Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
På 4.10.2018 den 1.32, Snaskesnusken skrev:

Oppkonstruert ja. Det er nettopp det disse videoene er.

Det er det som blir så feil. 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Det er det som blir så feil. Jeg forstår fullstendig at folk kan gråte om det er noe som er vondt, men hadde jeg vært blogger og skulle vært med på TV, så hadde jeg jo unngått de verste temaene der jeg vet at jeg begynner å gråte. For ja, det er traumer jeg ikke har bearbeidet og som jeg alltid begynner å gråte av å snakke om. Da hadde jeg selvfølgelig ikke valgt å snakke om dette åpent på TV når det er så ubearbeidet som det er. Jeg hadde heller dratt frem koselige ting om jeg ble filmet.

Ja, er helt naturlig å gråte dersom en blir konfontrert med noe som oppleves som vanskelig og sårt, men en trenger ikke å dyrke alle sorgene på et TV-program. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
6 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Ja, er helt naturlig å gråte dersom en blir konfontrert med noe som oppleves som vanskelig og sårt, men en trenger ikke å dyrke alle sorgene på et TV-program. 

Akkurat! Noe kan man ta på privaten også, med familien, venner eller behandlere. Ikke alt trenger å bli fortalt offentlig. Ikke fordi man burde skamme seg, men fordi at man kanskje er for sårbar at det er bra å dele det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Akkurat! Noe kan man ta på privaten også, med familien, venner eller behandlere. Ikke alt trenger å bli fortalt offentlig. Ikke fordi man burde skamme seg, men fordi at man kanskje er for sårbar at det er bra å dele det.

👍

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Hvorfor det?

Fordi jeg syntes ikke hun viser til visdommen som en gammel sjel gjør. 

Greit nok hun er en følsom jente, men det betyr ikke at man har en gammel sjel?

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
8 minutter siden, Rosatoast skrev:

Fordi jeg syntes ikke hun viser til visdommen som en gammel sjel gjør. 

Greit nok hun er en følsom jente, men det betyr ikke at man har en gammel sjel?

Hvordan ville du karakterisert en gammel sjel? Vet ikke helt om jeg selv klarer å definere det uttrykket 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Hvordan ville du karakterisert en gammel sjel? Vet ikke helt om jeg selv klarer å definere det uttrykket 

Gandhi

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:

Det er dessverre ikke faglige kilder å oppdrive når det gjelder tema men linkene kan gi en forklaring hva det betyr å ha en «gammel sjel».

http://kilden.info/2015/05/30/5-ting-gamle-sjeler-forstar/ 

https://www.google.no/amp/s/veientilhelse.no/er-du-en-gammel-sjel-er-10-mater-finne-det-ut-pa/amp/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jegskulleønskeat skrev:

At den i det absolutt aller minste har forståelse for mennesker rundt seg og en viss dose selvinnsikt.. Anniken minner meg om en 4åring i trassalderen.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pussig hvordan hun fremstiller seg selv som sårbar, og søker andres medlidenhet. Andres behov derimot, har hun ingen interesse av. Å utlevere folks privatliv mot sin vilje, er liksom helt innafor.. Selvsentrert og lite empatisk. 

Endret av Frøken fjong
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jegskulleønskeat

Har hun sosial angst eller er det bare noe hun sier? Hun sa det på bloggerne i samtalen med barne og likestillingsministeren. Forøvrig sa hun mye bra, jeg bare stusset på det. Er hun diagnostisert med sosial angst? Eller var hun bare nervøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
42 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Har hun sosial angst eller er det bare noe hun sier? Hun sa det på bloggerne i samtalen med barne og likestillingsministeren. Forøvrig sa hun mye bra, jeg bare stusset på det. Er hun diagnostisert med sosial angst? Eller var hun bare nervøs?

Sosial angst eller ikke; måtte hun absolutt begynne innlegget sitt med det der? Fokuset skulle liksom rett på henne og den offerrollen hun alltid ikke kan la være å være i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

Vet du hvor grensen går for hva det er lov å skrive om andre?

Nei. Jeg er blogger og influencer. Jeg har skrevet om mitt liv, og selvfølgelig utlevert mange andre, siden jeg var 15 år. Folk er involvert, men det har aldri blitt reaksjoner på dette før nå. Jeg er så vant til å gjøre det, og har liksom alltid gjort det, sier hun.

https://www.tv2.no/nyheter/10122317/

Vet du hvordan du fører regnskap?
Nei, jeg er regnskapsfører.

Hva er et lavtrykk?
Aner ikke, jeg er meteorolog.

Kan du offsideregelen?
Nei, jeg er fotballdommer.

Det hadde tatt seg ut. 👆

Influencere/bloggere er virkelig noe for seg selv. Takk, Annijor, for at du tydeliggjør dette med et så betegnende svar som du i fullt alvor kommer med her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

– Nei, burde det det? Jeg vil gjerne få til en samtale mellom alle parter for å finne ut av hva som egentlig er problemet. Det siste jeg vil er at noen skal få oppreisning eller penger for noe jeg ikke føler er en krenkelse. Det gjør vi ikke i 2018. Da kommer jeg ikke stille å gå stille i dørene. Da kommer jeg til å bli ordentlig sint, sier hun.

Det handler da vel ikke om hva HUN føler?! 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hollie skrev:

– Nei, burde det det? Jeg vil gjerne få til en samtale mellom alle parter for å finne ut av hva som egentlig er problemet. Det siste jeg vil er at noen skal få oppreisning eller penger for noe jeg ikke føler er en krenkelse. Det gjør vi ikke i 2018. Da kommer jeg ikke stille å gå stille i dørene. Da kommer jeg til å bli ordentlig sint, sier hun.

Det handler da vel ikke om hva HUN føler?! 

Det er Anniken, alt handler om hva hun føler.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, gjest91 skrev:

Altså, hun kan skrive en hel bok om en hun var sammen med i 6 mnd, som hun aldri hadde sex med...

What?! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...