Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Jada. Det finnes alltid mennesker som har det verre, men om man skal tenke slik så kan man jo aldri fortelle hvordan man egentlig har det. Om man alltid skal dra frem de verste eksemplene så er det jo ingen som har rett til å ha det vanskelig. Det er som behandleren min sier, "Jeg har flere venner som ikke forstår hvordan jeg holder ut i denne jobben, de hadde selv bedt pasientene om å ta seg sammen og få seg et liv", "men, det er ikke slik det funker. Og det er krenkende å si". 

Hun forteller ikke bare hvordan hun ut det. Hun drar det nedover hodet på folk." Ikke faen om noen har følt slike smerter som meg"

Da ber du bare om det! Og det uten noen forklaring. 

Må bare si at jeg aldri snakker sånt til normale folk som snakker om sine problemer, men de pleier aldri å påstå at de har det verst heller.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jegskulleønskeat
På 2.10.2018 den 17.41, wintergirl skrev:

Hun forteller ikke bare hvordan hun ut det. Hun drar det nedover hodet på folk." Ikke faen om noen har følt slike smerter som meg"

Da ber du bare om det! Og det uten noen forklaring. 

Må bare si at jeg aldri snakker sånt til normale folk som snakker om sine problemer, men de pleier aldri å påstå at de har det verst heller.

Ja, akkurat den setningen reagerte jeg også sterkt på. 

Endret av Jegskulleønskeat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jegskulleønskeat
7 minutter siden, Puffin skrev:

Ja og nei. Man har lov til å føle det man føler, men man har også lov til å løfte blikket og se hvor man faktisk er i verden. En sunn blanding er nok det beste for en selv på lang sikt.

Absolutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Puffin skrev:

Må innrømme at jeg fniste litt da jeg så denne av Opplysningskontoret på FB i dag: https://imgur.com/a/PfDmbh2 :)

vittig.... men Neymar har faktisk brukket ryggen da :) Det som er synd med denne jenta (av det jeg har fått med meg), er det at det ikke handler om å håndtere smerte, men om å dyrke den... i årevis. Det barn og unge må lære seg å forstå i dag, det er det at det er normalt å ha vonde følelser og gå gjennom vonde perioder (som anniken sier selv. MEN, enda viktigere, man  kan faktisk selv velge at nok er nok og ta ansvar for eget liv og egen lykke. Det er hemmeligheten for de som har vært gjennom vonde ting i barndom og som voksen. Hver dag vil ikke være en lykke, det er helt normalt, men man må lære å si til seg selv at i morgen er det bedre. Også lære seg å gjøre de tingene for seg selv så man kan oppnå å ha det bra generelt sett. Det Anniken gjør mot seg selv er hverken sunt eller noe å promotere til andre.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Ja, akkurat den setningen reagerte jeg også sterkt på. Man bør ikke dra over hodet på folk at man har det verst i verden. Da må man løfte blikket, evt legges inn om man er så alvorlig deprimert at man vil dø. Synes også det var rart at hun skrev på slutten, "Alt er et valg". Ehhh? Det beviser hun gjennom hele boka at det ikke er. 

Ja, så enig. Alle må få lov å klage altså. Det gjør jeg selv også. Men jeg vet at jeg har så mange muligheter. Jeg håper jeg aldri opplever mye annet som andre har opplevd. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Puffin skrev:

Må innrømme at jeg fniste litt da jeg så denne av Opplysningskontoret på FB i dag: https://imgur.com/a/PfDmbh2 :)

Synes det er skammelig at hun bagatelliserer andres sorg og smerte.Håper virkelig at hun forstår dette om noen år

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

Synes det er skammelig at hun bagatelliserer andres sorg og smerte.Håper virkelig at hun forstår dette om noen år

Det er rett og slett arroganse. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brudd på opphavsretten, spekulasjoner, samt svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence

Hun har mistet all sympati hos meg. Hun latterliggjør vedkommende som har gått til sak mot boken på sin instastory. Hun trenger å komme seg ned på jorda. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Picketfence skrev:

Hun har mistet all sympati hos meg. Hun latterliggjør vedkommende som har gått til sak mot boken på sin instastory. Hun trenger å komme seg ned på jorda. 

Kan du vise? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Picketfence
3 minutter siden, smartbimbo skrev:

Kan du vise? 

Hun har åpen Instagram profil. Man kan søke den opp via nettleser uten å ha Instagram. Imgur vet jeg ikke hvordan fungerer , men det var noe som ala "haha saksøkt av noen som er kommentert i tre setninger", med skjermdump av et sitat i VG fra navngitt person hvor hun skriver at det må være en spøk etterfulgt av smiley: 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Picketfence
1 minutt siden, Femilie skrev:

Skjønner ikke hvorfor hun nevner at hun som 22-åring blir saksøkt (ref instastory). Hadde det vært verre eller bedre å bli saksøkt som 25-åring? Mener hun at 22 år er så ungt at hun ikke burde bli saksøkt og stå til ansvar for sine handlinger mot andre? Jeg forstår det ikke.

Det passer bare veldig godt inn i hennes umodne oppførsel. Hvis hun mener hun bør skånes grunnet alder kan hun heller ikke forvente at folk oppfatter erfaringene hennes som modne og reflekterte.

Hun skyter seg selv i foten, hele opptreden ift med boken er flaut å se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
16 minutter siden, Picketfence skrev:

Det passer bare veldig godt inn i hennes umodne oppførsel. Hvis hun mener hun bør skånes grunnet alder kan hun heller ikke forvente at folk oppfatter erfaringene hennes som modne og reflekterte.

Hun skyter seg selv i foten, hele opptreden ift med boken er flaut å se på. 

Hun mener visst at hun er fritatt for kritikk fordi hun er ung og fordi hun "tross alt" har hatt kjærlighetssorg.... jeez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Marist said:

Hun mener visst at hun er fritatt for kritikk fordi hun er ung og fordi hun "tross alt" har hatt kjærlighetssorg.... jeez

Jeg tror ikke Anniken er så sårbar som hun ønsker å gi inntrykk av. Det er mye kynisme i oppførselen hennes. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...