Grønncaps Skrevet 15. september 2018 #581 Del Skrevet 15. september 2018 Jeg vet ihvertfall at hun må slutte å poste ting på engelsk. Blir flau jeg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. september 2018 #582 Del Skrevet 15. september 2018 På 7.5.2018 den 23.20, gjestgitt skrev: Anniken har verdens mest behagelige jobb og tjener fett på det og så klarer hun å syte såpass mye for 2 sekunders ekstra arbeid. Hadde hun kommet til meg for å søke jobb så hadde jeg aldri ansatt henne, for en elendig arbeidsmoral hun har. Anniken, vi vet du leser her. Slutt å klag, ta deg sammen og gjør jobben din skikkelig. Du har selv valgt å tjene store summer på reklame, da får du ta konsekvensen med at du ikke er mer enn en vandrende reklameplakat. Forresten, COS er under H&M gruppen, trodde du var anti H&M? Noen gjør det veldig lett å bli mislikt. Jeg er uenig. Jeg tror det å være blogger er en tung og krevende jobb psykisk. Man blir kritisert, vurdert og snakket om hele tiden. Man skal alltid være et forbilde, alltid være politisk korrekt, aldri sutre men heller aldri vise et glansbilde av livet. Stakkars mennesker sier jeg! Jeg tror ikke det er bra for psyken å være i rampelyset konstant. Det er som SE sa, "Det virker som om alle andre vet hvem jeg er, bortsett fra meg selv. Alle har en mening om hvordan jeg burde være, og så vet jeg ikke selv hvem jeg er" Alle forventer at du gjør alt riktig, og med en gang det skjer noe som burde ha vært unngått så hagler kritikken inn. Jeg tror dette er en av de tøffeste jobbene psykisk. Man må være lagd av stein for å takle dette uten å knekke sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 15. september 2018 #583 Del Skrevet 15. september 2018 1 minutt siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg er uenig. Jeg tror det å være blogger er en tung og krevende jobb psykisk. Man blir kritisert, vurdert og snakket om hele tiden. Man skal alltid være et forbilde, alltid være politisk korrekt, aldri sutre men heller aldri vise et glansbilde av livet. Stakkars mennesker sier jeg! Jeg tror ikke det er bra for psyken å være i rampelyset konstant. Det er som SE sa, "Det virker som om alle andre vet hvem jeg er, bortsett fra meg selv. Alle har en mening om hvordan jeg burde være, og så vet jeg ikke selv hvem jeg er" Alle forventer at du gjør alt riktig, og med en gang det skjer noe som burde ha vært unngått så hagler kritikken inn. Jeg tror dette er en av de tøffeste jobbene psykisk. Man må være lagd av stein for å takle dette uten å knekke sammen! ... man kan alltids slutte å blogge hvis man ikke er selvsikker nok på seg selv og egne verdier til å stå for meningene sine.. men nå er det jo slik at de liker penger, og de liker oppmerksomhet. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. september 2018 #584 Del Skrevet 16. september 2018 22 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: ... man kan alltids slutte å blogge hvis man ikke er selvsikker nok på seg selv og egne verdier til å stå for meningene sine.. men nå er det jo slik at de liker penger, og de liker oppmerksomhet. Selvfølgelig, men fordelen med en "vanlig" jobb er at man slipper å bli vurdert, kritisert og snakket nedsettende om hele tiden. Alle har ikke en mening om hva man gjør konstant! Man blir som regel ikke hetset, får drapstrusler eller er redd for å bli tatt bilde av på gaten. Man får være i fred. Det er noe helt annet, og det må absolutt være tøft. Jeg er ikke blogger selv, og jeg vet at jeg ikke hadde taklet den mengden med kritikk som bloggerne blir overøst daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 16. september 2018 #585 Del Skrevet 16. september 2018 7 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Selvfølgelig, men fordelen med en "vanlig" jobb er at man slipper å bli vurdert, kritisert og snakket nedsettende om hele tiden. Alle har ikke en mening om hva man gjør konstant! Man blir som regel ikke hetset, får drapstrusler eller er redd for å bli tatt bilde av på gaten. Man får være i fred. Det er noe helt annet, og det må absolutt være tøft. Jeg er ikke blogger selv, og jeg vet at jeg ikke hadde taklet den mengden med kritikk som bloggerne blir overøst daglig. Du får det til å høres ut som et nødvendig yrke hvor man må stå i dritt til halsen for å komme seg gjennom dagen og er så sterk om man klarer det. Beklager, men bloggere for meg er ikke annet enn ekstremt selvopptatte mennesker som har funnet en plattform hvor de kan luke ut alt det kritiske og få seg en ren fanskare som ikke gjør annet enn å hylle dem på sine knær. Det er ikke en jobb annet enn en skjult reklamekanal, rosabloggere flest bidrar ikke med noe som helst nyttig i samfunnet, de klarer jo ikke en gang å gjøre den ene "ekte" jobben de har, nemlig merke reklamen sin. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 16. september 2018 #586 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) På 16.9.2018 den 2.17, Stjernekikkeren skrev: Du får det til å høres ut som et nødvendig yrke hvor man må stå i dritt til halsen for å komme seg gjennom dagen og er så sterk om man klarer det. Beklager, men bloggere for meg er ikke annet enn ekstremt selvopptatte mennesker som har funnet en plattform hvor de kan luke ut alt det kritiske og få seg en ren fanskare som ikke gjør annet enn å hylle dem på sine knær. Det er ikke en jobb annet enn en skjult reklamekanal, rosabloggere flest bidrar ikke med noe som helst nyttig i samfunnet, de klarer jo ikke en gang å gjøre den ene "ekte" jobben de har, nemlig merke reklamen sin. Jeg forstår absolutt hva du mener. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 16. september 2018 #587 Del Skrevet 16. september 2018 16 timer siden, Anonym2467 skrev: Kan noen kort forklare hva denne Mikkel(?) har gjort som gjør at hun er så ødelagt? Dette har ingenting med stakkars Mikkel og gjøre. Hvis det er noe som helst vi kan skylde på er det hennes psykiske problemer. Hun trenger bare en knagg å henge de på. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JeSuisLouise Skrevet 16. september 2018 #588 Del Skrevet 16. september 2018 23 timer siden, Lexii skrev: Dumpet hun. Ikke voldtatt hun, ikke psyket hun ned, ikke maniplurt hun, ikke vært utro bak ryggen hennes mens hun ikke ante noenting og holdt hus i stand og barna glade, ikke blitt slått, ikke gitt arr på kroppen - ingenting av dette opplevde hun, slik som veldig mange kvinner blir utsatt for. Han dumpet henne helt vanlig når de var små kids liksom etter et halvt år i forhold sammen. Er jo veldig mange som sliter med å bli dumpet. Folk er forskjellige Jeg ble også helt ødelagt etter jeg ble dumpet av en ex. Sliter fortsatt med å stole på menn og vil nok aldri bli forelsket igjen. Fikk faktisk PTSD etter jeg ble dumpa. Kan hende Anniken fikk det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 16. september 2018 #589 Del Skrevet 16. september 2018 2 timer siden, JeSuisLouise skrev: Er jo veldig mange som sliter med å bli dumpet. Folk er forskjellige Jeg ble også helt ødelagt etter jeg ble dumpet av en ex. Sliter fortsatt med å stole på menn og vil nok aldri bli forelsket igjen. Fikk faktisk PTSD etter jeg ble dumpa. Kan hende Anniken fikk det også. Igjen,da bør man oppsøke hjelp,ikke riksdekkende tv. Hun var 17,han var 19(?),og det var snakk om ett 6 mnd langt forhold som ble avsluttet. Er ikke mange fjortisromanser som varer livet ut uansett.. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JeSuisLouise Skrevet 16. september 2018 #590 Del Skrevet 16. september 2018 2 minutter siden, J.. skrev: Igjen,da bør man oppsøke hjelp,ikke riksdekkende tv. Hun var 17,han var 19(?),og det var snakk om ett 6 mnd langt forhold som ble avsluttet. Er ikke mange fjortisromanser som varer livet ut uansett.. Er ikke alltid psykolog hjelper heller, bare så det er sagt. Nå vet jeg ikke om Anniken har vært i terapi, men jeg er enig i at hun kanskje er litt for opphengt i denne kjærlighetssorgen og i å dele det. Og hvis man er blogger så bør man absolutt ta til seg det leserne skriver, hvis de mener at hun deler for mye om sorgen sin. Nå skulle hun vel gi ut bok, så kanskje hun da har fått mer utløp for tankene sine, og at hun vil fokusere på andre ting i bloggen, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 16. september 2018 #591 Del Skrevet 16. september 2018 (endret) 13 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Jeg forstår absolutt hva du mener. Mange bloggere er svært selvopptatte- nettopp fordi de dyrker seg selv i den form av at hele livet dreier seg om å eksponere seg i sosiale medier. Så ja, er enig med deg. Samtidig tror jeg ikke det er noe lett jobb å ha. Jeg er glad i å skrive, men er glad jeg ikke har noe blogg. Jeg vil heller gi ut bok når jeg blir eldre. Da kan jeg tenke grundig gjennom hva jeg skriver fremfor å angre (som jeg nok sikkert hadde gjort om jeg hadde begynt å legge ut om enkelte ting nå). Jeg er rett og slett ikke moden nok! Og jeg er altfor nærtakende. Jeg er enig i at en del burde ha blitt beskyttet mot seg selv. Jeg tror ikke det er sunt å blogge over lang tid. Det er fortsatt ikke en jobb, de gjør jo ikke en gang det som faktisk er jobben sin. Å sitte hjemme, poste tankene sine på en dagbok på nettet, reise rundt og få hverdagen til å handle om å ta bilder av seg selv, er fortsatt ikke en jobb. Jobben deres er å merke produkter de får betalt for å reklame for. Du har vel sett reaksjonene til Anniken på oppfordring om å merke reklamen sin? Litt lik den reaksjonen du får av å nekte en trassig 5åring lørdagsgodt på en onsdag. Endret 16. september 2018 av Stjernekikkeren 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 16. september 2018 #592 Del Skrevet 16. september 2018 Hun har lagt ut et bilde av en melding på insta-story i dag. Tror hun vil at vi skal tro at det er Anders som savner henne. Står detaljert hva han savner også. På podcasten sa hun at de ikke har snakket sammen på over en måned. Skjønner ikke hvorfor hun vil ha spekulasjoner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 17. september 2018 #593 Del Skrevet 17. september 2018 Blir litt lei av den dystre stemningen hun gir. Det er greit å ha slite psykisk, men hva gjør hun faktisk for å få det litt bedre? Jeg føler hun dyrker sorgen og alt som er trist og leit. Når hun var med Anders var hun jo tilsynelatende lykkelig, men da skulle hun likevel dra frem alt som kunne gå galt. Jeg tror hun må ta litt tak i seg selv og faktisk snu tankemønsteret sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. september 2018 #594 Del Skrevet 17. september 2018 1 time siden, Kariannne skrev: Blir litt lei av den dystre stemningen hun gir. Det er greit å ha slite psykisk, men hva gjør hun faktisk for å få det litt bedre? Jeg føler hun dyrker sorgen og alt som er trist og leit. Når hun var med Anders var hun jo tilsynelatende lykkelig, men da skulle hun likevel dra frem alt som kunne gå galt. Jeg tror hun må ta litt tak i seg selv og faktisk snu tankemønsteret sitt. Er man syk så er det ikke bare å endre tankemønster. Eller, man må selvsagt jobbe med det, men det går ikke på en dag. Det er krevende arbeid, så det handler om å begynne et sted. Hos psykolog f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sissihøa Skrevet 17. september 2018 #595 Del Skrevet 17. september 2018 Første skritt er alltid å innse at man faktisk har behov for hjelp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Februarbarn Skrevet 17. september 2018 #596 Del Skrevet 17. september 2018 9 minutter siden, Nettejea skrev: Første skritt er alltid å innse at man faktisk har behov for hjelp. Det er sant. En som ikke forstår at hen er i behov av profesjonell hjelp, vil jo ikke ta det steget. Når det er sagt, så har Annikken vært hos psykologer - flere også tror jeg. Min tanke er at mobbingen fra hennes fortid preger livet hennes nå. Derfor vil avvisninger som f.eks. dumpingen av hennes tidligere kjæreste sette et så enormt, dypt spor. Det er ikke det minste merkelig at hun har slike reaksjoner dersom man tar historien hennes med utfrysning og vond mobbing i betraktning - spør du meg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 17. september 2018 #597 Del Skrevet 17. september 2018 Hva er greia med at hun gang på gang på understreke at hun egentlig ikke vil være med på Vixen awards og vil ikke vinne, men om hun vinner så skal hun lage et helvete?! Altså, hvem har tvunget henne å delta? Ingen! Hun lar ikke folk komme gjennom en gang når de snakker om nominasjonene før hun utbryter at hun skal lage et helvete hvis hun vinner🤦🏻♀️ (refererer til dagens episode av bloggerne) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 17. september 2018 #598 Del Skrevet 17. september 2018 11 timer siden, Jegskulleønskeat skrev: Er man syk så er det ikke bare å endre tankemønster. Eller, man må selvsagt jobbe med det, men det går ikke på en dag. Det er krevende arbeid, så det handler om å begynne et sted. Hos psykolog f.eks. Jo, men er jo det jeg mener. Og så slutte å dyrke alt det triste dystre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 17. september 2018 #599 Del Skrevet 17. september 2018 43 minutter siden, Kariannne skrev: Jo, men er jo det jeg mener. Og så slutte å dyrke alt det triste dystre. Det bare virker på mange som om at psykisk syke bare må ta seg sammen, som om at de gjorde det med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kariannne Skrevet 17. september 2018 #600 Del Skrevet 17. september 2018 2 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev: Det bare virker på mange som om at psykisk syke bare må ta seg sammen, som om at de gjorde det med vilje. Nei, men man må jobbe med seg selv, ellers forblir man syk. Alle har slitt psykisk i løpet av livet, men man må ta imot hjelp. Å psyke seg ennå mere ned, dyrke det triste gjør deg ikke bedre hvertfall. Det får an å jobbe med seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå