Gjest Brielle Skrevet 11. september 2018 #561 Del Skrevet 11. september 2018 På 7.5.2018 den 16.12, J.. skrev: Dette ER Anikken.. Bortskjemt sutreunge. "Buuhu, jeg må følge regelverket og retningslinjene på jobben min"...🙄 Skjønner ikke hvorfor de har sååå store problemer med ETT lite ord ekstra. Gjør det fysisk vondt å skrive "reklame" når man er blogger, får de elektrisk støt eller noe da?? 🤔 Er det noen mystisk bivirkning som jeg ikke har fått med meg 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. september 2018 #562 Del Skrevet 12. september 2018 Det første man ser i episode 3 er. Du gjettet riktig - Anniken som griner over sin NYE kjærlighetssorg.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 12. september 2018 #563 Del Skrevet 12. september 2018 13 minutter siden, J.. skrev: Det første man ser i episode 3 er. Du gjettet riktig - Anniken som griner over sin NYE kjærlighetssorg.. Hun er Tv2s helt egne gråtekone. 😁 Alle tvkanaler med respekt for seg selv må ha en gråtekone. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. september 2018 #564 Del Skrevet 12. september 2018 1 minutt siden, Veslefrikk skrev: Hun er Tv2s helt egne gråtekone. 😁 Alle tvkanaler med respekt for seg selv må ha en gråtekone. KAN hun noe annet enn å grine? "Jeg går ikke skole eller jobber men jeg har jo ambisjoner!" sier hun,mens hun filmes mens hun griner å ligger i senga til 13 på dagen.. 🙄 Og kan ikke poste pakke engang pga kjærlighetssorg,fordi hun slutter å fungere? Ooooookeiiiii .... 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 12. september 2018 #565 Del Skrevet 12. september 2018 Joakim har laget en bok-promo-video for henne: Gråtende kvinne i gråtoner. Jeg har ikke ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 12. september 2018 #566 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) 2 timer siden, J.. skrev: KAN hun noe annet enn å grine? "Jeg går ikke skole eller jobber men jeg har jo ambisjoner!" sier hun,mens hun filmes mens hun griner å ligger i senga til 13 på dagen.. 🙄 Og kan ikke poste pakke engang pga kjærlighetssorg,fordi hun slutter å fungere? Ooooookeiiiii .... Ikke for å unnskylde henne eller noe, jeg har ikke engang sett "bloggerne", men det der høres ut som klassisk depresjon. En periode mot slutten da jeg var siv.ing-student, kunne jeg ligge i fosterstilling med angst og/eller grine til langt på dag. Bare det å ta en dusj virka som å skulle bestige Mount Everest. Å komme seg ut døra var omtrent "umulig" noen dager. Men da kunne det VIRKELIG heller ikke falt meg inn å invitere et TV-team hjem til meg... Endret 12. september 2018 av Rubella 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. september 2018 #567 Del Skrevet 12. september 2018 Akkurat nå, Rubella skrev: Ikke for å unnskylde henne eller noe, jeg har ikke engang sett "bloggerne", men det der høres ut som klassisk depresjon. En periode mot slutten da jeg var siv.ing-student, kunne jeg ligge i fosterstilling med angst og/eller grine til langt på dag. Bare det å ta en dusj virka som å skulle bestige Mount Everest. Men da kunne det VIRKELIG heller ikke falt meg inn å invitere et TV-team hjem til meg... Men nå har det rullet å gått i dette grinemaratonet siden Mikkel dumpet henne når hun var 17(!!!).. Hun sier selv hun har både angst og annet,men da burde hun vel også aktivt jobbet med dette,med feks psykolog,ikke grine sesong etter sesong på norsk tv.. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernekikkeren Skrevet 12. september 2018 #568 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Hun er en ung jente og livet har bare så vidt startet, for meg virker det farlig å dyrke sorgen sånn. Jeg har sett alle sesongene av bloggerene og hun her har vært deprimert og i sorg gjennom alle, og nå har hun skrevet bok om det samme temaet. Det er ikke sunt, hun trenger andre spor i hodet, opplevelser som gir ekte mestring, snakke med en som kan vise nye måter å takle livet og følelser på. Hun trenger en ordentlig god terapeut, dette er ikke en måte å takle livet på. Er skuffet over at tv2 godtar dette og oppmuntrer til det ved å hele tiden ha henne med, de burde satt foten ned og kuttet videre samarbeid for hennes psykiske helse del. Endret 12. september 2018 av Stjernekikkeren 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Berga Skrevet 12. september 2018 #569 Del Skrevet 12. september 2018 Hun sliter, det er tydelig. Men, hvorfor all denne dyrkingen av seg selv som gråter? Gjelder ikke gråten dersom den ikke blir filmet? https://youtu.be/Yz-iwwhJueo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. september 2018 #570 Del Skrevet 12. september 2018 32 minutter siden, Berga skrev: Hun sliter, det er tydelig. Men, hvorfor all denne dyrkingen av seg selv som gråter? Gjelder ikke gråten dersom den ikke blir filmet? https://youtu.be/Yz-iwwhJueo Fantastisk video! 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 12. september 2018 #571 Del Skrevet 12. september 2018 Syns det er fælt å kritisere at andre gråter og har det vondt, det er åpenbart at all gråtingen på TV er et rop om hjelp, og et sterkt ønske om å bli sett. Ja, hun ønsker sympati og oppmerksomhet, og da er det åpenbart noe som ikke stemmer. Håper virkelig at hun oppsøker psykolog snart, og at hun kanskje finner seg en deltidsjobb eller et studie som får fokuset vekk fra seg selv og sine problemer. På jobb kan man bli sett og få anerkjennelse i tillegg til at hun får kommet litt ut av sin egen boble av selvmedlidenhet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potatopotato Skrevet 12. september 2018 #572 Del Skrevet 12. september 2018 (endret) Hun er absolutt deprimert Endret 12. april 2023 av Potatopotato 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 13. september 2018 #573 Del Skrevet 13. september 2018 I dagens episode gjør hun igjen en dårlig figur ang Vixen. Når hun ble disket,prøvde hun å dra med seg andre bloggere ved å melde inn de også for dårlig merking av reklame?! Hurra for å melde inn,men som hevn for at man selv ble disket?! "Se her,er ikke de verre enn meg?!".. Så flaut. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
misssssnorway Skrevet 13. september 2018 #574 Del Skrevet 13. september 2018 3 timer siden, J.. skrev: I dagens episode gjør hun igjen en dårlig figur ang Vixen. Når hun ble disket,prøvde hun å dra med seg andre bloggere ved å melde inn de også for dårlig merking av reklame?! Hurra for å melde inn,men som hevn for at man selv ble disket?! "Se her,er ikke de verre enn meg?!".. Så flaut. Hun meldte de ikke, men konfronterte Vixen med eksempler på andre som også burde vært disket - dersom grunnlaget deres for å diske henne hadde hatt noe hold. Synes det er en legitim reaksjon. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TøffeSnåkus Skrevet 13. september 2018 #575 Del Skrevet 13. september 2018 Jeg er ganske sikker på at hun trenger å jobbe i et team, få seg faste rutiner og mennesker rundt seg som jobber med noe meningsfylt. Samtidig sikkert skummelt å gi slipp på friheten hun har men hun er ensom og har ikke kun kjærlighetssorg. Dette er jo gjennomgående for mange av bloggerne på toppen når de er alene....det er et ensomt yrke. Punktum. Det passer henne, rett og slett 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 13. september 2018 #576 Del Skrevet 13. september 2018 Hvorfor dukker exen rundt på alle arrangementer hun deltar på. Har han noen andre i bransjen som han henger med, eller "stalker" han henne? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 13. september 2018 #577 Del Skrevet 13. september 2018 Hun sutrer og griner og alt er så fælt hele tiden. Har kjærlighetssorg konstant. Hva er egentlig problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinglass Skrevet 14. september 2018 #578 Del Skrevet 14. september 2018 7 timer siden, Miranda16 skrev: Hvorfor dukker exen rundt på alle arrangementer hun deltar på. Har han noen andre i bransjen som han henger med, eller "stalker" han henne? De er i samme "bransje" derfor blir de bedt på flere av de samme eventene. Eksen hennes Anders er "insta famous" har mange følgere og jobber tidvis som modell. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 15. september 2018 #579 Del Skrevet 15. september 2018 Kan noen kort forklare hva denne Mikkel(?) har gjort som gjør at hun er så ødelagt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lexii Skrevet 15. september 2018 #580 Del Skrevet 15. september 2018 2 minutter siden, Anonym2467 skrev: Kan noen kort forklare hva denne Mikkel(?) har gjort som gjør at hun er så ødelagt? Dumpet hun. Ikke voldtatt hun, ikke psyket hun ned, ikke maniplurt hun, ikke vært utro bak ryggen hennes mens hun ikke ante noenting og holdt hus i stand og barna glade, ikke blitt slått, ikke gitt arr på kroppen - ingenting av dette opplevde hun, slik som veldig mange kvinner blir utsatt for. Han dumpet henne helt vanlig når de var små kids liksom etter et halvt år i forhold sammen. 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå