Gå til innhold

Anniken Jørgensen

Aleksandraa

Anbefalte innlegg

På ‎11‎.‎12‎.‎2017 den 13.44, J.. skrev:

"Når noen drar et frø ut av en sitron har de valgt å rulle en vei som de selv må stå for."

Haha, jeg har ikke fått med meg denne før nå. Lo høyt out in da streets. Synes Anniken fortjener en trøstenominasjon som Årets Quote på Vixen Influensah Awards.

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig i at det er urettferdig at hun blir disket, mens flere av verstingene ikke får konsekvenser. Men hun kan å overdrive. "Dere knuste meg", fordi hun ble disket. Da trenger man å få litt styring på hva som er verdifullt i livet og ikke. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise og CBE er ikke disket, men hun er? Kompispris denne Vixen altså. Fy f*** så latterlig. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Sandin skrev:

Sophie Elise og CBE er ikke disket, men hun er? Kompispris denne Vixen altså. Fy f*** så latterlig. 

Helt patetisk. De gidder ikke å diske de store bloggerne nei. Uansett hvor mye de bryter reglene. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper hun vinner folkets favoritt nå som hun er med igjen. Bare for å vise fingern til Vixen liksom.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fantastisk om hun vant nå, ja. Hva om vi som leser her stemte på henne i det minste? Det har haglet mye kritikk her (fra meg inkludert), men syns hun fortjener denne prisen. 

Jeg stemmer hvert fall. Det kan gjøres her, om noen andre også vil.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicecar

Fått med dere den videosnutten hun la ut for litt siden, der hun danser rundt i glitrende gullkjole, med gyselig musikk i bakgrunnen?

Er det bare jeg som automatisk fikk frysninger av den videosnutten? Noe ved den minnet med om noe deprimerende og hjemsøkt.. annijor skal ha for å klare å sende ut deprimerende vibber.

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, nicecar skrev:

Fått med dere den videosnutten hun la ut for litt siden, der hun danser rundt i glitrende gullkjole, med gyselig musikk i bakgrunnen?

Er det bare jeg som automatisk fikk frysninger av den videosnutten? Noe ved den minnet med om noe deprimerende og hjemsøkt.. annijor skal ha for å klare å sende ut deprimerende vibber.

Noe spesielt å bruke beskrivelsen "deprimerende og hjemsøkt" når dette videoklippet er delt i et blogginnlegg hvor Anniken forteller om sin tantes bortgang.

("Når alt bare revner, 21. januar).

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
Akkurat nå, englefjert skrev:

Noe spesielt å bruke beskrivelsen "deprimerende og hjemsøkt" når dette videoklippet er delt i et blogginnlegg hvor Anniken forteller om sin tantes bortgang.

("Når alt bare revner, 21. januar).

Jeg snakker om VIDEOSNUTTEN. Ikke selve innlegget, det har jeg ikke nevnt engang! Hva gjelder hennes tantes bortegang så er det kjempetrist, men igjen så var det heller ikke det jeg skrev om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, nicecar skrev:

Jeg snakker om VIDEOSNUTTEN. Ikke selve innlegget, det har jeg ikke nevnt engang! Hva gjelder hennes tantes bortegang så er det kjempetrist, men igjen så var det heller ikke det jeg skrev om.

Snakker du om videosnutten som er det siste minnet hun har fra sin avdøde tante? Tanten sitt i bakgrunnen. Skjerp deg.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicecar
Akkurat nå, Glorious skrev:

Snakker du om videosnutten som er det siste minnet hun har fra sin avdøde tante? Tanten sitt i bakgrunnen. Skjerp deg.

Ja jeg snakket om videosnutten, og NEI jeg visste ikke at tanten hennes satt bak der, så nøye har jeg ikke sett på videosnutten. Som jeg har skrevet tidligere så var det overhodet ikke om tanten jeg skrev det innlegget, MEN om selve stemningen i videosnutten da hun i flere tilfeller tar opp flere temaer i ett og samme innlegg.

De spydighetene dine kan du forøvrig holde for for deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, nicecar skrev:

Helt enig med deg,  den snutten var nightmare fuel! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ville åpenbart ofre henne som ett skalkeskjul for å diske bloggomtoppbloggere. Eller for å prøve å redde sitt eget rykte uten å måtte diske noen av de større bloggerene, så jeg synes virkelig hun burde boikotte dem! Hun kommer også til å få myeee mer kred av allmenheten for det, enn om hun hadde vunnet prisen.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså. Det var ikke ufortjent at Anniken ble disket. Hun var blant dem som fikk refs av Forbrukerombudet i fjor, og har igjen og igjen klaget sin sedvanlige nød over å måtte følge norsk lov. Det urimelige ligger i at de ikke disket mange andre sammen med henne. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, xemiliex skrev:

Altså. Det var ikke ufortjent at Anniken ble disket. Hun var blant dem som fikk refs av Forbrukerombudet i fjor, og har igjen og igjen klaget sin sedvanlige nød over å måtte følge norsk lov. Det urimelige ligger i at de ikke disket mange andre sammen med henne. 

Ja, det er helt sant. Men vixen kunne da ikke diske sine store bloggere, så da snur de om hele greia til at hun får være med igjen

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting er jo om Annijor boikotter alt. Personlig syns jeg det hadde stått langt mer respekt av å takke nei på scenen (om hun vinner). "Tusen takk, men nei takk."

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg er fascinert over hvor dårlig hun svarer for seg på insta angående kritikken hun får for å være ihjelsponsa av nelly og gina tricot, samtidig som hun er nedlatende mot andre bloggere som er sponsa av HM.

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, PatrickBateman_ said:

Jeg er fascinert over hvor dårlig hun svarer for seg på insta angående kritikken hun får for å være ihjelsponsa av nelly og gina tricot, samtidig som hun er nedlatende mot andre bloggere som er sponsa av HM.

Man skal lete litt for å finne noen som er like dårlig på å motta kritikk som det hun er. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.3.2018 den 22.34, Solivagant skrev:

Man skal lete litt for å finne noen som er like dårlig på å motta kritikk som det hun er. 

Men hun er jo bare 21 år, stakkar :sarkasme:

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...