Aurora** Skrevet 23. oktober 2017 #361 Del Skrevet 23. oktober 2017 På 22.10.2017 den 0.50, snoopyy skrev: Dere er helt sinnsyke som sitter bak en skjerm og mobber en jente som såvidt er over 20.. Anniken er tøffere enn de fleste som tør å vise så mange sider, flere negative, på tv så dere har noe å snakke om. Som Anniken selv skriver, det er ikke rart barn mobber når voksne mennesker holder på sånn som på dette "forumet". De som evt er foreldre her inne og skriver dritt om folk de ikke kjenner burde virkelig gå inn i seg selv. Hva om ditt barn, niese, nevø etc hadde gjort det samme? Du ser ikke forskjellen på konstruktiv kritikk og mobbing. Hvis du virkelig mener alle i tråden bare er mobbere, så synes jeg du skal slå opp mobbing i ordboken Dere ser på all konstruktiv kritikk på som mobbing Jeg synes 355vinter hadde et veldig godt og reflektert innlegg til deg. Spesielt det siste avsnittet 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. oktober 2017 #362 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) En kunster har laget en et portrett av henne som hun har hengt opp i leil. Man kan til og med kjøpe det. Altså hvem kjøper et bildet av henne til å henge på veggen? Girl, get over yourself Endret 25. oktober 2017 av Miranda16 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 25. oktober 2017 #363 Del Skrevet 25. oktober 2017 46 minutter siden, Miranda16 skrev: En kunster har laget en et portrett av henne som hun har hengt opp i leil. Man kan til og med kjøpe det. Altså hvem kjøper et bildet av henne til å henge på veggen? Girl, get over yourself Er det så usannsynlig, da? Synes bildet var fint, og hadde likt det godt selv om jeg ikke visste hvem Anniken var. For følgerne hennes er det sikkert veldig kult, og når det ser fint ut er det vel ikke noe problem ☺️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nasken Skrevet 25. oktober 2017 #364 Del Skrevet 25. oktober 2017 47 minutter siden, Miranda16 skrev: En kunster har laget en et portrett av henne som hun har hengt opp i leil. Man kan til og med kjøpe det. Altså hvem kjøper et bildet av henne til å henge på veggen? Girl, get over yourself Hadde noen laget et så nydelig bilde av meg kan du banne på at jeg hadde hatt det på veggen et sted. Det var jo ikke akkurat et svært lerret, det var et lite a3-print. Vakkert synes jeg 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 25. oktober 2017 #365 Del Skrevet 25. oktober 2017 2 minutter siden, Nasken skrev: Hadde noen laget et så nydelig bilde av meg kan du banne på at jeg hadde hatt det på veggen et sted. Det var jo ikke akkurat et svært lerret, det var et lite a3-print. Vakkert synes jeg Enig med deg ☺️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. oktober 2017 #366 Del Skrevet 25. oktober 2017 18 minutter siden, halvehimmelen skrev: Er det så usannsynlig, da? Synes bildet var fint, og hadde likt det godt selv om jeg ikke visste hvem Anniken var. For følgerne hennes er det sikkert veldig kult, og når det ser fint ut er det vel ikke noe problem ☺️ Smak og behag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. oktober 2017 #367 Del Skrevet 25. oktober 2017 Vet om flere rosabloggere som har bilder av seg selv på veggen, på skrivebordet på macen, som bakgrunn på mobil ... Det ER noe usunt og litt sykt over all denne selvdyrkingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. oktober 2017 #368 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) 11 minutter siden, orfeus skrev: Vet om flere rosabloggere som har bilder av seg selv på veggen, på skrivebordet på macen, som bakgrunn på mobil ... Det ER noe usunt og litt sykt over all denne selvdyrkingen. Mitt poeng også. Hvilke av disse rosablogggerne er ikke selvsentrert hva eget utseende angår? Endret 25. oktober 2017 av Miranda16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 25. oktober 2017 #369 Del Skrevet 25. oktober 2017 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Mitt poeng også. Hvilke av disse rosablogggerne er ikke selvsentrert på sitt eget utseende? Men dersom en vanlig person, som ikke er blogger, hadde gjort det hadde det vel vært greit? Hadde noen laget et slikt bilde av meg er det klart jeg hadde hengt det opp! Jeg hadde synes det var fint og vakkert, og ville gjerne vist det frem. Uten at det betyr at jeg nødvendigvis dyrker meg selv. Hadde nok ikke gjort som Sophie Elise og bestilt svære bilder av meg selv, men dette av Annijor synes jeg er kunst og er fint. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. oktober 2017 #370 Del Skrevet 25. oktober 2017 4 minutter siden, halvehimmelen skrev: Men dersom en vanlig person, som ikke er blogger, hadde gjort det hadde det vel vært greit? Hadde noen laget et slikt bilde av meg er det klart jeg hadde hengt det opp! Jeg hadde synes det var fint og vakkert, og ville gjerne vist det frem. Uten at det betyr at jeg nødvendigvis dyrker meg selv. Hadde nok ikke gjort som Sophie Elise og bestilt svære bilder av meg selv, men dette av Annijor synes jeg er kunst og er fint. Det er den overveldende mengden av selfies kombinert med, i dette tilfellet, bilder tatt eller laget av andre, som blir påfallende. Hvis noen hadde laget en fin tegning av meg hadde den havnet på veggen, garantert, men så har jeg ikke bilder av meg selv flytende rundt på some. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 25. oktober 2017 #371 Del Skrevet 25. oktober 2017 14 minutter siden, halvehimmelen skrev: Men dersom en vanlig person, som ikke er blogger, hadde gjort det hadde det vel vært greit? Hadde noen laget et slikt bilde av meg er det klart jeg hadde hengt det opp! Jeg hadde synes det var fint og vakkert, og ville gjerne vist det frem. Uten at det betyr at jeg nødvendigvis dyrker meg selv. Hadde nok ikke gjort som Sophie Elise og bestilt svære bilder av meg selv, men dette av Annijor synes jeg er kunst og er fint. Nei ville aldri hatt et portrett av meg selv på veggen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 25. oktober 2017 #372 Del Skrevet 25. oktober 2017 (endret) 4 minutter siden, Miranda16 skrev: Nei ville aldri hatt et portrett av meg selv på veggen. Ikke hvis det var en tegning etter foto, som ikke har noen som helst kunstnerisk verdi, så der er vi enige. Endret 25. oktober 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kidnapkid Skrevet 25. oktober 2017 #373 Del Skrevet 25. oktober 2017 Noen her som vil henge Anniken Jørgensen på veggen? Haha. Det er så hinsides. Hinsides narsissistisk. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miagunda Skrevet 25. oktober 2017 #374 Del Skrevet 25. oktober 2017 Kjøper nok heller et overmasse produsert bilde på IKEA. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gjestgitt Skrevet 25. oktober 2017 #375 Del Skrevet 25. oktober 2017 Synes bildet var litt kult og hadde jeg fått et slikt av meg selv så hadde jeg hengt det opp....på soverommet. Å kjøpe bilde av en blogger derimot, det hadde jeg aldri brukt en eneste krone på. Eller tatt imot gratis 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. oktober 2017 #376 Del Skrevet 25. oktober 2017 11 minutter siden, gjestgitt skrev: Synes bildet var litt kult og hadde jeg fått et slikt av meg selv så hadde jeg hengt det opp....på soverommet. Å kjøpe bilde av en blogger derimot, det hadde jeg aldri brukt en eneste krone på. Eller tatt imot gratis Hadde nok hengt det opp på soverommet jeg og. Synes det er litt sært å henge opp bilde av seg selv i stuen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 26. oktober 2017 #377 Del Skrevet 26. oktober 2017 17 timer siden, Miranda16 skrev: En kunster har laget en et portrett av henne som hun har hengt opp i leil. Man kan til og med kjøpe det. Altså hvem kjøper et bildet av henne til å henge på veggen? Girl, get over yourself Den kunstneren er kjempe flink! Har faktisk to av bildene hennes hjemme i stuen. Tror hun lagde et av anniken for å bli lagt merke til, hun var ikke så kjent før. Sikkert mange av følgerne til Anniken som kjøper bildet. Hadde absolutt hengt det opp hvis hun hadde laget et av meg! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. oktober 2017 #378 Del Skrevet 26. oktober 2017 (endret) Dere som syns bildet er fint: Hvorfor tegner dere ikke slik selvportretter etter foto selv? Det krever ikke annet enn et fotoå tegne etter (tegne oppå, fordi man legger fotoet bak papiret og tegner oppå), papir, blyanter og litt trening. Slike bilder har ingen kunstnerisk verdi, det er fotografen som har bestemt vinkel, lyssetting, etc, tegningen er bare en kopi av en annens åndsverk. Selv om man tar fotoet selv og tegner etterpå - er det lIke fullt en kopi når det tegnes på denne måten. Ikke la dere lure, «kunstner» er ingen beskyttet tittel, og jeg har sett mange tegninger av denne typen - laget av kulturskoleelever og vgs-elever, med like god bruk av teknikk. Poenget mitt er at du kan tegne selv, mye god terapi i det Endret 26. oktober 2017 av orfeus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 26. oktober 2017 #379 Del Skrevet 26. oktober 2017 45 minutter siden, orfeus skrev: Dere som syns bildet er fint: Hvorfor tegner dere ikke slik selvportretter etter foto selv? Det krever ikke annet enn et fotoå tegne etter (tegne oppå, fordi man legger fotoet bak papiret og tegner oppå), papir, blyanter og litt trening. Slike bilder har ingen kunstnerisk verdi, det er fotografen som har bestemt vinkel, lyssetting, etc, tegningen er bare en kopi av en annens åndsverk. Selv om man tar fotoet selv og tegner etterpå - er det lIke fullt en kopi når det tegnes på denne måten. Ikke la dere lure, «kunstner» er ingen beskyttet tittel, og jeg har sett mange tegninger av denne typen - laget av kulturskoleelever og vgs-elever, med like god bruk av teknikk. Poenget mitt er at du kan tegne selv, mye god terapi i det Det er jo ikke noe jeg synes er interessant å holde på med, hadde nok ikke orka å bruke tid på å tegne da. Det har jo ikke noe å si hvor enkelt eller vanskelig det er å lage noe, synes bildet er fint likevel. Så er det vel ingen hemmelighet at man gjerne lager kunst basert på kjente personer fordi det gjerne selger bedre pga følgerne. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 26. oktober 2017 #380 Del Skrevet 26. oktober 2017 9 timer siden, halvehimmelen skrev: Det er jo ikke noe jeg synes er interessant å holde på med, hadde nok ikke orka å bruke tid på å tegne da. Det har jo ikke noe å si hvor enkelt eller vanskelig det er å lage noe, synes bildet er fint likevel. Så er det vel ingen hemmelighet at man gjerne lager kunst basert på kjente personer fordi det gjerne selger bedre pga følgerne. Vanskelig eller ikke, det er altså kun kopiering. Slike tegninger blir ofte godt likt fordi det virker imponerende at noen kan tegne slik, men det ER ikke vanskelig, det tar bare litt tid å kopiere et foto. Kunst er det imidlertid ikke, ettersom det ikke har noen verdi utover at det er godt kopiert, så hvis det ikke er laget av en profesjonell kunstner som har en dypere mening med å lage kitsch er bildet ikke verdt noe mer enn andre typer amatørhåndverk. De som gidder å lage slike bilder har alltid kjøpere, nettopp fordi det har en slags håndverksmessig dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå