Gå til innhold

Får ikke lidenskap hjemme - er vel greit med ei på si??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Godt gift i 20+ år, barn, hus, hytte, jobb - alt på stell. Men jeg savner og har alltid savnet lidenskap, rå sex, dype samtaler med konemor.

Det har resultert i flere affærer, senest med en vill og fantastisk MILF som jeg er helt gal etter. Jeg klarer ikke å la være, sexen er helt legendarisk - anal, BJ’s, hun liker at jeg er røff osv OG hun er utrolig smart og vi har dype samtaler. 

problemet er at siden jeg innrømmet at jeg ikke kommer til å gå fra kona for henne så vil hun ikke mer.. Får ballespreng av tanken på å ikke få henne igjen og blir så ufattelig sjalu på at noen andre skal få den kvinnen.

Jeg må få mer lidenskap i ekteskapet - hva kan hjelpe? Masing nytter ikke har jeg skjønt. Hun er i overgangsalderen og bruker det som unnskyldning - at hun ikke blir våt/kåt/kommer. Hva lan jeg gjøre?

Anonymkode: a4180...44c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Greit og greit, fru Blom! Greit for hvem? For deg? Sikkert. For konemor? Spør henne.

Hvorfor kan du ikke skille deg?

Du skriver du har alltid savnet lidenskap, rå sex og dype samtaler med din kone. Hvor viktig er dette for deg Vs hvor viktig er ditt nåværende ekteskap for deg? 🤷‍♀️

Om det første er veldig viktig for deg, bør du snakke med konen din og eventuelt skille deg. Du har alltid savnet dette skriver du, som er i over 20 år. Kan du fortsette 20 år til uten dette? Hvor stort er savnet? Er ekteskapet ditt og livet ditt ellers så godt, til tross for dette savnet, at du ville valgt ekteskapet over savnet du føler? 

Du må begynne å reflektere litt over hvem du er og hva du ønsker. Din kone fortjener en som er åpen og ærlig med henne. Du fortjener også å være lykkelig, men du må jo klare selv å finne ut hvordan og til hvilken pris. Om du har vært gift så lenge, så må du jo være godt voksen og burde ikke ha problemer med å tenke gjennom disse tingene. 

Anonymkode: 438c2...21d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du må skille deg. Stakkars deg, sånn kan du ikke leve.

Anonymkode: d989a...487

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere må jo starte med å snakke sammen. Vær åpen med henne, fortell hva du ønsker og kom med forslag på hvordan få dette til. En dag av gangen, men det vil kreve jobb fra dere begge. 

Anonymkode: ac93f...97c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Greit og greit, fru Blom! Greit for hvem? For deg? Sikkert. For konemor? Spør henne.

Hvorfor kan du ikke skille deg?

Du skriver du har alltid savnet lidenskap, rå sex og dype samtaler med din kone. Hvor viktig er dette for deg Vs hvor viktig er ditt nåværende ekteskap for deg? 🤷‍♀️

Om det første er veldig viktig for deg, bør du snakke med konen din og eventuelt skille deg. Du har alltid savnet dette skriver du, som er i over 20 år. Kan du fortsette 20 år til uten dette? Hvor stort er savnet? Er ekteskapet ditt og livet ditt ellers så godt, til tross for dette savnet, at du ville valgt ekteskapet over savnet du føler? 

Du må begynne å reflektere litt over hvem du er og hva du ønsker. Din kone fortjener en som er åpen og ærlig med henne. Du fortjener også å være lykkelig, men du må jo klare selv å finne ut hvordan og til hvilken pris. Om du har vært gift så lenge, så må du jo være godt voksen og burde ikke ha problemer med å tenke gjennom disse tingene. 

Anonymkode: 438c2...21d

Vel det er jo såpass viktig for meg at jeg prøver å finne det andre steder. Jeg tenker stort sett på det hver eneste dag.. Kona her ikke oppdaget det men det er jo dumt hvis hun gjør det. Vi har vært gjennom mye og det jeg egentlig vil er at hun skal våkne opp og bli forelsket i meg igjen. Jeg har prøvd romantiske middager, kjøpt sexleketøy til henne, jeg har klaget min nød i fylla (ikke stolt at det..) men hun er liksom alltid bare «flat», skjønner ikke hva som mangler (jeg får jo sex minst to ganger i uka).

De periodene vi har det best er når jeg har en elskerinne - da er jeg fornøyd og da blir hun det og

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo legge til at med nåværende elskerinne så er det den sexen jeg alltid har savnet men ikke en gang trodde det var mulig å ha - vi river av hverandre klærne og jeg kan ikke få inn kuken fort nok - og hun er dyvåt og hyler bare jeg får den inn

AnonymBruker
Skrevet

At du i det hele tatt tror at du skal få pisket lidenskap frem i et 20år gammelt forhold er bemerkelsesverdig. Lidenskap er forbeholdt ferske forhold i utforskningsfasen. Og hvorfor IKKE gå fra kona? Hun høres jo eksepsjonelt trasig ut. Hva er det hun liksom har å by på? Eller er du bare redd hun skal lage massivt med kvalme om du går?

Anonymkode: 8f6c6...813

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At du i det hele tatt tror at du skal få pisket lidenskap frem i et 20år gammelt forhold er bemerkelsesverdig. Lidenskap er forbeholdt ferske forhold i utforskningsfasen. Og hvorfor IKKE gå fra kona? Hun høres jo eksepsjonelt trasig ut. Hva er det hun liksom har å by på? Eller er du bare redd hun skal lage massivt med kvalme om du går?

Nei, men jeg orker ikke å skilles, har fortsatt barn boende hjemme og det blir bare styr med deling. Dessuten er jeg glad i henne

AnonymBruker
Skrevet

Men er det så vanlig å være stormende betatt av hverandre og ha "rive av hverandre klærne" sex, etter 20+ år sammen? J

Anonymkode: ebad5...6e1

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men er det så vanlig å være stormende betatt av hverandre og ha "rive av hverandre klærne" sex, etter 20+ år sammen? J

Nei sikkert ikke - men det er nå så traust sex at jeg ikke alltid får den opp en gang - vanlig 6 min, jeg kommer, hun går i dusjen - jævlig kjedelig

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ifg enkelte her inne på KG så er man jo mindreverdige mennesker om man ikke fortsatt er dypt seksuelt tiltrukket av samme partner over 250år. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er kvinne med impotent mann. Syns det er helt forferdelig å være uten sex fra i 40-årsalderen. Har ikke vært utro, men har tenkt mye på om det hadde vært greit. Han nekter å oppsøke lege for å få hjelp. Det irriterer meg! Ja, jeg kan gå fra han. Men jeg er jo glad i ham, og har egentlig ikke lyst til å skilles. 

Anonymkode: 1c7f4...705

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Tja det var vel en tråd om dette i går og det er vel kanskje du som startet den tråden også?

Slik jeg forstår det vil du ha mer sex og lidenskap enn det du har med kona. Men du vil ikke gå fra kona selv om elskerinna vil det og hun har skilt seg og nå er ledig på markedet for hvem som helst.

Da er ikke du lenger tilstrekkelig attraktiv for elskerinna og du må la henne gå.

Når det gjeldet kona bør du være ærlig med hvordan du føler det du, trenger ikke nevne dine tidligere eskspader med mindre hun bringer det opp, men at det blir lite sex og lidenskap og også dype samtaler. Kanskje kona er dypere enn du tror? Kanskje kan dere åpne ekteskapet eller skilles, å være utro er ikke bra for noen av dere egentlig.

Endret av Flintis
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vel det er jo såpass viktig for meg at jeg prøver å finne det andre steder. Jeg tenker stort sett på det hver eneste dag.. Kona her ikke oppdaget det men det er jo dumt hvis hun gjør det. Vi har vært gjennom mye og det jeg egentlig vil er at hun skal våkne opp og bli forelsket i meg igjen. Jeg har prøvd romantiske middager, kjøpt sexleketøy til henne, jeg har klaget min nød i fylla (ikke stolt at det..) men hun er liksom alltid bare «flat», skjønner ikke hva som mangler (jeg får jo sex minst to ganger i uka).

De periodene vi har det best er når jeg har en elskerinne - da er jeg fornøyd og da blir hun det og

Les en gang til hva du skriver: jeg får sex. Med andre ord er du bare opptatt av deg selv og pikken din. Kanskje kona di er lei hele deg? 

Anonymkode: 78f4e...372

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er kvinne med impotent mann. Syns det er helt forferdelig å være uten sex fra i 40-årsalderen. Har ikke vært utro, men har tenkt mye på om det hadde vært greit. Han nekter å oppsøke lege for å få hjelp. Det irriterer meg! Ja, jeg kan gå fra han. Men jeg er jo glad i ham, og har egentlig ikke lyst til å skilles. 

Anonymkode: 1c7f4...705

Det er trist lesing. 

Vil du chatte ? 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kona di vet tydeligvis hva du holder på med. Hun mister lysten på deg. 

Anonymkode: 1d337...e5a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kona di vet tydeligvis hva du holder på med. Hun mister lysten på deg. 

Hun aner ingenting - garantert (jeg er veldig diskret)

Skrevet

Seff er det ikke ok å være utro. Det er aldri ok å være utro. 

Snakk sammen! 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hun aner ingenting - garantert (jeg er veldig diskret)

Hun har ihvertfall ikke lyst på deg. Det har ikke elskerinna di lenger heller. Du er ikke verdt bryderiet for noen av dem. 

• Liker 2
Skrevet

Skulle vært lov med polygami, så slapp man utroskap og man kunne ha flere partnere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...