Gå til innhold

Hvordan ville du reagert, om mannen du likte hadde en søster som sa dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

«Jeg er den jeg er, og blir aldri nær venn med noen. Så om jeg virker uengasjert, må du ikke ta dette personlig. Det har ingenting med deg å gjøre. Dette handler om mine utfordringer, og mine behov for å trekke meg tilbake når jeg trenger det»

Anonymkode: 914a4...d71

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er forresten denne søsteren. Har hverken sagt dette enda, eller møtt henne.

- ts.

AnonymBruker
Skrevet

Helt i orden for meg tenker jeg - men sikkert kjipt for mannen..

Anonymkode: 2d48f...a85

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

I hvilken sammenheng er det naturlig å si dette mener du? Har du et meget nært forhold til din bror som gjør det naturlig å henge med de til vanlig? 
Da jeg begynte å date mannen min var vel søsknene hans ikke så mye jeg tenkte på. De ble jeg kjent med etterhvert.

Anonymkode: 9b617...55d

• Liker 38
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt :"Hva i alle dager er poenget med å si dette? Jeg har da ingen som helst planer om å bli noen nær venn med søsteren til date, kjæreste, samboer uansett."

Anonymkode: cc9c7...d14

• Liker 44
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde møtt deg med forståelse og da forstått hvorfor du av og til virket "kald". Hadde på en måte fått vite grunnen og kanskje slappet av litt og ikke trodd at det var personlig  

Anonymkode: f1ead...ce9

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

- ts.

Hvorfor i alle dager skal du si det der..??

For meg fremstår det som unødvendig dramaqueen opplegg.

Smil, vær hyggelig, hold kjeft, nikk, og dra hjem.

Virker som du tror du har fått deg ny dame.

Mest sannsynlig er hun like lite interessert i deg som du er i henne. Du trenger ikke brette ut om dine sosiale utfordringer. 

• Liker 31
Skrevet

Jeg klarer ikke å se for meg en situasjon hvor det vil være en naturlig ting å si, med mindre hun tar opp at du er veldig avvisende. Å komme med et sånt utsagn uoppfordret og tidlig vil bare virke avvisende og mot sin hensikt.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (4 minutter siden):

Mest sannsynlig er hun like lite interessert i deg som du er i henne. Du trenger ikke brette ut om dine sosiale utfordringer. 

Du har rett. Det er ingen grunn til å brette ut så mye. Hun har forsåvidt ingenting med det heller.

Til andre som har svart. Nei, vi er ikke veldig nære. Virker som det er varierende hvor viktig familie er for eneklte. Spørsmålet var rent hypotetisk, i tilfelle hun stiller spørsmål. Ikke noe jeg ville møtt henne med. Mest sannsynlig har hun vel allerede fått høre at søsteren er litt rar. Burde vel heller være han som informerer henne om det?

AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Jeg klarer ikke å se for meg en situasjon hvor det vil være en naturlig ting å si, med mindre hun tar opp at du er veldig avvisende. Å komme med et sånt utsagn uoppfordret og tidlig vil bare virke avvisende og mot sin hensikt.

Var det jeg også tenkte. Ville ikke sagt noe med mindre hun spurte selvfølgelig. Har ingen planer om å være ekkel mot noen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du har rett. Det er ingen grunn til å brette ut så mye. Hun har forsåvidt ingenting med det heller.

Til andre som har svart. Nei, vi er ikke veldig nære. Virker som det er varierende hvor viktig familie er for eneklte. Spørsmålet var rent hypotetisk, i tilfelle hun stiller spørsmål. Ikke noe jeg ville møtt henne med. Mest sannsynlig har hun vel allerede fått høre at søsteren er litt rar. Burde vel heller være han som informerer henne om det?

Men uansett om du er «rar» så er det ikke bare din jobb å legge tilrette for en relasjon hvis de skulle blitt er par. Det er som du sier: du er den du er. Hvis alle klarer å oppføre seg greit så vil vel dette gå greit..

Anonymkode: 9b617...55d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg hadde tenkt :"Hva i alle dager er poenget med å si dette? Jeg har da ingen som helst planer om å bli noen nær venn med søsteren til date, kjæreste, samboer uansett."

Anonymkode: cc9c7...d14

Skulle ønske alle tenkte sånn. Det hadde vært så mye lettere å forholde seg til 😅

AnonymBruker
Skrevet
Raven.Writingdesk skrev (13 minutter siden):

Folk leser ser jeg.. 

Anonymkode: 42425...855

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Daria skrev (10 minutter siden):

Utifra hva jeg forstår har hun blitt beskyldt å si det uten å sagt det.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Helt i orden for meg tenker jeg - men sikkert kjipt for mannen..

Anonymkode: 2d48f...a85

Han er flau over meg til tider ja. I hvert fall der og da. Så ler han av det i ettertid.

Skrevet

Hvis din bror vet hvordan du er så har han vel allerede "advart" sin utkårede så du trenger nok ikke å informere så veldig mye.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (6 minutter siden):

Hvis din bror vet hvordan du er så har han vel allerede "advart" sin utkårede så du trenger nok ikke å informere så veldig mye.

Satser på det. Jeg sier bare noe hvis hun faktisk spør. Vet jeg kan virke litt kald uten å mene det, men jeg er ikke slem.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Satser på det. Jeg sier bare noe hvis hun faktisk spør. Vet jeg kan virke litt kald uten å mene det, men jeg er ikke slem.

SPØRRE OM HVA? 

Alså kan du sende meg kaffen, vil du ha kaffe?  Hva er det er snakk om, jeg skjønner ikke hva du mener. Jeg synes du ikke burde å si det. Hva er poenget liksom? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

- ts.

Jeg hadde satt pris på at du var ærlig for både din og min sin del. Da hadde ikke jeg gjort en innsats for å få et forhold med deg å jeg hadde også visst at det ikke var noe personlig. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det virker som du overtenker.

Jeg tipper at det eneste hun ønsker er at hun blir akseptert, det vil si: behandlet på en respektfull måte når dere er sammen.

Det klarer de aller fleste å gjøre i korte perioder, fordi du trenger ikke være sammen med henne ofte, du sier jo allerede noe om at du ikke har så tett forhold til din bror.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...