AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Er singel nå på 4. året og ser ingen lys i enden av tunellen. Mine veninner får både ektemenn, barn og hele pakka. Her sitter jeg i min (leide) hybel og kjenner meg miserabel. Jeg får ofte kommentarer som at jeg er pen, trener mye osv, men det hjelper hverken på selvfølelsen eller verdisynet mitt. hjelp Er jeg håpløs? Er jeg en taper fordi jeg er singel og ikke fått til A4-livet? Jeg er 36. Og håpløs... Ser andre ned på oss? Anonymkode: 99d6b...dda
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ser andre ned på oss? Hvem er «oss», skriver du ikke om deg selv? Problemet ser ut til å være at du lar din verdi være basert på hva andre mener om deg og diverse ytre, overfladiske faktorer. Selvfølelse kommer innenfra og den kan jobbes med, det finnes også profesjonelle som kan hjelpe til. Anonymkode: 0239a...12f 7 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 Ja, man blir sett litt rart på. Ditkete eller indirekte. Anonymkode: d82a4...773
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 skal ikke se bort ifra at noen tenker det nei.. Anonymkode: 37a77...60a 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 Det er jo DU som ser ned på deg selv! Jeg er 34 og leier hybel, betaler omtrent ingenting og kan bruke en haug penger på meg selv hver mnd om jeg vil. Jeg kan legge meg kl 21 eller 02 på fridager, jeg kan spise freia sjokoladeplater til frokost, som i dag, og jeg kan gjøre HVA jeg vil. Who cares! Jeg elsker friheten min! Skal min verdi som menneske avgjøres av at jeg har noen? Jeg har noen jeg, MEG, og jeg et viktig! Anonymkode: bda48...ee1 21 1 4
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #6 Skrevet 14. april 2022 Jeg kan garantere deg, at det ikke er et eneste menneske som ofrer deg en take når de går forbi deg. Anonymkode: fadd9...c41 4
EnduranceMax Skrevet 14. april 2022 #7 Skrevet 14. april 2022 (endret) Nei da 😊. Vil du være singel, så er det ikke noe i veien for det. Savner du sex så er det jo bare å finne en eller flere pulevenner om du ikke vil inn i forhold.. Det er ingen fasit det heller, at ting blir bedre om man finner seg partner og får barn. For noen er det bedre med og for noen bedre uten noen som helst av delene. Du er i din "primetime" som kvinne. Min anbefaling til deg er å nyte singellivet, ha deg med et par yngre menn, vi vet å sette pris på litt eldre kvinner 😊 Endret 14. april 2022 av EnduranceMax 2
RC Skrevet 14. april 2022 #8 Skrevet 14. april 2022 Det blir mer og mer normalt å være singel/bo alene. Så lenge du har det bra med deg selv er det det viktigste. Kan love deg at mange av de etablerte misunner deg friheten din! 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er singel nå på 4. året og ser ingen lys i enden av tunellen. Mine veninner får både ektemenn, barn og hele pakka. Her sitter jeg i min (leide) hybel og kjenner meg miserabel. Jeg får ofte kommentarer som at jeg er pen, trener mye osv, men det hjelper hverken på selvfølelsen eller verdisynet mitt. hjelp Er jeg håpløs? Er jeg en taper fordi jeg er singel og ikke fått til A4-livet? Jeg er 36. Og håpløs... Ser andre ned på oss? Anonymkode: 99d6b...dda Ja Håpløst at du er så kresen Anonymkode: a2373...97e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Forresten ts så er det en farlig tankegang at du må ha et forhold og familieliv fordi det er det man skal eller fordi det er det som gir deg verdi. Du har stor sjans for å havne i dårlige forholdet fordi ingen person som ØNSKER familie og forhold vil være sammen med noen som vil det av feil grunner. Folk lukter det, det er noe desperat og søkende over personer som det. Jeg vet, jeg var sånn før, ulykkelig som singel og måtte ha noen for å føle at jeg hadde et liv. Åpnet opp for mye helvete. Nå bor jeg alene, koser meg og gjør ting av hjertet og ikke desperasjon. Anonymkode: bda48...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #11 Skrevet 14. april 2022 Trodde det ble mer normalt å være singel. Her er ca halvparten av mine venninner single, og da langvarig single, samme er jeg. Så er den andre halvparten i forhold. Anonymkode: a04d9...982 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #12 Skrevet 14. april 2022 Dumme kvinnfolk som tror verdien deres handler om menn, vil nok kanskje se ned på deg ja. Anonymkode: 282d4...1a5 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #13 Skrevet 14. april 2022 Jeg er faktisk den eneste single på jobben min. Jeg nyter og være singel og har aldri blitt sett ned på av den grunn. Anonymkode: 04aa0...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #14 Skrevet 14. april 2022 Jeg er gift, har barn osv. Og jeg skjønner ikke helt hva du mener 😅🤷♀️ Anonymkode: 0ad07...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #15 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er singel nå på 4. året og ser ingen lys i enden av tunellen. Mine veninner får både ektemenn, barn og hele pakka. Her sitter jeg i min (leide) hybel og kjenner meg miserabel. Jeg får ofte kommentarer som at jeg er pen, trener mye osv, men det hjelper hverken på selvfølelsen eller verdisynet mitt. hjelp Er jeg håpløs? Er jeg en taper fordi jeg er singel og ikke fått til A4-livet? Jeg er 36. Og håpløs... Ser andre ned på oss? Anonymkode: 99d6b...dda Barnefamilier kan nok se ned på "oss", men det viktige her er jo at DU ikke ser ned på DEG SELV. Er virkelig A4-livet det du drømmer om? Et annet moment er at du sier du er pen, trent osv... Spørsmålet er hvor attraktiv og kresen er du? Er singelheten et valg du tar fordi du ikke finner den "rette", eller er singelheten fordi du ikke har sjans på noe? Hvis førstnevnte så er det ikke synd i deg, men hvis sistnevnte får du min sympati. Tror dog ikke at det er sistnevnte, for da ville du hatt et litt mindre frustrert syn på livet. For sistnevnte går ikke rundt og håper og ser opp på ting og tilstander som vedkommende vet en ikke vil få. Så, med andre ord, det virker som om at du har all makt og mulighet du vil i hele verden, hvis du går inn for det, oppsøker det og gjør noe med det selv. Anonymkode: c01ba...fa5 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #16 Skrevet 14. april 2022 Man ser ned på egen usikkerhet og projiserer det over på andre. Jeg så for eksempel ned på meg selv da jeg leide leilighet og følte alle andre gjorde det. Men singel? Nei, har aldri forstått hvorfor noen tror det er negativt i 2022. Kanskje fordi jeg ikke har noe usikkerhet på det? Jeg føler meg ofte stolt når jeg sier jeg er singel siden jeg får til vanvittig mye helt på egenhånd og føler meg tøff og selvstendig, og det har betydd mye for meg som før var høyst uselvstendig. Om du hadde sagt til meg du var singel kunne du like så godt sagt at himmelen er blå, så normalt høres det ut i mine øyne. Har heller aldri fått noen negative kommentarer på det, folk gir virkelig blanke i andre sin sivilstatus, det eneste er at noen kanskje tenker det er litt stress ift barn/flere barn. Anonymkode: 04b8c...980 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #17 Skrevet 14. april 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er faktisk den eneste single på jobben min. Jeg nyter og være singel og har aldri blitt sett ned på av den grunn. Anonymkode: 04aa0...a6c Jeg er og eneste si før på både nåværende og forrige arbeidsplass, gjør meg ingenting at jeg alltid er det for aldri blitt sett ned på av det som du skriver Anonymkode: 04b8c...980
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #18 Skrevet 14. april 2022 Ser ikke ned på deg fordi du er singel. Men hvorfor bor du på leid hybel i en alder av 36? Anonymkode: 57294...d6e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #19 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er singel nå på 4. året og ser ingen lys i enden av tunellen. Mine veninner får både ektemenn, barn og hele pakka. Her sitter jeg i min (leide) hybel og kjenner meg miserabel. Jeg får ofte kommentarer som at jeg er pen, trener mye osv, men det hjelper hverken på selvfølelsen eller verdisynet mitt. hjelp Er jeg håpløs? Er jeg en taper fordi jeg er singel og ikke fått til A4-livet? Jeg er 36. Og håpløs... Ser andre ned på oss? Anonymkode: 99d6b...dda Vel. Spesielt i påsken. Da koser alle parene seg samme med hverandre, mens du sitter på hybelen alene og blir mer og mer sær jo lengre du er singel. Når du er på 4. året….begynner å bli farlig. Da er det på tide du får fingeren ut og går på dating. Start med det aller første. Senk kravene. Slutt å dagdrømme om denne prinsen på hvit hest. Get real! Anonymkode: 0e7d4...be3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #20 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ser ikke ned på deg fordi du er singel. Men hvorfor bor du på leid hybel i en alder av 36? Anonymkode: 57294...d6e Hehe. Du ser ikke ned på at hun er singel men ser ned på at hun bor i leid hybel..😂 Anonymkode: 0e7d4...be3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå