Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg har en kjæreste som lever i fornektelse om impotens. Har forsøkt å hjelpe til med å løse problemet, men han later som han bare er litt trøtt og sliten og den funker hvis han vil. Men det stemmer ikke.  Den er forblir uansett slapp liksom. total dealbreaker? 

Anonymkode: ec0ce...a34

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei!

jeg har en kjæreste som lever i fornektelse om impotens. Har forsøkt å hjelpe til med å løse problemet, men han later som han bare er litt trøtt og sliten og den funker hvis han vil. Men det stemmer ikke.  Den er forblir uansett slapp liksom. total dealbreaker? 

For meg er det to ting som er dealbreaker her:

1: Han fornekter problemet - hadde han tatt tak, kommet seg til lege/sexolog kunne det jo blitt fikset..

2: Sølibat resten av livet er faktisk uaktuelt for meg. Sorry men det er faktisk en utrolig viktig del av samlivet!

hva gjør dere ellers da? Kos? Hjelper han deg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Diezel skrev (10 minutter siden):

For meg er det to ting som er dealbreaker her:

1: Han fornekter problemet - hadde han tatt tak, kommet seg til lege/sexolog kunne det jo blitt fikset..

2: Sølibat resten av livet er faktisk uaktuelt for meg. Sorry men det er faktisk en utrolig viktig del av samlivet!

hva gjør dere ellers da? Kos? Hjelper han deg? 

Han koser på meg, han kan gjøre alt unntatt det du vet..pga at den er slapp..blir jo bare super frustrert av det, så ber han å ikke frustrere meg..skjønner? Forsøkt å være nær han sikkert 50 ganger, men den greia hans er ganske liten og den er også 90% livløs uansett hvor mye jeg koser på typen. Blir så betenkt av det.  Ja sølibat er uaktuelt her og. Han har aldri hatt kjæreste før. Kanskje derfor men jeg vet ikke.  Vi er i 40 årene..

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han koser på meg, han kan gjøre alt unntatt det du vet..pga at den er slapp..blir jo bare super frustrert av det, så ber han å ikke frustrere meg..skjønner? Forsøkt å være nær han sikkert 50 ganger, men den greia hans er ganske liten og den er også 90% livløs uansett hvor mye jeg koser på typen. Blir så betenkt av det.  Ja sølibat er uaktuelt her og. Han har aldri hatt kjæreste før. Kanskje derfor men jeg vet ikke.  Vi er i 40 årene..

Jeg ville faktisk forlangt at han oppsøkte hjelp - enten det sitter i huet eller mellom bena. Hvis han gjør det og det fortsatt ikke funker kan du ta valget - men da har han i alle fall prøvd. Hvis han ikke gjør det en gang hadde jeg tenkt at det var slutten..

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kan være aseksuell. Flere som er det uten å vite om det.

Anonymkode: 1c63c...091

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei!

Ja.

Skrevet

Hvor gammel er han?

AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker å ikke ha ordentlig kommunikasjon om sex? Absolutt. 

Min kjæreste har problemer med impotens, men vi har alltid snakket om dette. Han later ikke som noen ting. Jeg forventer at han gjør det han kan for sexlivet vårt, og det gjør han. Vi klarer oss foreløpig uten medisiner. Potensen hans er blitt bedre i løpet av forholdet, i starten fikk han den sjelden opp og den ble fort slapp. Jeg vet ikke om jeg kunne levd med det om han alltid var sånn, men vi var tålmodige med det i starten og fant måter å gjøre det ok på. 

Anonymkode: 6c9e6...cbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...