AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 I går skulle jeg hente en pakke i en instabox. Ruslet ut i regnet, veldig grå dag, kom inn i butikken jeg skulle hente pakken…. Butikken er en liten litt gammeldags nærbutikk, den var tom…. Ingen mennesker, ingen ansatte…. Veldig rar stemning…. Jeg listet meg innerst i butikken, i mørket, der boksene med post stod…. Tastet PIN-koden (har aldri gjort dette før, så visste ikke hvordan det var) og nederst i hjørnet av alle boksene åpner det seg en liten dør sakte opp, og et lite lys strømmer ut fra døren…. Nå manglet det bare litt Star wars musikk før alt hadde vært komplett her, bøyde meg ned og fikk tak i pakken som lå å skinte i boksen, tok den ut, gikk ut av den tomme butikken…. Jeg har sjelden følt sånn lykke av en helt vanlig ting… føltes som jeg var midt i en rar fransk B-film, og jeg var så lykkelig da jeg gikk…. Med sandalene til to åringen min under armen😅 Anonymkode: 6ee86...0e8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #3 Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ok Anonymkode: d5bb1...505 Haha åååå ikke svar så surt. Det var et lite øyeblikk med magi😂 Anonymkode: 6ee86...0e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå