Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har gått over fra fullpumping til amming, men sugetaket til mini på 4 uker er helt krise. brystvorten er sår og skrå etter amming. hører ofte hun likevell ofte får godt med melk, andre ganger ikke..? 

vi øver mye på sugetaket, men får det liksom ikke til. prøver alle tips i boka, men får ikke nok bryst i munnen på baby. prater med ammehjelper som forteller hvordan jeg skal gjøre det, men vi får det liksom ikke til.

har du erfaring med å endre taket etter baby allerede er på puppen, eller en ikke så kjent teknikk for å få rett tak? arola og brystvorten har en slags trekantform, så ingen klassisk brystvorte her i gården. redd produksjonen går ned om vi fortsetter med feil tak, sår er jeg for lenge siden. 

Anonymkode: 89cfa...b3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typisk barn med stramt tungebånd å suge brystvorten skjev/leppestiftformet. Har dere sjekket ut det?

Anonymkode: 5e36c...b90

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Typisk barn med stramt tungebånd å suge brystvorten skjev/leppestiftformet. Har dere sjekket ut det?

Anonymkode: 5e36c...b90

det er sjekket. helt fint!

AnonymBruker
Skrevet

Uff, det er så frustrerende! Og vondt! Jeg gjorde litt begge deler. Ofte koblet jeg henne av og prøvde på nytt og på nytt, mens andre ganger prøvde jeg å stappe mer pupp inn mens hun allerede hadde tak. Hvis brystknoppen var ok plassert men sugetaket var for grunt så hjalp det noen ganger å få mer av brystet inn.

Dette hjalp deg sikkert ingenting men. Håper det løsner for dere! 

Anonymkode: 1bdd2...b50

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff, det er så frustrerende! Og vondt! Jeg gjorde litt begge deler. Ofte koblet jeg henne av og prøvde på nytt og på nytt, mens andre ganger prøvde jeg å stappe mer pupp inn mens hun allerede hadde tak. Hvis brystknoppen var ok plassert men sugetaket var for grunt så hjalp det noen ganger å få mer av brystet inn.

Dette hjalp deg sikkert ingenting men. Håper det løsner for dere! 

Anonymkode: 1bdd2...b50

takk for svar! å det hadde ingenting å si for produksjonen at sugetaket var dårlig? smertene får jeg heller tåle, men er livredd for produksjonen 🙊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...