AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #1 Skrevet 14. april 2022 Hva tenker du om å evnt gå inn i ett forhold hvor partner har 3 barn fra tidligere? Forholdet har vært dødt i lengre tid, å jeg vet hva jeg må gjøre hvis jeg skal ta ansvar for eget liv, for å få det bedre. Tenker selvsagt ikke nytt forhold med det første, men ønsker jo det på sikt. Alle 3 barna er 10 + Anonymkode: e1423...7ac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #2 Skrevet 14. april 2022 Bruddet først. Du bør gå eller bli ut fra hvordan forholdet er, ikke på grunn av om du har sjansen på andre senere eller ikke. Det der er ikke uvanlig lenger. Mange finner kjærlighet på ny, men det var et rart fokus å ha før brudd. Anonymkode: 1a46e...279
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #3 Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Bruddet først. Du bør gå eller bli ut fra hvordan forholdet er, ikke på grunn av om du har sjansen på andre senere eller ikke. Det der er ikke uvanlig lenger. Mange finner kjærlighet på ny, men det var et rart fokus å ha før brudd. Anonymkode: 1a46e...279 Kanskje det ble rart formulert. Men vil understreke at det ikke er fokuset. Men ved ett brudd og tanken på store forandringer i livet, er det mange tanker som dukker opp. Anonymkode: e1423...7ac
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #4 Skrevet 14. april 2022 Dere ville hatt 50/50 går jeg ut ifra? Det kommer an på mange faktorer. Blant annet hvordan du er med barna, hvor "helikopterforelder" du er, hvordan barna er oppdratt. Det kan gå fint, og det kan også være enormt krevende å være med noen med barn. Anonymkode: 3e90b...6ba
snøhaugen Skrevet 15. april 2022 #5 Skrevet 15. april 2022 Jeg føler at jeg sitter i akkurat samme situasjon… prøver å ikke gå ut av forholde med «han andre» i tankene.. Men det er fryktelig vanskelig å la være. Har selv 2 barn fra før.. han andre har 3.. et evig kaos, men fristende pga kjemien mellom oss to.. meg og samboer har en liste med problemer som vi begge ser ganske håpløst på muligheten for å fikse opp i 😕 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå