Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en parkeringsplass der jeg bor i. Der har jeg hatt både bil og MC i flere år. Nå har jeg fått mulighet til å leie en ekstra parkeringsplass som jeg kan sette MC på. Veldig digg, da jeg slipper å flytte MC'en til side og sette den tilbake hver gang jeg skal ut eller inn med bilen, jeg kan skru på MC og bil med god plass uten å være i veien for noen osv.

Jeg ga beskjed til de som har plassen ved siden av den jeg leier som MC står på at de kan ta seg litt til rette ved å parkere unna veggen så de får god plass med bilen sin. Men det første han fyren svarer er at da kan jo han sette sin MC på den plassen også for jeg "trenger jo ikke hele plassen". Plassen som jeg betaler for, vel og merke. Jeg fikk en sånn "gi en finger, han vil ha hele hånda" følelse.

To andre spurte om de kunne oppbevare ting på den plassen siden en MC trenger jo ikke hele plassen. 
Jeg ble også kalt egoist og slem av en annen person siden det tydeligvis var andre som trengte plassen mer enn meg.

Jeg ble oppgitt og blokkerte numrene til alle som begynte å mase på meg om den plassen og etter alt det så er jeg ikke interessert i å dele plassen med noen. Ikke om de tilbyr seg å dele på leien heller.

Ifølge de som vil bruke plassen som jeg betaler for så er jeg en skikkelig drittsekk siden jeg ikke vil dele den. Dette er folk som jeg aldri hadde snakket med før jeg fikk leid den parkeringsplassen. 

Det er vel ikke jeg som er drittsekk her?

Anonymkode: 86d9b...af8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Foreslå for dem som vil bruke plassen om de vil spleise på å leie plassen. Hvis ikke kan de dra til helvete. 

Anonymkode: 2a3bc...50b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt (håper jeg!) å kalle andre drittsekk, spesielt ikke folk man verken kjenner eller omgås. Jeg synes naboene dine høres ut som de burde vært lagt inn. 

Anonymkode: 8c2d5...c6a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei. Din parkeringsplass, ditt valg.

Om så, de ønsker å bruke plassen din - kan du kreve leie. 

Anonymkode: 567f9...b69

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For noen utakknemlige og frekke naboer. Får jeg hjem med parkeringsplass, får ingen låne den, nettopp for å slippe at andr3 tar seg til rette. Uavhengig av om jeg har bil eller ikke. Da skal den være tilgjengelig for meg og mine besøk. Hadde nabo tatt seg til rette, hadde jeg ringt og fått den tauet vekk av prinsipp.

Anonymkode: 3c615...9f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud folk ass…Jeg gjenkjenner den type frekkhet dessverre😡

Ikke tilby noe som helst! og få tauet vekk de som prøver seg. 

Anonymkode: d284d...364

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste naboene er snille da. Jeg fikk leie den ekstra plassen fordi en nabo fortalte meg at den skulle leies ut og ga meg nummeret til utleier. '

Jeg har også byttet plass med noen siden den jeg fikk leie er større enn hennes plass og min MC er jo mye mindre enn hennes bil. Utleier sa det var greit så da var ikke det noe å tenke over engang. 

Det er bare de få folka som irriterer meg mye mer enn de burde. Jeg skjønner ikke at det er mulig å bare forvente at andre skal gi deg noe, ta mer hensyn til deg og dine behov enn sine egne og så bli sure når de ikke får det som de vil. Det er voksne mennesker og de oppfører seg som bortskjemte barn. Håper jeg ikke er alene om å tenke sånn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har en parkeringsplass der jeg bor i. Der har jeg hatt både bil og MC i flere år. Nå har jeg fått mulighet til å leie en ekstra parkeringsplass som jeg kan sette MC på. Veldig digg, da jeg slipper å flytte MC'en til side og sette den tilbake hver gang jeg skal ut eller inn med bilen, jeg kan skru på MC og bil med god plass uten å være i veien for noen osv.

Jeg ga beskjed til de som har plassen ved siden av den jeg leier som MC står på at de kan ta seg litt til rette ved å parkere unna veggen så de får god plass med bilen sin. Men det første han fyren svarer er at da kan jo han sette sin MC på den plassen også for jeg "trenger jo ikke hele plassen". Plassen som jeg betaler for, vel og merke. Jeg fikk en sånn "gi en finger, han vil ha hele hånda" følelse.

To andre spurte om de kunne oppbevare ting på den plassen siden en MC trenger jo ikke hele plassen. 
Jeg ble også kalt egoist og slem av en annen person siden det tydeligvis var andre som trengte plassen mer enn meg.

Jeg ble oppgitt og blokkerte numrene til alle som begynte å mase på meg om den plassen og etter alt det så er jeg ikke interessert i å dele plassen med noen. Ikke om de tilbyr seg å dele på leien heller.

Ifølge de som vil bruke plassen som jeg betaler for så er jeg en skikkelig drittsekk siden jeg ikke vil dele den. Dette er folk som jeg aldri hadde snakket med før jeg fikk leid den parkeringsplassen. 

Nei, her er det dem som er idioter! 

Anonymkode: 46b7a...854

AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er ikke drittsekk, din plass, du bestemmer. Vi bor i rekkehus hvor alle har to parkeringsplasser hver. Vi har bare én bil og låner ut den ene plassen til én av naboene, ingen andre. Av den enkle grunn at da vet vi hvem vi skal ringe på til hvis vi får besøk og trenger plassen, og dessuten er det den naboen som stiller opp for oss når det er noe. Om de andre synes det er urettferdig så er det deres problem, vi har ingen plikt til å være rettferdige med vår plass.

Anonymkode: 8344b...5ff

AnonymBruker
Skrevet

Si i fra at du har avtale om å leie plassen og derfor betaler for den. Du skal også mekke, og da trenger du plass rundt. Du kan evt. ta det opp med styret? Det er ikke ok å mase om slikt. 

Anonymkode: 3b3b8...d3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...