AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Vi har svært dårlig råd og samtlige i husstanden får gratis hårklipp av mor i hus 1-2 ganger i året😌 Det pleier å funke bra, men nå har 7-åringen fått så langt og tykt hår at jeg ikke klarer det lengre. Så vi må innse at vi må føre inn en ny ekstra utgift i budsjettet. Så kom jeg til å tenke på såkalte lærlingklipper mange frisører tilbyr. En rimeligere hårklipp utført av salongens lærling. Noen salonger utlyser også model for gratis hårklipper inni mellom. Hvordan går man frem for å finne disse om det ikke markedsføres direkte? Kan man ta direkte kontakt med salongen og spørre eller er det frekt?🙈 Hva koster sånn ca en sånn lærling klipp i dag? Håper noen kan svare🙂 Anonymkode: 8df6d...939
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 På nikita sin side kan man velge klipp utført av lærling, mener det koster litt under halv pris av proff, men jeg har sluttet med det etter at jeg dessverre endte opp med pannelugg fordi lærlingen klippet skjevt og det måtte rettes så mye haha Anonymkode: 4f942...8f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå