Gå til innhold

Jeg blir gal av kjærligheten, noen som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at jeg ble singel for ett år siden så har ALLE menn jeg har datet endt opp med at de plutselig ikke vil mer. Da gjerne etter en intim handling, som alltid vil komme. Det har ikke noe med at jeg ikke "duger" i senga men de vil rett og slett ikke ta steget mer frem, de vil ikke i forhold. 

Min eks gjennom 11årar funnet seg ny kjæreste og jeg kjenner den smerten er vond. Prøver å kvele alle tankene mine. Likevel sitter jeg her og hører på 'engler i sneen' som var vår sang. Jeg prøver å komme meg videre. Er det vanlig å bli deppa av slikt? Han fant lett lykken på ny. Jeg er så lei fordi jeg føler det aldri ender bra med meg og en mann. Jeg er 34år og håper jeg finner den store kjærligheten ei gang. Håper noen kan komme med noen lovende ord... 

Anonymkode: 1c533...152

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har et tips til deg.. det er så mange umodne og tåpelige menn der ute som gjør nettopp det du har blitt utsatt for, at de trekker seg unna etter første beste intime hendelse, at man får jo lyst å spy av mindre. 

Så du må trives alene, sett standarden så høyt at de dumme mennene ikke når opp. Det gjorde jeg, og traff en skikkelig trygg og sikker fyr som vet hva han vil. 

Anonymkode: 5caef...a37

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Har et tips til deg.. det er så mange umodne og tåpelige menn der ute som gjør nettopp det du har blitt utsatt for, at de trekker seg unna etter første beste intime hendelse, at man får jo lyst å spy av mindre. 

Så du må trives alene, sett standarden så høyt at de dumme mennene ikke når opp. Det gjorde jeg, og traff en skikkelig trygg og sikker fyr som vet hva han vil. 

Så godt det endte bra med deg. Er jo så vanskelig å vite når de virker helt topp til å begynne med, alt klaffer. Hadde jeg bare kunne spådd dette i forkant. De kan vel triksene... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så godt det endte bra med deg. Er jo så vanskelig å vite når de virker helt topp til å begynne med, alt klaffer. Hadde jeg bare kunne spådd dette i forkant. De kan vel triksene... 

Ja, men vet du hva de ikke kan? Holde pusten evig,  de vet jo at de må bare holde det gående til de får det de vil ha, så jeg anbefaler deg å lene deg tilbake, sette deg på gjerdet og se an her.  Se om ord matcher handling eller om de bare har det i kjeften. Slike menn blir fort lei så når de ser at det ikke fungerer så stikker de ofte selv

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bare nyt turen. Ikke se etter å etablere et fast forhold - bare ta relasjonene for det de er der og da. Kanskje det er forventingene eller håpet ditt etter noe seriøst som de merker, og som er det ekte turn-offet her. 

Jeg var i noen av-og-på forhold og hadde "masse" dates halvannet år etter mitt brudd. Ikke nødvendigvis med seksuell kontakt altså, men når jeg følte for det, ja. Fant min nye kjæreste for et halvt år siden, da jeg egentlig var gått lei av lek på Tinder. Han vil jeg helst beholde, men hvem vet. Han har kun vært singel et år nå også, jeg i to, så mulig jeg bare er rebound for ham, selv om han ikke vet det selv. Kanskje din eks også bare har en rebound. Kanskje din eks er min kjæreste faktisk for alt jeg vet 🙈🙈😆

Men vet du hva? Jeg tror jeg trengte den tida før han er til å bare surre rundt. Kan ikke du også? Det er så deilig å bare bo alene og bare ha seg selv å tenke på også, de barnefrie ukene. 

Anonymkode: 2626e...633

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Etter at jeg ble singel for ett år siden så har ALLE menn jeg har datet endt opp med at de plutselig ikke vil mer. Da gjerne etter en intim handling, som alltid vil komme. Det har ikke noe med at jeg ikke "duger" i senga men de vil rett og slett ikke ta steget mer frem, de vil ikke i forhold. 

Min eks gjennom 11årar funnet seg ny kjæreste og jeg kjenner den smerten er vond. Prøver å kvele alle tankene mine. Likevel sitter jeg her og hører på 'engler i sneen' som var vår sang. Jeg prøver å komme meg videre. Er det vanlig å bli deppa av slikt? Han fant lett lykken på ny. Jeg er så lei fordi jeg føler det aldri ender bra med meg og en mann. Jeg er 34år og håper jeg finner den store kjærligheten ei gang. Håper noen kan komme med noen lovende ord... 

Jeg forstår deg veldig godt. Personlig så har jeg typisk venta veldig lenge før vi har vært intime. De som ikke har villet vente på det har forsvunnet med en eller annen løgn forklaring. Tror jeg har lukka ut de værste på den måten. Jeg har sikkert venta sånn omtrent 5-6 måneder minimum..aldri blitt utsatt for at de raskt forsvinner.. jeg har et unntak.. han var så deilig at jeg ikke kunne vente 😅 Og det endte i litt hjertesmerte.. jeg forstår deg! Vært der selv..

Anonymkode: 9b73c...dd4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Du blir ikke mindre gal av kjærligheten om du finner mannen i ditt liv skal jeg si deg. 😆

Ja kjærligheten er vanskelig. Vanskelig å finne, vanskelig å opprettholde, vanskelig å miste. Likevel søker de fleste av oss dette. Det er egentlig ganske utrolig.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg forstår deg veldig godt. Personlig så har jeg typisk venta veldig lenge før vi har vært intime. De som ikke har villet vente på det har forsvunnet med en eller annen løgn forklaring. Tror jeg har lukka ut de værste på den måten. Jeg har sikkert venta sånn omtrent 5-6 måneder minimum..aldri blitt utsatt for at de raskt forsvinner.. jeg har et unntak.. han var så deilig at jeg ikke kunne vente 😅 Og det endte i litt hjertesmerte.. jeg forstår deg! Vært der selv..

Anonymkode: 9b73c...dd4

Problemet er at seriøse folk som ønsker et samliv, ofte heller ikke vil vente 6 mnd med sex uten en veldig god forklaring. Jeg kunne venta hvis vedkommende feks hadde religiøse årsaker, eller hadde angst. Ikke fordi de ville "teste" meg, jeg liker ikke spill.

Jeg har som regel sex tidlig, og har aldri opplevd at folk forsvinner etter sexen, som regel blir det et minst 4 år langt forhold...

Anonymkode: 7bf4e...751

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du er fortsatt veldig opptatt av eksen ett år etter bruddet, og tiltrekker deg derfor menn som heller ikke er klare for et forhold (kanskje tenker de også for mye på sine ekser). Slutt med adferd som opprettholder forbindelsen med eksen (høre på deres sanger, dvele ved at eksen har fått ny dame), begynn med adferd som bryter forbindelsen til eksen (skriv liste over hans dårlige egenskaper, kast noe du har fått av ham). Ta grep for å innføre nye, gode ting i livet ditt som heler deg fra et vondt brudd. Vil du ha seriøse menn, vær seriøs selv. Om du ikke er klar for å date, ikke date. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Takk for alle svar. 

Jeg har nå kontakt med en ny en. Han ble jeg kjent med i ungdommen, men ikke sett nå på 15år.

Nå har vi møtt hverandre to ganger, han tok meg med på tur. Et rødt flagg viste han tidlig, det var et bilde han tok av han og to venninner (skikkelig pene blondiner) Tenkte da at han også var en damegal mann. En etter at jeg møtte han viste han en god, rolig side. Men har vært litt mindre på med snap, sender ikke for mye til han. Han har også nære venninner som gjør at jeg blir skeptisk. (Dårlig erfaring med disse "venninnene") . Han vil likevel snart møte meg. Og føler jo mer jeg holder igjen, dess mer interessant blir jeg. Han kan også bli litt stille og lite spørrende på snap - som nå. Da legger jeg bare ballen død. Hvis det er noen andre som er bedre enn meg, så gidder hvertfall ikke jeg å fore han ved siden av. Vanskelig er det, å liker ikke å overanalysere. Men man er jo så redd for å få følelser for så bli såret. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har nå kontakt med en ny en. Han ble jeg kjent med i ungdommen, men ikke sett nå på 15år.

Nå har vi møtt hverandre to ganger, han tok meg med på tur. Et rødt flagg viste han tidlig, det var et bilde han tok av han og to venninner (skikkelig pene blondiner) Tenkte da at han også var en damegal mann. En etter at jeg møtte han viste han en god, rolig side. Men har vært litt mindre på med snap, sender ikke for mye til han. Han har også nære venninner som gjør at jeg blir skeptisk. (Dårlig erfaring med disse "venninnene") . Han vil likevel snart møte meg. Og føler jo mer jeg holder igjen, dess mer interessant blir jeg. Han kan også bli litt stille og lite spørrende på snap - som nå. Da legger jeg bare ballen død. Hvis det er noen andre som er bedre enn meg, så gidder hvertfall ikke jeg å fore han ved siden av. Vanskelig er det, å liker ikke å overanalysere. Men man er jo så redd for å få følelser for så bli såret. 

Slutt å spill. Slutt å vær useriøs. Så kommer det til slutt å komme noen. Jobb med deg selv. 

Anonymkode: c2f49...383

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dess mer du holder igjen dess mer interessant er du? Ja vil du ha en fyr som bare ser på deg som en erobring og utfrodring?

• Liker 3
Gjest Neocortex
Skrevet (endret)

Etter flere erfaringer kan jeg bare anbefale å snakke tidlig om dine preferanser angående dating og sex. Om du ikke er veldig liberal da.

Normalen er ikke lenger å bare date en osv, etter min erfaring. Så dette måtte jeg lære å kommunisere tidlig. Da jeg er litt mer konservativ. 

Selfølgelig ikke på første date, men om det ble et nytt treff for eksempel. Tror jeg traff min kone på rett tidspunkt. Vi hadde begge gjort oss erfaringer, og visste hva som virkelig betød noe, og hvor man kanskje burde jenke litt på krava. 

Dette er rent subjektivt selvfølgelig. Men jeg vil hvertfall anbefale deg å kommunisere klart og tidelig om hva du ønsker. 

Endret av Neocortex
Skriveleif
AnonymBruker
Skrevet

Altså no offence TS, men bud nr en er og slutte og være så desperat. Beklager, vet det høres hardt ut, men det er et godt ment råd til deg. Du må finne verdien og tryggheten i deg selv og lære deg og trives alene, først da kan man etablere et sunt forhold. Det kan ta tid, men er 100% verdt det.  

Anonymkode: f1a3e...5fb

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Altså no offence TS, men bud nr en er og slutte og være så desperat. Beklager, vet det høres hardt ut, men det er et godt ment råd til deg. Du må finne verdien og tryggheten i deg selv og lære deg og trives alene, først da kan man etablere et sunt forhold. Det kan ta tid, men er 100% verdt det.  

Anonymkode: f1a3e...5fb

Jeg vet at det er nokså usjarmerende med for pågående mennesker. Men vi var jo der vi var og følte jeg var verdt litt mer enn dette. Samtidig kan det være han vil fortsette om jeg trekker meg tilbake, som jeg nå har gjort. Noen får litt panikk der og da. Ts😊

Skrevet

Men du er jo ikke over eksen! 
Ett år er også kort tid å være singel etter et så langt forhold.

Pust med magen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dess mer du holder igjen dess mer interessant er du? Ja vil du ha en fyr som bare ser på deg som en erobring og utfrodring?

Blir man mer interessant av å ligge med folk på første date? 

Anonymkode: a0b1e...937

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Lovis Fenja skrev (På 15.4.2022 den 8.32):

Men du er jo ikke over eksen! 
Ett år er også kort tid å være singel etter et så langt forhold.

Pust med magen.

Kan det være derfor jeg haster meg sånn? 

Føler enda noe for han jeg ikke får. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 9.26):

Du er fortsatt veldig opptatt av eksen ett år etter bruddet, og tiltrekker deg derfor menn som heller ikke er klare for et forhold (kanskje tenker de også for mye på sine ekser). Slutt med adferd som opprettholder forbindelsen med eksen (høre på deres sanger, dvele ved at eksen har fått ny dame), begynn med adferd som bryter forbindelsen til eksen (skriv liste over hans dårlige egenskaper, kast noe du har fått av ham). Ta grep for å innføre nye, gode ting i livet ditt som heler deg fra et vondt brudd. Vil du ha seriøse menn, vær seriøs selv. Om du ikke er klar for å date, ikke date. 

Veldig sant. Jeg vet ikke hvor jeg er følelsesmessig egentlig😞 Min eks har hverfall fått ny kjæreste. Som har overtatt alt jeg hadde omtrent, ser de også gå smilende forbi huset mitt . Ts

AnonymBruker
Skrevet

Rart med det, men jeg har mistet all interesse for menn og "kjærlighet".

Jeg har også mistet interesse for mennesker generelt, det skal MYE til for at mennesker interesserer meg nok til at jeg vil ha en relasjon. 

Anonymkode: 695b6...b21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...