Gå til innhold

Har du noengang hevnet deg på en person som behandlet deg dårlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde du?

Anonymkode: 3108b...e7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg slipper dem aldri inn i livet mitt igjen. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men er skadefro, hvis de har litt utur. 

Anonymkode: 72a78...f82

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men er også skadefro. Og liker godt at jeg feks har høyere utdanning og mer vellykket utad. Fint hus, fin bil, høy forme…. Håper de ser alt dette!

Anonymkode: d8969...44e

Skrevet

Ikke jeg, men kjenner ei som ble mobbet i barneskolen . Hun la seg etter mannen til mobberen som voksen, og fikk han. Begynte som hevn, nå. har de vært lykkelig gift i åtte år. Han vet historien. Også barna hans. De har et svært godt forhold til stemoren. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei. Men er også skadefro. Og liker godt at jeg feks har høyere utdanning og mer vellykket utad. Fint hus, fin bil, høy forme…. Håper de ser alt dette!

Anonymkode: d8969...44e

Enig i denne. En av mine mobbere står i kassa på Kiwi, mens jeg er økonomisjef i hjørnesteinsbedriften. For ordens skyld; Har ingenting mot de som jobber i butikk, men håper at akkurat denne personen kjenner på det selv. 

Anonymkode: 8cc20...cc3

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg gjør ingenting annet enn p bli veldig lei meg. 

Men det skjer de veldig dårlige ting, ofte iløpet av de følgende to årene (noen ganger tidligere) etter at de har vært slemme, og det er ikke småtteri. Kaller det karma… 

Anonymkode: 8a9ab...8fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kutter de helt ut fra livet mitt, gir de overhodet ikke noe form for oppmerksomhet.

Anonymkode: d3d52...5bb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En gang i svømmehallen  var en dame som var frekk. Hun var frekk i resepsjonen, hun var frekk i garderoben, og hun var frekk i selve hallen.

Jeg hadde merket meg hvilket garderobeskap hun hadde, og at hun satt skoene på gulvet utenfor skapet. Og jeg klekket ut en potensiell plan 😏 Jeg ga henne en siste sjanse, men da hun fortsatte å være frekk, bestemte jeg meg for å gjennomføre planen 😈

Jeg avsluttet svømmingen litt tidligere og dro i garderoben. Jeg ventet til ingen andre var der. Så tok jeg skoene hennes med på toalettet og bæsjet i dem. Så satt jeg dem tilbake på samme plass. 😁

Slik går det når du er frekk 🙂 

Anonymkode: b05fb...bf9

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En gang i svømmehallen  var en dame som var frekk. Hun var frekk i resepsjonen, hun var frekk i garderoben, og hun var frekk i selve hallen.

Jeg hadde merket meg hvilket garderobeskap hun hadde, og at hun satt skoene på gulvet utenfor skapet. Og jeg klekket ut en potensiell plan 😏 Jeg ga henne en siste sjanse, men da hun fortsatte å være frekk, bestemte jeg meg for å gjennomføre planen 😈

Jeg avsluttet svømmingen litt tidligere og dro i garderoben. Jeg ventet til ingen andre var der. Så tok jeg skoene hennes med på toalettet og bæsjet i dem. Så satt jeg dem tilbake på samme plass. 😁

Slik går det når du er frekk 🙂 

Anonymkode: b05fb...bf9

Haha oi 😆

Jeg er veldig nysgjerrig på hva hun gjorde for å fortjene dette

Anonymkode: e4ea6...4e8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg hevner meg ikke. Ikke hittil, men er noen jeg kunne likt å hevne meg på om jeg fikk sjansen. Plager meg i et tilfelle at jeg ikke vet hvem som står bak. Har i mellomtiden rukket å fantasere frem ganske mye forskjellig jeg kunne gjort uten å bli tatt for det, om jeg bare visste hvem. 

Jeg reagerer ellers med en gang, om det skjer noe konkret. Er veldig dårlig på å skjule at jeg føler meg dårlig behandlet, så det får folk høre med en gang. Så er jeg i grunnen ferdig med det. Det er eksplosivt og det er kort prosess. Ganske ryddig. Blir jeg gjentagende behandlet dårlig av en person, så ignorerer jeg vedkommende, eller sørger for å være ufin og sårende der jeg kan. 

Anonymkode: 3550a...c93

Skrevet

Nei, det har jeg ikke, skulle jeg gjort det hadde jeg stort sett ikke gjort noe annet, opplever dårlig behandling daglig, når det er sagt så er det mange gode oppegående mennesker også😍men ja jeg får mye dritt

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, da jeg var yngre. 

Var mobbeoffer fra dag en på skolen til jeg gikk ut videregående. Under utdanning gikk jeg fra den stygge andungen til å bli en svane. Da jeg kom tilbake til hjembyen begynte mine tidligere plageånder (de mannlige) å legge an på meg på byen. Jeg lot som jeg var med på notene, for så å knuse dem skikkelig og la dem stå igjen med skjegget i postkassa. Smålig, men deilig.

Noen år seinere var jeg i et forhold med en som ikke behandla meg bra. Det gikk så langt som at han forgrep seg på meg. Før jeg dumpa han, gjemte jeg reker rundt omkring i bilen hans, samt inni gardinstengene hjemme hos ham. 

Anonymkode: 1c124...19d

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hevn og hevn.. men jeg har en svoger som er en skikkelig drittsekk. Han og kona hans har vært ordentlig ekkel mot oss i flere år. Til slutt sa vi fra at nok er nok, begynn å oppføre dere ellers orker vi ikke mer -  men da ble de enda verre. Så vi kuttet dem ut og vi ble hjemme fra ting de kom på. Jeg fikk helt nerver bare jeg så navnet deres. Tragisk, fordi de har barn som vi da ikke har kontakt med. 

Enden på visa var at andre også sluttet å la de komme, fordi de ville heller ha oss der. De har alltid opprørt seg veldig dårlig (egoistisk, nedlatende, selvskrytende, gjerrig, kranglete, fort fornærma osv - i tillegg til at de går inn i alle rom i hele huset ditt selvom du sier «du trenger ikke gå inn på soverommet vårt osv», de kommer uanmeldt og går rett inn, drar grove vitser for å gjøre deg forlegen osv, osv... ). Familien har tålt så mye fra dem, så at de klarte å komme på kant med en såpass raus og god familie sier mye. For ett år siden, etter 10 års null kontakt med oss, flyttet de vekk til en annen del av landet (til min lille barndomsbygd der min familie og barndomsvenner fortsatt bor og bygdetrollet lever i beste velgående…) .

Så nissen fulgte med på lasset….

Anonymkode: 566f4...311

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke som jeg kommer på. Jeg får det ikke bedre av at de får det verre. Så for meg handler det om å kutte dem ut og få dem ut av mitt liv - om det er mulig.
Snakker vi mindre alvorlige saker, så kan jeg ha gjort det med et glimt i øyet, for å poengtere deres oppførsel.

Anonymkode: 252f1...269

Skrevet

Prøver å ikke ta igjen.

Ignorerer dem og holder dem på avstand.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slipper dem ALDRI inn i livet mitt igjen. 👏

De har prøvd.🤮

Anonymkode: c1514...d6c

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg hevnet meg på en kjæreste en gang i tiden. Han var en skikkelig drittsekk mot meg og behandlet meg svært dårlig og råttent de siste par ukene av forholdet vårt. Det begynte over natten, plutselig bare forandret han seg. I stedenfor å være rettferdig og ærlig og gjøre det slutt med meg selv, begynte han å være en drittsekk mot meg. Aner ikke hvorfor, men sikkert fordi han ville at jeg skulle gjøre det slutt med han i stedet, så han slapp.

Vel, det endte med at jeg gjorde det slutt ved å kaste en øl i ansiktet på ham. Bare ølen, ikke glasset, og så trampe ut. Det var slutten.

Så gikk det to eller tre måneder, og han begynte å dukke opp på jobben min for å hilse på, og jeg begynte å få anonyme gaver som parfyme etc levert anonymt med bud. Jeg spilte et skuespill som om alt var superbra med meg og at jeg levde livets glade dager og flørtet på byen osv. Han trodde på det. Jeg sa ikke et pip om at jeg hadde verdens hjertesorg over han, men samtidig et ulmende sinne og litt hat fordi han hadde oppført seg sånn han gjorde på slutten. 

Så da han omsider kom til saken, inviterte meg ut og ville vi skulle bli sammen igjen, så sa jeg ja. I noen måneder lullet jeg ham inn en falsk trygghet og latet som alt var bra. Men jeg danset med andre menn når vi var ute, pratet og flørtet og dette såret ham. Etter en stund med dette, slo jeg til og gjorde det slutt. Sa at jeg ikke følte det samme for han lenger og ikke hadde gjort det siden det ble slutt heller.

Han ble veldig lei seg og smågrein litt. Det hadde han bare godt av. Jeg fikk hevnen min.

Han forsøkte å få meg tilbake flere ganger over flere år etterpå, men jeg avviste alle forsøk og ville ikke møte han en gang.

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en gang en kamerat, han var innpåslitende, men det gikk nå greit nok. 
Men så møtte jeg ei som han kjente og meg og hun fikk en god tone imellom oss. 
Vi dro på dater og hadde mange lange samtaler og ting var veldig fint og flott.

Men så ble hun rar på daten, og inn kom han og kom med sleibrige kommentarer om oss begge to og det var ikke måte på hvor sleskete og ufyselig han var. 
Han forbød henne ifra å treffe meg bak hans rygg, for han viste nok hvordan jeg var, ja. 
Hun reiste seg og gikk og jeg spurte ka inst inni mørke eiriks kjeller det var han holdt på med. 
Hun var hans fikk jeg til svar.

Jaha? 
Jeg fikk nå tak i hun som gikk og spurte, og hun sa at det var komplisert, men vi ble ikke å treffes noe mer. 
Så jeg satt nå igjen som ett spørsmålstegn.

For såvidt det var meg bekjent, så var han liksom kompisen, forlovet, med noen andre, så jeg fikk ikke ting til å henge ihop. 
Men jeg kjente flere som kjente han, så jeg begynte å grave litt og jeg fant fram til en rekke kvinner som kunne fortelle at han var veldig manipulerende og likte å blackmaile dem med diverse ting dem dessverre hadde gitt ham. 

Jeg introduserte disse kvinnene til hverandre, og du steike i værhåra, dem var forbanna ifra før av, men når du satt dem ihop, å du, hadde han vært der, så hadde han vært flambert av blikket dems.

Dem samlet ihop en rekke beviser på ting som han hadde gjort og sagt, og så inviterte vi forloveden hans for en samtale. 
Hun var ikke blid på slutten. 
Hun sørget for å slette alt av komprimerende beviser han hadde mot dem og stilte ham til veggs så det smalt. 
Hun flyttet ut, forlovelsen ble brutt, og han satt i en leilighet han ikke hadde råd til å betjene. 
Neste del var ikke jeg innblandet i, men dem fortalte meg hva dem gjorde. 
En av dems venninner opprettet en bruker på en datingside han var på, tok kontakt osv. og tilbød ham å flytte inn hos henne. 
Han var å møtte henne hjemme hos henne og slikt, men det han ikke viste, var at hun skulle snart flytte, og alt av personlig info var bare løgn.

Men uansett, flyttedagen hennes kom og gikk, og så kom han med flyttelasset sitt, til en leilighet som nå var tom. 
Så da stod han der, husløs, møbel og saker på fortauet og ingen steder å dra. 

Han skulle bare ha latt meg være i fred, så hadde jeg ikke gravd. 
Og hva med hun som jeg datet? 
Vi er i dag gode venner, hun er gift med en annen og jeg er gudfar for deres jente på 4 år.

Anonymkode: 1514e...3ad

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har bare skrevet melding til en som hadde blandt annet sparket meg i skrittet da vi gikk på ungdomsskolen. Jeg måtte til legen etter det sparket. Jeg fortalte om hva som hadde skjedd i etterkant og hvordan jeg hadde det. Men desverre skrev han bare at han skulle anmelde meg til politiet for beskyldningene og at han hatet sånne som meg, og at jeg måtte brenne i helvete. Ingen forbedring der med andre ord. Men jeg hever meg over han og tenker at jeg hvertfall skal ha et godt liv når han ikke ønsker meg det. Koser meg med tanken på det.

Anonymkode: de169...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...