Gå til innhold

Sugde kjæresten til venninna mi (det er komplisert)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjedde mens vi hadde sex med et vennepar. Jeg og typen holdt oss for oss selv og det gjorde vennika mi typen hennes også. Mens vi holdt på ble jeg så gira at jeg sugde pikken kjæresten til venninna mi. Det skjedde plutselig. Jeg og henne lå i senga med hodet i hver vår retning, og guttene lå ved siden av oss men på hver sin side og rørte ikke hverandre. Ikke i misjonær. La merke til at kjæresten til venninna mi begynte å prøve seg på å ta på meg. Jeg tok tak i hånda hans og førte den til det ene brystet mitt og han klemte til. plutselig tok kjæresten hennes ut penisen og retta den mot ansiktet mitt, og jeg sugde pikkn hans rett etter at han hadde hatt den inni henne. Alt skjedde uten kondom, og uten at han spurte men jeg gjorde det fordi jeg ville. Jeg ble veldig tent av det og jeg likte det veldig. Etter jeg hadde sugd en stund, putta han den inn i henne igjen. Han gjorde det et par ganger til, og jeg gjorde ikke motstand. Kjæresten min så det ikke, tror jeg. Vet ikke om hun sugde kjæresten min, men jeg ville bare ha likt det fordi hun er veldig pen og jeg er glad i kjæresten min og vil han skal ha det bra og ha det gøy. Vet heller ikke om hun merka at det skjedde. Må jeg fortelle det til venninna mi, eller kjæresten min? Jeg tok på låret hennes, men jeg tror hun trodde det var typen hennes

Anonymkode: ae663...a85

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

0/10, dårlig runketråd.

Anonymkode: 6caa9...2b8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Snakker du ikke med kjæresten din om opplevelsen? 

Hva han synes, hva han følte, hva han likte og hva han ikke likte. 

Anonymkode: fde21...286

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd å gå igjennom dette i hodet mitt 100 ganger nå og jeg klarer ikke å forstå: Hvordan kan man ikke merke at den partneren man har aktiv sex med har en annen penis med en hel mann hengende fast i den uten å merke det?

Anonymkode: 2e8dc...fe1

• Liker 4
Skrevet

Er ikke litt av poenget med å ha sex med et annet par i samme seng at man kan improvisere litt? Kall meg gjerne gammeldags, men om man skal inkludere andre i sexlivet sitt på denne måten, så er det en fordel å ha diskutert dos and don'ts på forhånd.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har prøvd å gå igjennom dette i hodet mitt 100 ganger nå og jeg klarer ikke å forstå: Hvordan kan man ikke merke at den partneren man har aktiv sex med har en annen penis med en hel mann hengende fast i den uten å merke det?

At partneren har en penis med en hel mann hengende fast i den i munnen uten å merke det**

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Snakker du ikke med kjæresten din om opplevelsen? 

Hva han synes, hva han følte, hva han likte og hva han ikke likte. 

Anonymkode: fde21...286

Hva er en "bra" runketråd?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor venninna mi ikke merka det. Vi lå veldig nært og det var ikke lange veien fra hofta hennes til ansiktet mitt. Jeg måtte selvsagt bevege hodet bort mot penisen hans for å nå den med munnen. Var ikke bare sånn at han outta den inn i munnen min mens jeg bare lå der. Var kanskje mer villighet fra minside enn jeg først ville innrømme

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...