Gå til innhold

Du som er utro, tåler du din egen medisin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hadde du reagert om du fant ut at din partner som du er utro mot, også er utro mot deg?

Hadde du blitt sur? 

Eller lettet?

Anonymkode: 7c17d...76b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spørs omstendighetene rundt forholdet, tror jeg. Men det virker som om at når noen som har vært utro endelig får oppleve utroskap motsatt vei, så går de så inni granskaugen i offermodus at det halve kunne vært nok. 

Så nei, tror de fleste som er utro ikke tåler utroskap imot seg selv. 

Anonymkode: 92677...d23

• Liker 13
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lettet, for jeg ønsker å avslutte.

Anonymkode: 9a8ad...9fb

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lettet. Da hadde han kanskje blitt litt hyggeligere. Da kunne vi hatt et åpent forhold med fokus på barna, men allikevel hatt elsker/elskerinne utenfor når det passet. Måtte vært diskret selvsagt. 

Anonymkode: 15df3...5fb

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lettet. Da hadde han kanskje blitt litt hyggeligere. Da kunne vi hatt et åpent forhold med fokus på barna, men allikevel hatt elsker/elskerinne utenfor når det passet. Måtte vært diskret selvsagt. 

100% enig.

Anonymkode: 1b48c...3c3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Spørs omstendighetene rundt forholdet, tror jeg. Men det virker som om at når noen som har vært utro endelig får oppleve utroskap motsatt vei, så går de så inni granskaugen i offermodus at det halve kunne vært nok. 

Så nei, tror de fleste som er utro ikke tåler utroskap imot seg selv. 

Anonymkode: 92677...d23

Snålt. Hvorfor er det liksom verre?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Snålt. Hvorfor er det liksom verre?

Fordi da har de ikke kontroll. 

Anonymkode: 743a0...06f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært uttro flere ganger. Tåler ikke tanken på at det skjer meg! Tror jeg kunne drept.

Anonymkode: 54d46...0b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det tåler jeg fint

Anonymkode: 96f4a...182

AnonymBruker
Skrevet

ja, hadde vært en lettelse om eksmannen var utro. 

Anonymkode: 3fa4f...354

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har vært uttro flere ganger. Tåler ikke tanken på at det skjer meg! Tror jeg kunne drept.

Du kan faktisk bli drept av mannen til dama du har hvert utro med å🤷🏽‍♀️ ikke mange menn som bare lar sånnt gå uten og gi bank...  

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lettet. Veldig lettet. Dårlig samvittighet borte. 

Anonymkode: b2258...97b

AnonymBruker
Skrevet

Lettet, siden jeg har villet avslutte lenge. Han vil ikke.

Anonymkode: 126f1...2fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa til min mann ganske tidlig i forholdet at alt han gjør har jeg også lov til. Om jeg tar ham i utroskap på ulike måter vil jeg ikke engang si at jeg har oppdaget det, men ta det som tillatelse til å gjøre tilsvarende, for da er "pakten " om monogamt forhold brutt. Av ham. Det tror jeg faktisk har vært en mer tankevekkende og avskrekkende ting enn "da går jeg fra deg", for nei, de fleste som er utro tåler nok ikke det samme tilbake. 

Anonymkode: 12282...89f

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kan du forklare hvorfor? 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde blitt lettet - da hadde jeg hatt mindre dårlig samvittighet for mitt eventyr..

Anonymkode: 6dfea...e19

• Hjerte 1
Skrevet

Null stress, jeg bor ikke med samboer pga kjærlighet 😛 jeg hadde blitt glad på hans vegne. 

AnonymBruker
Skrevet

Lettet. Da hadde hun kanskje blitt litt hyggeligere. Da kunne vi hatt et åpent forhold med fokus på barna, men allikevel hatt elsker/elskerinne utenfor når det passet. Måtte vært diskret selvsagt

Anonymkode: d4f10...3d0

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor være utro? Jeg sa til mannen min at jeg vil gå fra han, at vi kun er venner nå og gradvis avslutte helt(langt forhold). Etter dette, da hadde jeg sex med en annen mann.

Jeg forstår ikke de som har sex med andre når de har en kjæreste de elsker? 

Anonymkode: 2dd14...c6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor være utro? Jeg sa til mannen min at jeg vil gå fra han, at vi kun er venner nå og gradvis avslutte helt(langt forhold). Etter dette, da hadde jeg sex med en annen mann.

Jeg forstår ikke de som har sex med andre når de har en kjæreste de elsker? 

Anonymkode: 2dd14...c6d

Ikke alle av oss elsker partneren lenger, men er sammen pga barn og livet man har bygget opp sammen. Det er ikke bare å bryte opp en familie fordi mor eller far vil kjenne litt kjærlighet igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...