AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Hei! Sliter med at mitt barn på 6 mnd river ut sutten flere ganger i løpet av natten, noe som fører til at han våkner og gråter. Dette er veldig slitsomt. Han kan holde på lenge hver eneste natt hvor han river ut sutten annet hvert minutt. Så jeg lurer på om dere har noen tips til hvordan venne han av sutten på natten? Eller eventuelle andre tips? Anonymkode: 0ee04...353
Sofakona Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 6 mnd er kanskje litt tilfeldig å stoppe med smokk. Det at han drar den ut er en type refleks..der han tar tak i noe å drar...altså smokken. Må nok bare belage på hjelpe han i noen mnd til han klarer å finne smokk selv. Ha en 5-10 smokker i sengen, da vil han føle etter smokk og selv putte i munnen
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Hos oss roet det seg først da hun fikk til å putte inn smokken selv. Og selv da hendte det at hun trengte hjelp til å finne den. Anonymkode: 48360...0a4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Her så har hun aldri sovet med den, men bruker den for å sovne. Kan det være verdt et forsøk å ta den forsiktig ut når han sover tungt? Når han drar den ut selv er det i en lettere søvnfase og dermed våkner han av det også. Anonymkode: 81a26...d78
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Skrevet 14. april 2022 Kan øve på sugeslutt på samme måte som man gjør med pupp ved innsovning. Ta ut smokken før hen sovner, våkner da sikkert til igjen, sett i smokken og gjenta. Kan ta 10-20 forsøk før babyen sovner uten smokken i munn. Etter noen dager har mine spytta ut smokken før innsovning av seg selv og trenger den ikke lenger om natta Anonymkode: 58fab...8a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå