guttebass Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 Jeg har bare hatt to ordentlige partnere (og kjærester) i livet, og har aldri følt behov for noen andre. Min nye kjæreste har, etter det jeg vet, hatt ganske mange forhold og ONS. Dette plager meg faktisk littegrann, men jeg skjønner ikke helt hvorfor. Prøver å si til meg selv at dette hører fortiden til, og jeg vet jo innerst inne at det ikke har noe å si for nåtiden og vårt forhold. Kanskje fordi jeg synes at det, i min verden, er ganske "rart" å ha omgang med så mange? Jeg regner meg ikke selv som noen spesielt sjalu person, kan aldri huske det har vært noe problem med at kjæreste1 og 2 har flørtet, pratet etc. med andre. Hvorfor har man sånne tanker?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 Fordi det er helt naturlige tanker! Selvfølgelig blir man plaget av tanken på å "dele" noe (her noen) man bryr seg mye om. Ikke tenk så mye på det du, du er den hun har valgt! Og fortid er fortid!
Shine21 Skrevet 3. november 2005 #3 Skrevet 3. november 2005 helt normalt.. heller unormalt å ikke gjøre det, er bare ikke det at man prater så ofte om sånn, for det nytter jo ikke å irritere seg over det, så du må prøve å ikke tenke på det...men at du gjør det er altså helt normalt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå