AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Enkelte Tinderprofiler er ivrige med filterbruken. Synes det ser så unaturlig og lite mandig ut med den overglatte huden de skaffer seg? Anonymkode: a6ba6...d20
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Jeg er ikke på tinder men jeg hadde nok ikke tatt kontakt med noen som åpenbart brukte filter. På insta og fb kommenterer jeg aldri på bilder med filter men dersom noen deler ekte bilder av seg selv kommenterer jeg noe hyggelig. Anonymkode: 8ef37...f68 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Det er så mange kvinner som bruker filter at det er helt sykt. At menn ikke ser dette er helt utrolig. Er med i ei gruppe der mange kaster seg over tydelig retusjerte bilder med masse filterbruk. Så klager de etterpå at hun så helt annerledes ut. Hallo, du ser jo om personen bruker filter og ikke har hverken rynker, føflekker eller andre ting som er naturlig i et ansikt. Anonymkode: cb54d...c60 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er så mange kvinner som bruker filter at det er helt sykt. At menn ikke ser dette er helt utrolig. Er med i ei gruppe der mange kaster seg over tydelig retusjerte bilder med masse filterbruk. Så klager de etterpå at hun så helt annerledes ut. Hallo, du ser jo om personen bruker filter og ikke har hverken rynker, føflekker eller andre ting som er naturlig i et ansikt. Anonymkode: cb54d...c60 Jeg ser det. Tydelig. Og sveiper de rett til i søpla. Finnes ikke rødere flagg enn hvis alle bildene er kjørt gjennom filter på max styrke. At noen menn ikke ser det og klager i etterkant skjønner ikke jeg heller. Mulig de må en tur på Specsavers eller tørke sikkelet av skjermen før de sveiper. Anonymkode: aedd5...edd 4
Anonym B Skrevet 15. april 2022 #7 Skrevet 15. april 2022 Hopper alltid over! Det er ikke tennende at menn bruker filter.. Sikkert ikke damer heller men, vi er nå ment å være feminine da
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #8 Skrevet 15. april 2022 Anonym B skrev (1 minutt siden): Hopper alltid over! Det er ikke tennende at menn bruker filter.. Sikkert ikke damer heller men, vi er nå ment å være feminine da Og feminint er synonymt med å ikke hudtekstur i ansiktet?🤔 Anonymkode: 37f7f...24b 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #10 Skrevet 15. april 2022 Jeg er kvinne og hopper over slikt ja. Er turn off når menn har det. Men må si jeg noen ganger føler meg fristet til å ha filter selv, blir sett på som veldig pen i det virkelige liv men ikke særlig fotogen, menn blir alltid strålende fornøyd når de ser meg irl og sier de er så glad jeg er enda penere enn de trodde. Men så ser jeg andre jenter jeg kjenner som ser helt gjennomsnittlige ut men som fotomodeller pga filter og føler jeg burde hatt det selv siden alle jukser Anonymkode: e7e4e...56d 1
Besserwisser Skrevet 16. april 2022 #11 Skrevet 16. april 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er kvinne og hopper over slikt ja. Er turn off når menn har det. Men må si jeg noen ganger føler meg fristet til å ha filter selv, blir sett på som veldig pen i det virkelige liv men ikke særlig fotogen, menn blir alltid strålende fornøyd når de ser meg irl og sier de er så glad jeg er enda penere enn de trodde. Men så ser jeg andre jenter jeg kjenner som ser helt gjennomsnittlige ut men som fotomodeller pga filter og føler jeg burde hatt det selv siden alle jukser Anonymkode: e7e4e...56d Er da bedre om de blir positivt overrasket, enn om de blir skuffet når de møter deg ute i virkeligheten. Tinder handler forhåpentligvis ikke om flest matcher, vedkommende må da like deg i den fysiske verden også...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2022 #12 Skrevet 16. april 2022 Ja. Absolutt rett til venstre. Anonymkode: d99dd...54a 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #13 Skrevet 17. april 2022 21 hours ago, Besserwisser said: Er da bedre om de blir positivt overrasket, enn om de blir skuffet når de møter deg ute i virkeligheten. Tinder handler forhåpentligvis ikke om flest matcher, vedkommende må da like deg i den fysiske verden også... Det beste hadde vært om jeg så ut som de tenkte, ikke at de ble positivt overrasket. Altså de jeg har møtt har vært kjempeglade og sagt jeg er utrolig pen og mye penere i virkeligheten, det er jo kjedelig at jeg er så stygg på bilder og føles «urettferdig» ut å konkurrere med kvinner som er modellpene på bilder og ikke i virkeligheten, da tinder er basert på nettopp bilder. Anonymkode: e7e4e...56d
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #14 Skrevet 17. april 2022 Hopper over stygge damer. Filter eller ei. Anonymkode: ee151...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå