AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Del Skrevet 13. april 2022 Har noen prøvd frownies for "sinnarynken" mellom øyebryn? Har de noen effekt eller bortkastede penger? Anonymkode: b483d...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Del Skrevet 13. april 2022 Trodde det var en form for frossen brownies. Litt skuffet nå. Anonymkode: d6d47...e85 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Trodde det var en form for frossen brownies. Litt skuffet nå. Anonymkode: d6d47...e85 Beklager skuffelsen🤣🤣🤣 Hilsen TS. Anonymkode: b483d...5f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 Vet ikke hva det er, men jeg så et tips om å sette på en teipbit mellom øyenbrynene der de rynkene er, jeg bruker silikontape fra apoteket som en kan ta av og på. Ideen bak det er at muskelen ikke spenner seg når en tar på den eller holder fingrene på den, og det kan man jo ikke gjøre hele dagen, så derfor tape. Det har ikke bare fungert på sinnarynkene, men jeg blir ikke lenger like sliten av å sitte foran skjerm eller etter en lang dag. Anonymkode: e2c97...dea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #5 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vet ikke hva det er, men jeg så et tips om å sette på en teipbit mellom øyenbrynene der de rynkene er, jeg bruker silikontape fra apoteket som en kan ta av og på. Ideen bak det er at muskelen ikke spenner seg når en tar på den eller holder fingrene på den, og det kan man jo ikke gjøre hele dagen, så derfor tape. Det har ikke bare fungert på sinnarynkene, men jeg blir ikke lenger like sliten av å sitte foran skjerm eller etter en lang dag. Anonymkode: e2c97...dea Tusen takk for svar. Hvor ofte bruker du tape og hvor lenge har du det på? Anonymkode: b483d...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. april 2022 #6 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 23.30): Vet ikke hva det er, men jeg så et tips om å sette på en teipbit mellom øyenbrynene der de rynkene er, jeg bruker silikontape fra apoteket som en kan ta av og på. Ideen bak det er at muskelen ikke spenner seg når en tar på den eller holder fingrene på den, og det kan man jo ikke gjøre hele dagen, så derfor tape. Det har ikke bare fungert på sinnarynkene, men jeg blir ikke lenger like sliten av å sitte foran skjerm eller etter en lang dag. Anonymkode: e2c97...dea Supert tips! Bruker selv Frownies og har god erfaring, men de er ganske dyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #7 Del Skrevet 15. april 2022 Roci skrev (3 timer siden): Supert tips! Bruker selv Frownies og har god erfaring, men de er ganske dyre. Hvor ofte bruker du frownies? Anonymkode: b483d...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 15. april 2022 #8 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvor ofte bruker du frownies? Anonymkode: b483d...5f3 Noen uker av gangen, sover med dem om natten for best resultat🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2022 #9 Del Skrevet 25. mai 2022 Er det allerede for sent å prøve når jeg har fått en ganske dyp sinnarynke? Anonymkode: 2f207...2fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #10 Del Skrevet 27. april 2023 AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 18.46): Er det allerede for sent å prøve når jeg har fått en ganske dyp sinnarynke? Anonymkode: 2f207...2fd Lurer på det samme. Lyst å bestille, men har hørt så mye dårlig om den dermaspa butikken og de har ikke klarna. Men kan kanskje teste silikontape. Anonymkode: f9ff3...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2023 #11 Del Skrevet 28. april 2023 Har prøvd silikon patchene og de datt av etter typ ti minutter. Hadde aldri ligget fast på fjeset mitt gjennom en hel natt Frownies reverserer ikke dype rynker, da må filler til Anonymkode: 07105...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 28. april 2023 #12 Del Skrevet 28. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Frownies reverserer ikke dype rynker, da må filler til Anonymkode: 07105...bf3 Det stemmer. Dype rynker som "sinnarynker" er såkalte dynamiske rynker, dvs. at de skyldes muskelsammentrekninger under huden. Faktiisk vil ikke fillers alene hjelpe heller, de må ha hjelp av Botox for å "lamme" musklene. Frownies er laget av en slags papir med et plantebasert, hudvennlig lim og er dermed stabilt og ikke tøyelig. De begrenser derfor ufrivillige muskelsammentrekninger i løpet av natten, noe som kan bidra til å gjøre rynkene litt mindre synlige/dype. Det er altså ikke noe hokus-pokus. Men jeg synes de hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå