Gå til innhold

Voksne menn med filter på bildene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Filter er like tragisk uansett kjønn. På Tinder o.l. blir det NEI fra meg på følgende:

- Bilder med filter, og JA det er meget tydelig når det er brukt.

- Skrytebilder fra treningssenter/stramme klær.

- Menn som begynner med å fortelle hva de eier, som om det er et personlighetstrekk.

- Menn med hjemmeboende barn, men det er min egen sære greie.

Anonymkode: b0c42...255

• Liker 9
AnonymBruker

Hva med kvinner/jenter som gjør det samme? Haugevis av sminke, åpenbare tegn på fillers og fiksing av både det ene og det andre.

Videoer fra treningsentre med fokus på rævva, en trutmunn som gjør selveste Donald Duck misunnelig.

Filter er mer brukt av hokjønn på sosiale medier, men det skal en ikke nevne her inne for da er man ikke med i KG «klubben», en klubb hvor man skal rakke ned på mannfolk, kritisere alt fra skjegg, klesstil, hygiene, økonomi og hva de ikke gjør for å sette kvinner på en pidestall i en dating setting.

Anonymkode: 06ef6...61a

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker

Filter er for meg et tegn på dårlig selvtillit.. Noe som er turn-off! Skjønner ikke logikken heller.. Jeg tar heller bilder som er mindre flatterende.. Skrekken er jo at de blir skuffet når de treffer meg i virkeligheten. Vil gjerne gi et realistisk bilde av hvem de snakker med. 

Anonymkode: 2c7d6...31a

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor?

Bare meg som foretrekker naturlige bilder? 

Anonymkode: 544bd...fe9

Jeg hadde en dårlig telefon en gang, og den la jo dette filteret på alle bildene. Jeg fikk det aldri bort?

Annonse

AnonymBruker

Mannfolk får i seg formye soyalechtiner i dag det er rein østrogen finnes i all sjokolade og ferdigmat. Påtide å lage mat fra bunnen av igjenn nå sånn dem blir menn igjenn haha!

Anonymkode: 5b818...434

• Liker 1
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 7.22):

Hva med kvinner/jenter som gjør det samme? Haugevis av sminke, åpenbare tegn på fillers og fiksing av både det ene og det andre.

Videoer fra treningsentre med fokus på rævva, en trutmunn som gjør selveste Donald Duck misunnelig.

Filter er mer brukt av hokjønn på sosiale medier, men det skal en ikke nevne her inne for da er man ikke med i KG «klubben», en klubb hvor man skal rakke ned på mannfolk, kritisere alt fra skjegg, klesstil, hygiene, økonomi og hva de ikke gjør for å sette kvinner på en pidestall i en dating setting.

Anonymkode: 06ef6...61a

Jeg antar at det er en singel person som har startet dette innlegget, og at vedkommende får opp menn i sin datingappper. Hvorfor skal denne personen ha en mening om hvordan kvinner fremstår, når det ikke er det personen ser etter? Lag din egen tråd hvis du irriterer deg?

Anonymkode: 116c3...1cd

• Liker 2

Annonse

AnonymBruker

Mange telefoner har automatiske filtre i frontkameraet. Da må man inn i kamerainnstillingene og faktisk slå dem av for å få et bilde uten filter. Ikke sikkert alle er klar over dette.

Anonymkode: d7014...e96

Gjest AprilRyan

Vet ikke om dette har noe med alder å gjøre? Jeg så svært få menn som var 35+ med filter utenom sånne teite med hundeører osv.

Men det var nok av bar overkropp og sånne 'ligge i senga bilde med flørtende blikk' (som veldig mange menn hadde). Uff.

Tror at det med filter er noe kvinner bruker mer enn menn og jeg opplever at de er mer rettet mot kvinner også.

Endret av AprilRyan
AprilRyan skrev (6 minutter siden):

Vet ikke om dette har noe med alder å gjøre? Jeg så svært få menn som var 35+ med filter utenom sånne teite med hundeører osv.

Men det var nok av bar overkropp og sånne 'ligge i senga bilde med flørtende blikk' (som veldig mange menn hadde). Uff.

Tror at det med filter er noe kvinner bruker mer enn menn og jeg opplever at de er mer rettet mot kvinner også.

Åja, herregud 😂 De bildene i senga, hva er det for noe 😂

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...