AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Jeg er i en litt merkelig situasjon. Jeg har en god venn som jeg møter jevnlig. Vi trives svært godt i hverandres selskap, og er som kjærester når vi er sammen. Relasjonen går begge veier, og vi er begge interessert i hverandres nærvær. Han er en ordentlig og fin person som er der for meg. Problemet er at han ikke er interessert i et forhold. Han har ingen andre damer i kikkerten, og jeg tror han egentlig trives med å ikke ha noen forpliktelser. Likevel har han sagt i fra at han ikke vil at jeg rote med andre menn mens vi holder på, og at han ikke liker at jeg har for mye kontakt med andre menn på snap f.eks. Syns dette begynner å bli litt vanskelig. Vi har det veldig fint sammen, men jeg kjenner at jeg trenger noe mer. Samtidig er det trygt og godt å ha denne personen i livet mitt. Er det noe håp her? Noen som har lignende erfaring? Anonymkode: 63e76...233
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i en litt merkelig situasjon. Jeg har en god venn som jeg møter jevnlig. Vi trives svært godt i hverandres selskap, og er som kjærester når vi er sammen. Relasjonen går begge veier, og vi er begge interessert i hverandres nærvær. Han er en ordentlig og fin person som er der for meg. Problemet er at han ikke er interessert i et forhold. Han har ingen andre damer i kikkerten, og jeg tror han egentlig trives med å ikke ha noen forpliktelser. Likevel har han sagt i fra at han ikke vil at jeg rote med andre menn mens vi holder på, og at han ikke liker at jeg har for mye kontakt med andre menn på snap f.eks. Syns dette begynner å bli litt vanskelig. Vi har det veldig fint sammen, men jeg kjenner at jeg trenger noe mer. Samtidig er det trygt og godt å ha denne personen i livet mitt. Er det noe håp her? Noen som har lignende erfaring? Anonymkode: 63e76...233 Vært borti noe lignende, bortsett fra at det kunne nok fyren tenkt seg å være kjærester hvis ALT var på hans premisser. Mitt råd: Gå inn for det hvis du er fornøyd, eller gå ut av det hvis det koster mer enn det smaker. Det gjorde det for meg, så jeg gikk. Trist, men hadde vært tristere å bli og å kaste bort egen tid når jeg ikke var fornøyd. Og...det finnes mange ok menn der ute, du skal ikke finne deg i hva som helst. Anonymkode: 0d751...68b 4 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Ta en prat med han, hvor dere kan avklare hva dere ønsker og se om dere ønsker det samme eller om dere kan bli enige om noe som begge er ok med. Lykke til Anonymkode: ee545...b4d 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Han vil ha i pose og sekk altså. Frihet selv, men du må være bundet til ham. Fin ordning for ham, da. Om du ikke er fornøyd så setter du en stopper for det. Anonymkode: 9ed3d...3b3 5
C8H10N4O2 Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 "Hvis du skal sette føringer for min kontakt med andre, så forventer jeg at du forplikter deg til meg. Ellers finner vi på noe annet hver på vår kant" 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Han er tydelig på at han ikke vil ha et forhold med deg. Finn noen som vil det samme som deg. Nå kaster du bare bort tid. Anonymkode: 401ff...c5f 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 Han vil ikke ha deg, men du skal være trofast mot han…. Uff😠 Anonymkode: 73584...a1e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå