AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Del Skrevet 13. april 2022 Per og Kari skal gifte seg. Per har har en kompis, Pål. Pål er sammen med Marit. Skal/bør Marit inviteres i Karis utdrikningslag? Kjør debatt. Anonymkode: 4c835...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Del Skrevet 13. april 2022 Nei, ikke om ikke bruden og Kari er venninner. Anonymkode: 856ca...d82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, ikke om ikke bruden og Kari er venninner. Anonymkode: 856ca...d82 Eller Marit er venninne av Kari. Anonymkode: 856ca...d82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest laPistola Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 Nei, ikke hvis de ikke også er venner og har kontakt utenom per og Pål. Det blir jo fort veldig folksomt da, hvis per har mange kompiser og de fleste er i forhold. Synes utdrikningslag skal være litt mer personlig . Fra tidligere tråder her vet vi jo hvor stor uenighet det blir om utdrikkingslag, så ville heller holde det til de nære som kjenner Kari godt og gjør stas på henne utifra hva slags type hun er. ( hvis Marit har blitt en del av Karis vennegjeng bør hun bli invitert selvsagt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Del Skrevet 13. april 2022 Skal ikke Pia og Renate få bli med? Anonymkode: 159c5...0ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. april 2022 #6 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Per og Kari skal gifte seg. Per har har en kompis, Pål. Pål er sammen med Marit. Skal/bør Marit inviteres i Karis utdrikningslag? Kjør debatt. Anonymkode: 4c835...3d5 Bare hvis hun er invitert i bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 14. april 2022 #7 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Per og Kari skal gifte seg. Per har har en kompis, Pål. Pål er sammen med Marit. Skal/bør Marit inviteres i Karis utdrikningslag? Kjør debatt. Anonymkode: 4c835...3d5 Nei, ikke naturlig hvis de ikke kjenner hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. april 2022 #8 Del Skrevet 14. april 2022 I Karis utdrikningslags inviteres Karis venninner. Hvorvidt Marit inviteres avhenger av hennes forhold til Karis, ikke av forholdet mellom mennene deres. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #9 Del Skrevet 14. april 2022 Nei, med mindre Marit er en av Karis venner. Anonymkode: 748a0...6e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Del Skrevet 14. april 2022 Hadde invitert henne om hun var min, eller hans brors, partner. Anonymkode: b95b7...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2022 #11 Del Skrevet 15. april 2022 Er litt ulike syn på dette. I Norge er det vel kun de som har direkte relasjon til bruden som inviteres, selv om mitt inntrykk er at mange inviterer folk som listefyll for å samle flest mulig folk. I Danmark der min mann kommer fra er det vanlig at alle kvinnelige gjester inviteres i brudens utdrikningslag. Det samme gjelder for brudgommen. Anonymkode: e94da...510 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluff Skrevet 15. april 2022 #12 Del Skrevet 15. april 2022 Ikke om hun ikke er venn med bruden ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #13 Del Skrevet 17. april 2022 I mitt utdrikningslag valgte jeg å inkludere de kjærestene til mannens venner som jeg kjente selv, fordi vi ofte hang med dem som par (men aldri jeg alene med kjærestene), og fordi jeg regnet med det var de jeg med stor sannsynlighet kom til å ha mye å gjøre med resten av livet - via mannen og parsettinger, ferier o.l. (tre-fire personer). De som hadde giftet seg hadde tenkt likt, og de som giftet seg etterpå gjorde det samme. Én av dem var en relativt ny kjæreste også, men det er faktisk henne jeg har blitt nærmest og vi har hengt mest sammen med som par i etterkant. Ingen fasit på dette, man gjør det som passer en selv. Anonymkode: 71c0e...ec8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå