Gå til innhold

Elskerinnen min er plutselig kald

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor ville du ikke forlate kona likevel? 

Anonymkode: 60534...a4f

Jeg var nok tatt av forelskelsen i begynnelsen. Men da jeg fikk tenkt meg om og hva det ville bety (skille eiendeler, ha barna 50/50) så ble det for mye. Og kona mi er god mot meg

Anonymkode: e8bdc...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du forspeilet henne gull og grønne skoger, og så ombestemte du deg. Du sviktet henne, og nå føler hun at hun ikke kan stole på deg. Hun har innsett at du bare bruker henne som leketøy. Hun trodde det skulle bli dere, men skjønner nå at deres forhold ikke har en framtid og ikke er vits i å engasjere seg så mye i.

Hun har rett og slett oppdaget at du er en drittsekk, og prøver å holde en viss distanse.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var nok tatt av forelskelsen i begynnelsen. Men da jeg fikk tenkt meg om og hva det ville bety (skille eiendeler, ha barna 50/50) så ble det for mye. Og kona mi er god mot meg

Men du er ikke god mot kona de...dere handler nå ikke om deg. Dette handler nå om dine barn og kone. Skill deg...dette kommer til å bite deg i rompa.

Bedre å skilles nå...at dere kanskje ikke harer hverandre...en når kona og barna dine finner det ut...og du står med skjegget i postkassa 

Anonymkode: c2f1f...86d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da skjønner jeg ikke at du hadde et forhold på bak ryggen til kona i det hele tatt. Er du i overgangsalderen kanskje? Jeg synes synd i elskerinnen din. Hun har kastet bort 7 mnd av livet sitt. At hun er kald nå er til pass for deg. 

Anonymkode: 60534...a4f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...