Gå til innhold

Elskerinnen min er plutselig kald

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Seriøst ? Er det noen som tror på denne tøvete historien ? 

Anonymkode: ff88c...bdb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvor ofte er det egentlig vanlig å møte en elskerinne? Er det ikke litt masete å spørre henne veldig ofte? Syns to ganger i uken hørtes bra ut jeg.

Anonymkode: d11b2...b11

2 ganger i uka er det kona. Kjæresten på si kan være oftere - bare ikke i det siste nå som hun har trukket seg unna

Anonymkode: e8bdc...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du lover ting du ikke holder, så sorry det er du so. Er den kjipe her. Desuten så skylder hun deg ingenting. 

Dessuten så ser jeg at innlegget er en trolletråd. 

Anonymkode: 42a71...139

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det var bedre i begynnelsen ja men ikke slik som med leketøyet mitt. Hun lar meg gjøre nesten hva som helst og det er helt vilt og vakkert.

Ja men ikke mye, jeg gav beskjed om at jeg ikke ville ta i henne på to dager etter hun hadde vært bortpå ham. Han er en taper og hun kom ikke like bra med ham det har hun bekreftet

Dette sier vi alle til de mennene vi holder på med, det er bare for å sette dere i ett høyere gir. 

Det får dere til å føle dere bedre enn den andre og at dere er mer menn. Det er for å bringe frem råskapen i dere. 

Og vi får en hardere og stivere en servert. 

Anonymkode: dbf81...f23

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

2 ganger i uka er det kona. Kjæresten på si kan være oftere - bare ikke i det siste nå som hun har trukket seg unna

Hvorfor valgte du å bli med kona hvis du mener hun er så prippen og kjedelig? 

Anonymkode: 66b35...b19

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sikkert pga kona ordner alt. 

Han nok en sånn premieidiot som sikkert ikke vet hvordan han setter på en maskin klær engang. Hvordan doen på "magisk" vis holder seg ren. Hvordan han slår på støvsugeren. Hva som må handles inn for å lage en middag. Eller hvordan brød boksen åpnes. 

I tillegg så eg er han nok ikke ryggrad til å face andre i familien. 

Anonymkode: dbf81...f23

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Påsken er i gang på kg. Jeg er enig med deg… noen ganger er det mer kos å kaste en fakkel inn her, enn å spile Ludo på hytta…. Men må du være så åpenlyst troll? Det er jo mye gøyere når folk faktisk tror deg!?! 

Og om du til forveksling ikke er et troll, men en gråstein, så vil jeg bare si at elskerinnen nå har sikkert funnet seg en som er god i senga. Viktig å bli tilfredsstilt vet du ;) 

Anonymkode: e46d1...47f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Fordi jeg er glad i henne og vi deler for mye til å bryte opp nå, hus og hytter og unger på deling orker jeg rett og slett ikke. Og det eneste jeg mangler er litt lidenskap - så kombinasjonen er uslåelig.

jeg innser at jeg ikke får i pose og sekk for alltid, jeg har hatt andre affærer og de tar jo slutt. Jeg hadde bare ikke tegnet med å bli forelsket i henne og det er vanskelig å gi slipp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg er glad i henne og vi deler for mye til å bryte opp nå, hus og hytter og unger på deling orker jeg rett og slett ikke. Og det eneste jeg mangler er litt lidenskap - så kombinasjonen er uslåelig.

jeg innser at jeg ikke får i pose og sekk for alltid, jeg har hatt andre affærer og de tar jo slutt. Jeg hadde bare ikke tegnet med å bli forelsket i henne og det er vanskelig å gi slipp

Er ikke synd i deg. Håper du aldri får oppleve kjærlighet igjen. Du hadde sjansen.

Anonymkode: 60534...a4f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Håper hun finner seg en kjæreste ganske snart og kutter kontakten med deg. 😊

Anonymkode: f5183...faa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke at damer orker å ligge med så ekle menn. Du er en selvfølge for begge to, og er ikke verdt noe mer for dem. 

Anonymkode: 4aef1...acb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 hours ago, AnonymBruker said:

Har hatt en fantastisk elskerinne i 7 mnd. Helt utrolig sex, fantastiske samtaler - har aldri følt det slik for noen. I begynnelsen lekte jeg med tanken om å forlate kona mi for henne (noe jeg og sa til den mye dama) og vi drømte om reiser og samliv. Hun var i et elendig forhold og jeg fikk henne til å åpne seg, støttet henne så hun kom seg vekk, hold henne og gav henne fantastiske orgasmer. Etter noen mnd måtte jeg innrømme at jeg ikke ville dra fra kona mi men siden hun var på vei til å skille seg mente jeg vi kunne holde på en stund til - jeg har tross alt støttet henne hele veien ut av ekteskapet sitt. Hun var litt tvilende og hadde dårlig samvittighet for kona mi og var redd for å bli tatt men kons mi aner ingenting likevel - tvert i mot nyter hun godt av at jeg er i bedre humør. Og jeg maser ikke så mye på henne om sex (hun er i overgangsalder og sier hun vil ikke så mye lengre så det blir bare et par ganger i uka hjemme.) Etter at elskerinna skilte seg ble hun helt annerledes, kald på en måte. Prøver å unngå meg sender ikke så mye meldinger osv. Sier hun fortsatt er glad i meg men at hun vil ha litt ro og fred så får vi se senere.

Føler meg utrolig snytt, har stilt opp både fysisk og med en skulder å gråte på. Føler hun er utakknemlig. Hvis jeg får henne på tomannshånd er det tydelig at hun vil ha mer men sier hun øver seg på å sette grenser - hvorfor skal hun øve seg på meg? Er redd for at hun skal løpe ut og finne en annen, blir helt fra meg av sjalusi bare av å tenke på at noen andre får henne.. 

Troll.

Anonymkode: dc54d...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come on. Du har verken kone eller elskerinne. Det er grunn til at du her inne å troller for å få reaksjoner fra andre.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Hannabanna skrev (31 minutter siden):

Come on. Du har verken kone eller elskerinne. Det er grunn til at du her inne å troller for å få reaksjoner fra andre.

Misunnelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Misunnelig?

Nope. Fortrekker å leve i den virkelige verden.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Hannabanna skrev (1 minutt siden):

Nope. Fortrekker å leve i den virkelige verden.

Hmm da er du ganske naiv - i min kompisgjeng er det tre av sju som har hatt langvarige affærer og som har hatt lignende problemstilling som jeg er i, en har brutt opp, en har blitt værende med kona (og forlatt elskerinnen) og en er på vippen som meg. 

Beklager å måtte sprekke boblen deres folkens men dette er en helt vanlig problemstilling - det er bare ikke så mange som snakket bredt om det - og av en god grunn. Det er blitt utrolig stigmatiserende å være den som er misfornøyd med sexlivet - spesielt som mann. Dere damer tenker at så lenge vi «får litt» må vi være fornøyde - og stille opp i hjemmet, være forsørger, skifte dekk og bla bla, mens hvis vi kommer på banen og ønsker spenning, lidenskap og nærhet med partneren så blir vi bare høvlet ned - «vondt i hodet» «overgangsalder», «sliten» whatever - uten noe respekt for at dette er limet i forholdet - jeg elsker min kone, men hun tar meg ikke på alvor (og det gjør jo ikke dere heller så fuck it - ikke mye råd å få fra KG)

Dette er grunnen til at menn tyr til elskerinner - vi får oppmerksomhet, nærhet, blir satt pris på osv. Er ikke bare ham derre som kommer inn døren, må spise middagsrester, kjøre unger på håndball trening og jobbe igjen på kvelden for å tjene inn til alt dere vil ha. Og når vi bet om litt igjen så kommer meetoo eller «skal ikke ha sex med noen hvis man ikke føler for det», «du fikk i forrige uke».

Er det virkelig for mye å forlange at kona skal begjære meg??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hmm da er du ganske naiv - i min kompisgjeng er det tre av sju som har hatt langvarige affærer og som har hatt lignende problemstilling som jeg er i, en har brutt opp, en har blitt værende med kona (og forlatt elskerinnen) og en er på vippen som meg. 

Beklager å måtte sprekke boblen deres folkens men dette er en helt vanlig problemstilling - det er bare ikke så mange som snakket bredt om det - og av en god grunn. Det er blitt utrolig stigmatiserende å være den som er misfornøyd med sexlivet - spesielt som mann. Dere damer tenker at så lenge vi «får litt» må vi være fornøyde - og stille opp i hjemmet, være forsørger, skifte dekk og bla bla, mens hvis vi kommer på banen og ønsker spenning, lidenskap og nærhet med partneren så blir vi bare høvlet ned - «vondt i hodet» «overgangsalder», «sliten» whatever - uten noe respekt for at dette er limet i forholdet - jeg elsker min kone, men hun tar meg ikke på alvor (og det gjør jo ikke dere heller så fuck it - ikke mye råd å få fra KG)

Dette er grunnen til at menn tyr til elskerinner - vi får oppmerksomhet, nærhet, blir satt pris på osv. Er ikke bare ham derre som kommer inn døren, må spise middagsrester, kjøre unger på håndball trening og jobbe igjen på kvelden for å tjene inn til alt dere vil ha. Og når vi bet om litt igjen så kommer meetoo eller «skal ikke ha sex med noen hvis man ikke føler for det», «du fikk i forrige uke».

Kjipt å ha det så vanskelig i fantasiverden din men..

Tips til bedre trolling: Ikke start flere tråder samtidig om samme tema. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Meg, meg og atter meg.. Du tenker bare på deg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja. Du kan ikke kreve det. Hun har ikke lyst på deg og synes at du er ekkel. Det er helt tydelig. Hun kommer til å ville skille seg fra deg når barna er større og hun ikke har bruk for deg lenger. 

Anonymkode: 4aef1...acb

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...