Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg og min samboer har prøvd å bli gravid i 7 mnder. Vi har to barn fra før. Jeg skulle hatt mensen for 26 dager siden. For 29 dager siden hadde jeg pittelitt lyserosa på papiret etter dobesøk. Morgenen etter hadde jeg pittelitt brunlig utflod, og litt rosa på papiret. Trodde da at kanskje mensen var rundt hjørnet, men det kom ikke. Når jeg har blitt gravid i mine andre svangerskap har jeg hatt festeblødning, tanken slo meg om at det kanskje kunne være det som var siden det ikke er noe mens her. MEN jeg har tatt 7 graviditetstester med jevne mellomrom, både digitale og dem med strek. Alle er negativ til stor fortvilelse. Har da brukt morgenurin hver gang. Jeg har mensmurringer nederst i magen, litt på sidene og innimellom i ryggen. Har også vært en del kvalm med oppkast, ikke hver dag men har en kvalmefølelse og ekstra tretthet. Har bestilt legetime men er fortsatt 11 dager igjen til den. Beklager lang og komplisert tekst. Mitt spørsmål oppi dette er om det er noen her som har opplevd lignende? Var dere gravide selvom dere testet negativ gang på gang, eller kom mensen etter så lang tid? Kan det være andre årsaker til uteblitt mens så lenge? Nå er det jo egentlig en ny syklus snart🙈🙈 Håper noen vil svare❤️

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mensen kan vel utebli hvis du er stresset kanskje?

Tror ikke syv graviditetstester viser feil…

Anonymkode: 96bb3...a22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...