Gå til innhold

Forventer jeg for mye av han mellom datene våre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært på fem dater, flere av dem over mange timer. God kjemi, mye å snakke om, fysisk tiltrekning (vi har kysset, ikke hatt sex ennå, ligger i kortene at det skjer snart). Når vi møtes virker han veldig oppmerksom og interessert, og jeg merker at han liker meg.

Mellom treffene våre er han imidlertid mer utilgjengelig/tilbakeholden. Daglig får jeg noen snapper, men disse sender han til flere. Han ringer eller sender aldri melding. Hvis jeg gjør det, sier han alltid at det er veldig koselig (og tviler ikke på at han mener det).

På grunn av jobbtur og påskeferie er det to uker siden vi traff hverandre. Merker jeg synes det er litt rart at han ikke tar kontakt (utover disse snapene som jeg antar han sender til flere). Hvis jeg er interessert i noen, lurer jeg på hvordan de har det og ønsker å holde kontakten i alle fall litt mer enn dette mellom hver gang vi møtes. Jeg er redd for at dette betyr at han ikke er særlig interessert? Eller er det bare ikke alle som har behov for slik kontakt mellom datene?

Anonymkode: 49b3b...282

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor antar du han sender snappene til flere? 

Anonymkode: 35da6...272

AnonymBruker
Skrevet

Dessverre umulig for oss å si, folk er forskjellige. JEG liker å hamer kontakt, det liker heldigvis han jeg dater også, hvis ikke tror jeg ikke det hadde fungert.

Beklager at det ikke ble til noe hjelp, lykke til

Anonymkode: 571f4...9db

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor antar du han sender snappene til flere? 

Fordi han har en enormt høy snapscore, og det er ingenting i snapene som tilsier at de bare er myntet til meg 😕

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han ikke synes det er så givende med meldinger da. Hvis det er viktig for deg får du gå videre.

Anonymkode: b5893...63f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje han ikke synes det er så givende med meldinger da. Hvis det er viktig for deg får du gå videre.

Hvis han generelt sender mye snapper, og det går en snap til 50 stk... Da syns han det jo er givende til en viss grad.

Anonymkode: db593...475

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være han leker litt hard to get, eller vil ikke virke desperat.

Men jeg hadde ikke likt det personlig....starten legger listen for fortsettelsen. Hvis han ikke bryr seg nå, hvorfor skulle han bry seg senere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis han generelt sender mye snapper, og det går en snap til 50 stk... Da syns han det jo er givende til en viss grad.

Meldinger som i toveis. Høres mer ut som han liker allmennkringkasting.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Meldinger er ikke viktig for meg hvis jeg vet at han er interessert uansett og at han bare ikke er typen til å tekste mye. Nå gjør det meg jo usikker på interessen hans fordi jeg ikke vet, og da blir det litt verre 😕

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Meldinger er ikke viktig for meg hvis jeg vet at han er interessert uansett og at han bare ikke er typen til å tekste mye. Nå gjør det meg jo usikker på interessen hans fordi jeg ikke vet, og da blir det litt verre 😕

Har akkurat samme problemet, blir så usikker når det ikke er et etablert forhold og vi bare prøver oss fram til å begynne med. Jeg og min date melder litt hver dag, men jeg har ikke peiling på hvor han står eller noe, for det er stort sett jeg som sender ham melding først 🙈 

Anonymkode: 5a462...9b9

AnonymBruker
Skrevet

Tar du kontakt med han mellom datene eller regnet du med at han skal ta initiativet til direkte kontakt ?

Anonymkode: 9235f...8fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror nok du tolker rett. Han synes sikkert det er hyggelig å møte deg men er ikke så seriøs. Eller så kanskje han er en veldig travel fyr 🤷‍♀️

Anonymkode: a00a2...cab

• Liker 1
Skrevet

Trust your gut, vi kan ikke vite

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Skjønner det.

Men dere har bare hatt 5 dater? 

Spør ham rett ut på neste date om han tenker dette er eksklusivt fremover. Datingen altså. Om hva han ønsker generelt med dating. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Eller er det bare ikke alle som har behov for slik kontakt mellom datene?

Om han er lik meg, så ligger det der. Rett og slett ikke det behovet eller fokuset mellom datene. Men viktig å understreke at det ikke har noe som helst med manglende interesse for vedkommende å gjøre. 

Skrevet

Jeg er også sånn, kan like å møte folk, men har veldig lite interesse av intetsigende snapper og kjedelig smalltalk. Kan være mulig å ha en interessant samtale når man chatter også, men det er ganske sjeldent, og foretrekker uansett å spare det interessante og det å bli kjent til man faktisk møtes - samtalene flyter jo bedre da. 

Så jeg hadde ikke lagt så mye i det, så lenge han tok initiativ til møter, og at det ikke går alt for lang tid i mellom. Føler at det går greit med lite kontakt mellom møter hvis møtene er kanskje en gang i uka i snitt f.eks, men går det vanligvis lengre tid enn det kan litt kontakt være nødvendig for å ikke "glemme" den andre. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg mister fort interessen om han jeg dater ikke gir noe lyd fra seg mellom hver gang vi ses.. Tilogmed når det ferie… Skjønner at han er opptatt med unger å sånn ila dagen, men når kvelden kommer og barn er lagt, blir jeg glad for en meld eller no.. Trenger ikke 100 snapper hver dag, men hyggelig om han viser på en eller annen måte at han tenker på meg da.. 

AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg i forhold med pen må det være med en det gjensidig ikke får nok av hverandre. Gidder ikke å sitte å lure på den andre ialm. Er godt gift over mange år med han jeg sist ikke fikk nok av 

Anonymkode: 2d1ed...c8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...