AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Det er akkurat som å ta seg en tur gjennom by'n kl. 5 om morgningen på en søndag. Bare at det varer nesten en uke 😊🥰 Man kan virkelig slappe av. Anonymkode: 11f1c...3c9 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 I min by er det flere folk enn vanlig Anonymkode: 14373...246
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Da jeg gikk på Elvebakken vgs, så pleide jeg innimellom å skulke skolen og vanke gatelangs i sentrum på dagtid. Det var ikke tomt, men det var få folk. Jørn Anonymkode: f9a74...07f
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Gjett hvor de er... De er her! Å bo i hyttekommune er fint helt til folk skal bruke hyttene sine. Da blir det dårlig stemning. Alle skal handle på butikken samtidig. I dag gikk vi tom for salat, Pepsi max og pølser. Da ble det tilløp til borgerkrig. Anonymkode: 44bbd...b9c 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): I min by er det flere folk enn vanlig Anonymkode: 14373...246 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Gjett hvor de er... De er her! Å bo i hyttekommune er fint helt til folk skal bruke hyttene sine. Da blir det dårlig stemning. Alle skal handle på butikken samtidig. I dag gikk vi tom for salat, Pepsi max og pølser. Da ble det tilløp til borgerkrig. Anonymkode: 44bbd...b9c Takk for at dere hyttekommuner tar støyten 💗 Slik er nesten hver dag for oss byfolk i rushtiden 😂 Anonymkode: 11f1c...3c9 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Jeg bor i en hyttekommune, tenkte jeg skulle ta påskehandelen, så jeg stakk på butikken i 12 tiden. Gud bedre jeg angrer. Det var helt fullt med biler, over alt. Folk skal i tillegg ta med seg hele storfamilien inn på butikken, å så går de rundt der i flokk så det er håpløst for andre å komme seg rundt. Gleder meg til tirsdag. Her vet heldigvis butikkene at påsken er et mareritt, så det er faktisk sjeldent det er tomt for noe. Godt for de ulike butikkene, restaurantene osv at det er folk her, men jeg er jammen glad jeg ikke bor i sentrum nå. Anonymkode: 164ca...883 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå