AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Mine foreldre bor på andre siden av landet. Vi har ett barn som elsker å være sosial og som liker å finne på ting og er verdens herligste. Han kan likevel være slitsom, og det hjelper ikke at jeg er kronisk syk. Mannen min er i tillegg så stresset at han bare bjeffer til alle i familien når han er sliten. Barnets andre par besteforeldre bor nære, men stiller aldri opp. De har nok med seg og sitt, og bruker all den tid de ikke er opptatt med barnets søskenbarn. Barnet vårt savner å ha noen andre å gjøre ting med. Å finne på noe med andre, og spør om å dra til eller finne på noe med besteforeldrene men det tar måneder, eller år, mellom hver gang selv om barnet er så gammel (8 år) at han utrykker selv ønske om dette direkte til besteforeldrene… Jeg lurer derfor på hvordan folk går frem, har fått og forholder seg til sånne ekstra besteforeldre som man hører om? Setter man inn annonse på Finn liksom? Hvordan sikrer man seg at dette er ordentlige folk? Har noen gode eller mindre gode erfaringer med dette? Anonymkode: ec8e4...299
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Det fungerte ikke hos oss. Satte inn annonse og fikk kontakt med en eldre dame som virket hyggelig. Men viste seg å være helt gæren. Sint, ustabil, manipulerende. Og da vi valgte å avslutte forholdet så begynte hun å legge ut poster på sosiale medier om hvor fæle vi var og hun driver å sporadisk ennå selv om det har gått flere år. Anonymkode: 51153...5ad
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Jeg kjenner en alenemor med en ekstrabestemor der det har fungert veldig fint. Jeg tror de fant hverandre i en lokal gruppe på Facebook. Anonymkode: 4cb5d...ac4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå