AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Hjelp. Jeg må bli litt modigere. Jeg er så sjenert, gjemmer meg når jeg oppmerksomhet av den mannlige garde😆 Det er en fyr på treningsstudio som jeg synes er kjempekjekk. Det ser ut som han prøver å få kontakt men jeg er så sjenert så jeg klarer ikke holde blikket hans. Det merker han så han holder blikk kontakt ved flere anledningner, ser etter meg men sier ikke hei. Han så rett på meg når han kom inn i studio her om dagen, så kom noen han kjente de begynte å skravle. Jeg var egentlig ferdig, hadde vært å trent i nesten 2 timer allerede. Så klein som jeg er tar jeg en ekstra øvelse med 4 sett bare så jeg kan se han litt. Som vanlig prøver jeg å se uten å vise at jeg ser. Men når han gjør seg klar til å gå inn venter han til jeg ser bort på han, holder blikket mitt en liten stund før han går videre inn. Det kan jo være fordi han synes jeg er crepy som stirrer da selvfølgelig. Men føles som han prøver å oppnå kontakt. Jeg er så sjenert så jeg tørr ikke ta intiativ. what to do what to do. Anonymkode: 42440...233
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Han liker helt sikkert oppmerksomheten, og mulig han prøver å sette deg ut litt ved å gi deg blikkontakt. Jeg hadde det sånn med en på jobb. Det er ikke sikkert han er seriøs, og det er en litt vanskelig situasjon. Du kan jo prøve å snakke med han og se hvordan det går. Anonymkode: 0b4bd...313
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du kan jo prøve å snakke med han og se hvordan det går. Kjempegod ide. AnonymBruker skrev (4 timer siden): eg er så sjenert så jeg tørr ikke ta intiativ. Eller ikke. Klassisk kvinnemåte, er å bare smile. Gjør det ufarlig for ham å snakke til deg. En passiv måte å ta initiativ på. Anonymkode: 5efcf...30c 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjempegod ide. Eller ikke. Klassisk kvinnemåte, er å bare smile. Gjør det ufarlig for ham å snakke til deg. En passiv måte å ta initiativ på. Anonymkode: 5efcf...30c Ja da sitter man å venter da.. kommer an på om man gidder. Anonymkode: 0b4bd...313
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja da sitter man å venter da.. kommer an på om man gidder. Anonymkode: 0b4bd...313 Selvsagt, men hva skal hun gjøre når hun ikke tør å snakke med fyren? Det er jo det det handler om. Anonymkode: 5efcf...30c 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Skal prøve å smile uten å vike blikket, det er en stor utfordring for meg hehe. Anonymkode: 42440...233 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå