Gå til innhold

Kvinners forkvaklede syn på hvem de kan ha sex med

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ons med tilfeldig kar er ok. Sex med date som ikke er kjærestemateriale er også ok allerede på første eller andre date.

Men nåde om en som behandler dem bra og er ansett som kjærestemateriale skal få sengehygge. Der er det jo snakk om å bygge langvarig og vedvarende relasjon, så han kan bare vente i noen måneder, og date og date i det uendelige. 🤷‍♂️

Anonymkode: 9ff08...80c

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke nytt. Vanlig, snille menn får aldri fitte av kvinnene. Dette har jeg god erfaring med. Er du en voldelig og høylytt mann så sprer damene beina umiddelbart. Vanlige menn må snart reise til Thailand for å finne kjærligheten. Synd at det har blitt sånn 

Anonymkode: 67996...2ae

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ons med tilfeldig kar er ok. Sex med date som ikke er kjærestemateriale er også ok allerede på første eller andre date.

Men nåde om en som behandler dem bra og er ansett som kjærestemateriale skal få sengehygge. Der er det jo snakk om å bygge langvarig og vedvarende relasjon, så han kan bare vente i noen måneder, og date og date i det uendelige. 🤷‍♂️

Er alle kvinner helt like, med samme preferanser, eller kan det være at de er ulike individer? Dersom de er ulike individer, så er det jo en grunn til at du tiltrekker deg de du gjør.

Anonymkode: f086b...79b

• Liker 30
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

😴 💤 

Anonymkode: 97356...3c6

• Liker 14
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette er ikke nytt. Vanlig, snille menn får aldri fitte av kvinnene. Dette har jeg god erfaring med. Er du en voldelig og høylytt mann så sprer damene beina umiddelbart. Vanlige menn må snart reise til Thailand for å finne kjærligheten. Synd at det har blitt sånn 

Anonymkode: 67996...2ae

Dette er jo satt veldig på spissen, men du har et poeng.
Ofte er det badboys, de som roper høyest og behandler menneskene rundt seg dårlig, som blir valgt. 

Anonymkode: 8ce6d...95d

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva med å innse at du ikke er en snill fyr og kjærestemateriale?

Du gidder ikke engang å prøve å skjule det elendige kvinnesynet ditt.

Anonymkode: 20aaa...802

Hvis jeg er en dårlig fyr, hvorfor invitere meg på date etter date, flørte, kline og holde det gående i ukesvis?

• Liker 2
Skrevet

Så var påskeferien i gang, ja.

Tips for å få mer ut av fridagene enn å velte seg i selvmedlidenhet:

- Det er fint vær mange steder, gå deg en tur

- Google påskekrim, så finner du gode serier, filmer og bøker

- Du kan spille noe eller legge kabal på nett

- Lær deg noe nytt, et språk, å bake en kake, skifte lyspære på bilen eller hva f... som helst, youtube er full av how to-videoer

- Ring besteforeldrene eller foreldrene dine, det blir de glade for

Alt dette og mye annet er mer konstruktivt enn å sitte på et nettforum for kvinner og klage på kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er alle kvinner helt like, med samme preferanser, eller kan det være at de er ulike individer? Dersom de er ulike individer, så er det jo en grunn til at du tiltrekker deg de du gjør.

Mange damer på KG uttrykker dette. Også opplever man det i praksis 🤷‍♂️

TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

En god del ting med kvinner er ganske universelle. 

Anonymkode: 8b469...3c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg er en dårlig fyr, hvorfor invitere meg på date etter date, flørte, kline og holde det gående i ukesvis?

Det tar vel kanskje litt tid å se faresignalene?

Hvis du dater mange men aldri mer enn noen uker så kan det tyde på at du ikke er en bra fyr og i hvert fall ikke kjærestemateriale.

Anonymkode: 20aaa...802

• Liker 17
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg kjenner deg ikke. Men som kvinne blir jeg provosert på måten du ser daten/damene dine på, og jeg kan fint forstå hvorfopr hun ikke hadde sex med deg.

Nå svarer jeg ikke for alle kvinner der ute, mitt sysnspunkt. Jeg ville aldri gått til sengs med en jeg ønsker som kjærste før jeg hadde vært på mange dater, og kjent meg helt trygg med han og forholdet som bygges med han. Så kan man heler  nyte masse sex når man er blitt et kjæreste par i et fast forhold.

Anonymkode: 125a1...14c

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er grovt forenklende å mene at man fortjener sex fordi man behandler kvinner bra og anser seg selv som en bra mann. Følelser er mer komplisert enn som så, der følelser er det som avgjør om det blir et forhold eller ikke. Dersom kvinner holder igjen på sex skyldes det trolig at de ikke har følelser eller stadig er usikker på om der er noe å bygge en relasjon på. 

Anonymkode: 5d7ac...8c4

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke mye å bidra med i tråden, men vær klar over det at kvinner blir redde for menn som blir sinte når de ikke får ligge. 

Anonymkode: 97356...3c6

• Liker 12
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Stemmer nå ikke helt det her…. Jeg prøvde å date såkalte snille menn, men herrefred så sære de er!! Og de fleste hadde et litt for tett forhold til mammaen sin😬

Anonymkode: 1ab44...0e4

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

En god del ting med kvinner er ganske universelle. 

Anonymkode: 8b469...3c8

Som hva de tiltrekkes av? Jo da, helt klart.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heller mere mot at du har et "forkvaklet syn" på deg selv og hvem du er, og det går utover hvor attraktiv du fremstår for potensielle partnere.

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...