AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Dere som har varierende lengde på syklus og samtidig korte lh-topper. Tester dere flere enn en gang om dagen? Når begynner dere i såfall og teste morgen og kveld? Føler jeg bruker opp veldig mange tester, men vet rett og slett ikke når el kommer. Tidligere har testene steget fra type 0,2 på premom til positive også tilbake til 0,2 på 1 - 1,5 døgn. Anonymkode: 43f7e...fb8
Sofakona Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Kjek www.ovusense.com Her temper du om kvelden og den vil gi deg beskjed når du vil få eggløsning og når du hadde det
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Sofakona skrev (6 minutter siden): Kjek www.ovusense.com Her temper du om kvelden og den vil gi deg beskjed når du vil få eggløsning og når du hadde det Har sett den der, men synes det blir litt for dyrt dessverre. Anonymkode: 43f7e...fb8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Sofakona skrev (6 minutter siden): Kjek www.ovusense.com Her temper du om kvelden og den vil gi deg beskjed når du vil få eggløsning og når du hadde det Hvordan vet den forresten at man skal få eggløsning og ikke at den har vært slik som med vanlig temping? Anonymkode: 43f7e...fb8
Sofakona Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan vet den forresten at man skal få eggløsning og ikke at den har vært slik som med vanlig temping? Anonymkode: 43f7e...fb8 Denne har du oppi kjeden din og sover med den. Når du våkner register du den til Mobil din. Etter 1-2 sykluser vil den kunne kjenne igjen mønster og gi deg tegn på eggløsning. Men denne må du heller ikke Tempe samme tid hverdag. Jeg har pcos og kunne ikke bruke eggløsning tester så denne reddet meg. Ønsker jeg brukte den før
Sofakona Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har sett den der, men synes det blir litt for dyrt dessverre. Anonymkode: 43f7e...fb8 Ja sant..men med så mye penger jeg hadde brukt og ville brukt på eggløsning tester var denne vært prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå