Gå til innhold

Change my view, de fleste "kvinner" på sex forumet er egentlig menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spesielt de "kvinnene" som ikke skriver som AB, og er kåte villige sexgudinner.

Anonymkode: 70522...7d4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg trodd lenge.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er sikkert det, men tror faktisk det er en del kåte kvinnfolk der også. Jeg har selv blitt kalt for mann der. 

Anonymkode: 8ffd7...cf3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er korrekt. Det er en fordel om man kjenner til kjønnsforskjeller mellom måten menn og kvinner skriver på. F.eks. er AB...7d4 og AB...cf3 i denne tråden begge menn.

Anonymkode: e7c41...d64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Dette er korrekt. Det er en fordel om man kjenner til kjønnsforskjeller mellom måten menn og kvinner skriver på. F.eks. er AB...7d4 og AB...cf3 i denne tråden begge menn.

Ja, jeg er mann, har aldri forsøkt å skjule det. Unngår sex forumet som pesten. 🤮

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og spesielt de som skriver "jeg er kvinne/jente/dame". 

Anonymkode: a9143...07a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, jeg er mann, har aldri forsøkt å skjule det. Unngår sex forumet som pesten. 🤮

Poenget er at disse mennene som later som de er kvinner, er lett å avsløre - bare ved å se på skrivemåten. 😉 De fleste avslører seg også på tematikken.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Poenget er at disse mennene som later som de er kvinner, er lett å avsløre - bare ved å se på skrivemåten. 😉 De fleste avslører seg også på tematikken.

Jeg fatter ikke hvorfor de holder på sånn egentlig.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ja, seff er det menn. Er ikke noe å lure på engang. 

Anonymkode: 06638...6a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en skikkelig mannemann

Anonymkode: c027e...798

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lættis hvis heterofile menn faktisk sitter det og runker til hverandres poster 😅

Anonymkode: 3eee8...310

• Liker 6
Skrevet

Ser for meg at det er et ganske reelt scenario 😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror også det er menn. De mangler snert i det de skriver.

Anonymkode: ca71f...01c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å holde meg unna sex-forumet, men jeg så raskt igjennom nå, og nesten alle trådene er jo runketråder. Meget trist siden det sikkert er flere på KG som kunne tenkt seg å bruke det for søken etter kunnskap og impulser. Noe som fungerer dårlig når 95% av brukermassen der inne er menn som runker etter innlegg av menn som rollespiller som kvinner. 😵

• Liker 4
Skrevet

Jeg skriver som ofte anonymt på seksualforumet, for å ikke ha det tilgjengelig under min bruker om om noen som kjenner meg skulle snike veldig. Det er måte på hvor mye intimt folk trenger å vite om meg og min kjære, så lett tilgjengelig. 

Som jeg har skrevet flere ganger, det virker som om menn med høy lyst og kvinner med lav lyst er dem som har fått talerett for menn og kvinner. Denne tråden bekrefter vel det. Positiv til sex og kåt, da er man mann? 

Vi kvinner som virkelig liker sex finnes også. Om vi skriver anonymt på seksualforumet er det kanskje ikke så rart. Det er ofte personlig det man deler der. Best å delta anonymt også for å ikke få pm fra kåte menn, men er det ikke på tide å vedkjenne at det finnes mange kvinner som virkelig liker sex også?

Ok, det er sikkert noen menn som utgir seg for kvinner, men å anta at de fleste som skriver at de er kvinner ikke er det er å opprettholde myten om at kvinner liksom skal være dydige og mindre seksuelle enn menn. Trist syn! 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 1.29):

Ja, seff er det menn. Er ikke noe å lure på engang. 

Anonymkode: 06638...6a9

Får den følelsen i andre deler av forumet også, når det dukker opp "uskyldige" tråder som "hvordan skal jeg best ta initiativ for å tilfredsstille mannen min", der vi oppfordres til å dele tanker. Da sitter det garantert en pervo der og venter på gode historier... Patetisk.

Anonymkode: 60099...262

Skrevet

Mulig du har rett i dette. Finner det hysterisk morsomt at incels (som det er MANGE av her) sitter og napper løken til andre incels... Dagens!

Skrevet

Jeg er ikke så mye på seksualforumet, men synes (tror jeg i alle fall) at det er ganske lett å se hva som er skrevet av menn som utgir seg for å være kvinner. Det skinner fort gjennom.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 16.39):

Du tror du er smartere enn du er. Sist jeg sjekket var jeg kvinne. Folk ordlegger seg forskjellig skjønner du. Flertallet her inne er enige om at man må ha eggstokker og livmor for å være dame, men skriver man feil er man mann. Selvmotsigende. Jeg skriver aldri med brukernavn i seksualforumet nettopp fordi jeg ikke orker meldinger fra menn, men da risikerer man å bli kalt mann. Skrev forresten ikke at jeg er av de kåteste damene der heller. 

Anonymkode: 8ffd7...cf3

Gjest lurven
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 1.35):

Lættis hvis heterofile menn faktisk sitter det og runker til hverandres poster 😅

Anonymkode: 3eee8...310

Dritt altså. Har jeg drivi å gjort det til manneposter 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...