AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Hei hei, Jeg tenkte jeg kunne starte en litt søt tråd fordi det kunne ha vært interessant å høre andres erfaringer! Jeg har et barn, en datter på 11 år og hun bringer så mye glede inn i livet mitt - og jeg tror der er fordi hun har en så positiv og komplementær personlighet til meg. La meg begynne, jeg er en ganske introvert person, rolig og datteren min er en liten komiker. Hun får de rundt seg til å le. Hun liker også å danse, lage show og er artig å være rundt. Jeg er overrasket over hvor kjekt det er å være med sitt eget barn og jeg så ikke for meg dette før jeg ble gravid for nesten 12 år siden. Er det noen andre som har samme erfaring? Jeg føler at datteren min får ut det beste i meg og at kanskje jeg også litt ydmykt får ut mye bra i henne og jeg tror dette bare er personlighet, at vi er like på det som er bra å være like på og at jeg tilfører henne trygghet og hun tilfører meg positivitet, sprelskhet og overraskelser. Hun er også svært glad i fysisk kontakt og klemmer meg når hun føler for det - og dette blir jeg så glad over. Jeg føler en enorm kjærlighet for henne, hun er mitt alt. Anonymkode: 9f155...900 21
Wsl Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Dette er veldig søtt! Nå har ikke jeg barn, men lillebroren min er også en koseklump og en liten komiker. Slike er herlige! 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Blablabla. Du trenger å tigge til deg skryt fordi du liker å være sammen med ditt eget barn? Wow… Anonymkode: e9aa6...770 2 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Så koselig! Tror hun har en fin mor også Anonymkode: 0017b...317 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Så koselig 😊 Jeg har det sånn med sønnen min. Han er seks år, og vi ler så mye sammen. Jeg håper alle barn har foreldre som liker å tilbringe tid med dem. Anonymkode: 0bbaf...157 1 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blablabla. Du trenger å tigge til deg skryt fordi du liker å være sammen med ditt eget barn? Wow… Anonymkode: e9aa6...770 Wow😳 Og jeg trodde jeg var en surpomp! Synes posten din var søt jeg ts! Jeg er frivillig barnløs, men hadde et unikt og varmt forhold til min egen mor som barn (forsåvidt fortsatt). Det er oss to mot verden😌 Anonymkode: 911fe...0b4 10 4
17.11 Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Blablabla. Du trenger å tigge til deg skryt fordi du liker å være sammen med ditt eget barn? Wow… Anonymkode: e9aa6...770 Og du trenger å rakke ned på TS for å føle deg bedre med deg selv? Wow, Syns det er hyggelig med tråder som ikke bare handler om konflikter og problemer 6 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Blablabla. Du trenger å tigge til deg skryt fordi du liker å være sammen med ditt eget barn? Wow… Anonymkode: e9aa6...770 Beklager, jeg er ikke ute etter skryt, absolutt ikke. Litt ekkelt at jeg ga inntrykket av det. Jeg er vel heller overfylt av glede og kjærlighet og bobler litt. 🥰 Det er noen tråder her på kvinneguiden om mennesker som ikke ser meningen med å få barn og kanskje ser på barn som noe negativt.. det respekterer jeg.. men jeg føler så mye glede ut av å ha barn.. kanskje den siden kan komme frem også? Og at barn er så forskjellige og ikke bare trenger å være krevende og slitsomme og noe negativt i mange år mens de er små Ha en fin dag videre ☺️ - ts Anonymkode: 9f155...900 1 9
Scoops Skrevet 13. april 2022 #10 Skrevet 13. april 2022 Jeg og elsker å være med barna,og de har fått meg til og bli en mye mer trygg og åpen person og vi har hatt så mye moro gjennom årene, nå har de kommet inn i tenårene og det går lengre mellom hver gang de syns det er så kjekt å være med meg,men når det skjer så har vi det fantastisk . 2
leetha Skrevet 13. april 2022 #11 Skrevet 13. april 2022 Ååå så deilig å lese. Det trengs slike gode tråder her inne, med gode opplevelser med barna. Jeg har tre barn på 17, 14 og 9 år. Jeg føler akkurat det samme som deg. Jeg vil si de får frem det beste i meg. De har alltid vært så rolige, greie, sovet godt og sakt så mye morsomt. Frøkna på 9 danser og synger dagen lang, klemmer, koser og ja jeg og mannen må kikke på hverandre og si hvor heldige vi føler oss. Tenåringene er også topp. Sitter og ser Liverpool kamp med mellomste nå med godis. Vil gjerne høre flere søte historier🥰 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #12 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blablabla. Du trenger å tigge til deg skryt fordi du liker å være sammen med ditt eget barn? Wow… Anonymkode: e9aa6...770 Jeg liker ikke å være med mitt eget barn. Hva får jeg? Anonymkode: 7345f...940
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #13 Skrevet 13. april 2022 Dette var nydelig å lese ❤️💕 Anonymkode: d0998...40f 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #14 Skrevet 13. april 2022 Datter min er 2 år kan vare vanskelig for tider men jeg elsker henne hun er solstrålen i mitt liv ☺️ Anonymkode: 234d8...0cc 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #15 Skrevet 13. april 2022 Barnet mitt er bare halvannet, men vi ler, tuller og koser masse. Han har skikkelig humor og gjør meg både veldig lykkelig og veldig sliten. Jeg syns ungen min er skikkelig kul.❤ Anonymkode: 738cb...d63 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #16 Skrevet 13. april 2022 Jeg har alltid likt å være sammen med datteren min. Heldigvis, får man nesten si. Anonymkode: 40e50...a42 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #17 Skrevet 13. april 2022 Tror da de fleste har det sånn Anonymkode: 4ac9d...779 1 1
Wsl Skrevet 13. april 2022 #18 Skrevet 13. april 2022 leetha skrev (1 time siden): Ååå så deilig å lese. Det trengs slike gode tråder her inne, med gode opplevelser med barna. Jeg har tre barn på 17, 14 og 9 år. Jeg føler akkurat det samme som deg. Jeg vil si de får frem det beste i meg. De har alltid vært så rolige, greie, sovet godt og sakt så mye morsomt. Frøkna på 9 danser og synger dagen lang, klemmer, koser og ja jeg og mannen må kikke på hverandre og si hvor heldige vi føler oss. Tenåringene er også topp. Sitter og ser Liverpool kamp med mellomste nå med godis. Vil gjerne høre flere søte historier🥰 😍😍 så koselig å lese!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #19 Skrevet 13. april 2022 Jeg føler virkelig ikke at hun gjør meg komplett. Hun gjør meg ikke til et bedre menneske og se på hennes fantestreker konstant er et mindre spennende tidsfordriv. jeg er glad i henne, hun får meg til å le og hele det positive spektret (og vi har taklet større negative hindrer med suksess). Men når hun flytter ut om 3 år så kommer jeg ikke til å føle meg tom, jeg elsker livet og min identitet som menneske. Er mye annet jeg føler mer glede av å drive med enn å fotfølge henne. høres kanskje ut som at jeg er en ekstremt kald person, men jeg bare ser ikke på det å være mamma som største i livet. Hun er ikke i tvil om at jeg er glad i henne. Anonymkode: f588a...ba3 1
Uglems Skrevet 13. april 2022 #20 Skrevet 13. april 2022 Jeg elsker å være med barna mine, selvom jeg blir noen ganger litt sliten. Jeg får veldig lite ut av alenetid. Jeg er veldig glad i dem, de gir meg så mye og jeg føler meg som en mye bedre person etter de kom inn i livet mitt 💕❤️❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå