AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Blir du skuffet og lei deg? Eller tenker du ” han/hun dater selvfølgelig andre også, sånn er det bare" Anonymkode: 45216...2cf
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Jeg hadde nok blitt skuffet. Ihvertfall hvis vi hadde hatt flere dater. Anonymkode: bfb1d...d86 11
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Blitt lei meg. Anonymkode: 15e87...0e5 6
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Hadde trolig bare gått rett bort og sagt: "er dette damen din eller dater du flere i tillegg til meg?" Så hadde jeg bedt han dra til helvete og ønsket den andre daten til lykke til. Anonymkode: a29b5...f48 8 3
Gjest Jezabell Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 (endret) Blitt skuffet og lei meg. Også hadde jeg avsluttet videre dating. Endret 13. april 2022 av Jezabell
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Hadde gått bort å sagt at det var så hyggelig på forrige date, spurt når vi skulle ha neste Anonymkode: 66454...dcc 9
Scoops Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 Visst vi hadde hatt flere dater hadde jeg blitt skuffet og lei meg og avsluttet. Helt greit etter en date,men etter flere? Nei takk 7
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Blir du skuffet og lei deg? Eller tenker du ” han/hun dater selvfølgelig andre også, sånn er det bare" Anonymkode: 45216...2cf Hvordan vet jeg at vedkommende er på date, tenker du, ts? Er jeg tankeleser? Er vedkommende date av typen som sitter og kliner i offentligheten? Anonymkode: 16dec...fe8 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 Er jo ekstra gøy når ei kvinne dater 3, har sex med 2 av dem, mens den tredje er "kjærestemateriale" så han må ikke få fitte. 🤷♂️ Anonymkode: 90bf4...05a 3
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Skrevet 13. april 2022 Hvis det var en jeg hadde datet flere ganger, og det var i ferd med å utvikle seg, så hadde jeg avsluttet datingen med vedkommende. Men som den over sier, hvordan kan man vite at det er en date, hvis du bare ser dem på en kafe eller restaurant, for eksempel? Det kan være søsteren, en kusine, en kollega eller en venn. Tror jeg ville spurt han hvem det var jeg så han med før jeg laget noen sak ut av det. Anonymkode: 533ce...2f8 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #11 Skrevet 13. april 2022 sånn foregår vel bare i helt elendige såpe-serier? to personer utvikler ett romantisk forhold. Men en kveld får Person A plutselig øye på at Person B går en tur sammen med noen helt andre (som Person A overhodet ikke kjenner) og Person A går derfor ut i fra at disse personene også er i et forhold med hverandre. deretter nekter Person A å kommunisere noe som helst med Person B igjen. Overser denne personen hvis de tilfeldig møter hverandre fysisk, nekter å snakke over sosiale meder, og svarer heller ikke på noen flere tekstmeldinger eller telefon-samtaler som Person B kommer med. Så blir jo Person B selvfølgelig stående fullstendig rådvill, for den "ukjente" personen man snakket med egentlig bare var en søster eller noe. Kanskje noen søskenbarn eller noe, som man ikke har møtt på veldig lenger. Anonymkode: aff28...cca 2
Sisu Skrevet 13. april 2022 #12 Skrevet 13. april 2022 Hadde avsluttet, forutsatt at jeg var sikker på at det var en date og ikke bare en venn eller et familiemedlem. 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #13 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): sånn foregår vel bare i helt elendige såpe-serier? to personer utvikler ett romantisk forhold. Men en kveld får Person A plutselig øye på at Person B går en tur sammen med noen helt andre (som Person A overhodet ikke kjenner) og Person A går derfor ut i fra at disse personene også er i et forhold med hverandre. deretter nekter Person A å kommunisere noe som helst med Person B igjen. Overser denne personen hvis de tilfeldig møter hverandre fysisk, nekter å snakke over sosiale meder, og svarer heller ikke på noen flere tekstmeldinger eller telefon-samtaler som Person B kommer med. Så blir jo Person B selvfølgelig stående fullstendig rådvill, for den "ukjente" personen man snakket med egentlig bare var en søster eller noe. Kanskje noen søskenbarn eller noe, som man ikke har møtt på veldig lenger. Anonymkode: aff28...cca Åneida! På et tidspunkt for noen år tilbake holdt venninnen min på med en fyr som viste seg å ha TO til i tillegg til henne, hvorav én han faktisk var kjæreste med! Det var et salig rot og ble en stor greie med trusler og trakassering da han fant ut hvem som sladra. Good times. Anonymkode: cf87e...6ba 5
Gjest ti10 Skrevet 13. april 2022 #14 Skrevet 13. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvordan vet jeg at vedkommende er på date, tenker du, ts? Er jeg tankeleser? Er vedkommende date av typen som sitter og kliner i offentligheten? Anonymkode: 16dec...fe8 Det er ikke alltid så lett å vite sikkert hva det er snakk om, det er jeg enig i, men noe går det jo an å plukke opp og tenke seg fram til. Noen ganger kan man jo se på kroppsspråk/oppførsel hva slags forhold det er eller ikke er. Og hvis man er så nær at man hører hvordan de snakker med hverandre, gir gjerne det også en pekepinn. Så har kanskje personen sagt at han ikke har søsken og ikke har familie i nærheten, jobber i et mannsdominert yrke osv. Det utelukker kollega, søster, kanskje kusine også. Endret 13. april 2022 av ti10 .
Gjest Lucius Skrevet 13. april 2022 #15 Skrevet 13. april 2022 6 minutter siden, ti10 said: Noen ganger kan man jo se på kroppsspråk hva slags forhold det er eller ikke er. Etter hva jeg har lest på KG (og andre steder), så vet ikke folk hva kroppsspråk er. Ikke kan de noe om det heller.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #16 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde trolig bare gått rett bort og sagt: "er dette damen din eller dater du flere i tillegg til meg?" Så hadde jeg bedt han dra til helvete og ønsket den andre daten til lykke til. Anonymkode: a29b5...f48 Hva om det var søsteren hans da? Anonymkode: 45216...2cf
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #17 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er jo ekstra gøy når ei kvinne dater 3, har sex med 2 av dem, mens den tredje er "kjærestemateriale" så han må ikke få fitte. 🤷♂️ Anonymkode: 90bf4...05a Hvis menn tok damer som hadde sex tidlig seriøst, så hadde også "kjærestemateriale" mannen fått nærhet tidlig 😊 Anonymkode: b59e6...bf1 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #18 Skrevet 13. april 2022 Om det var en date hadde jeg nok blitt skuffet, følt meg ganske dum og selvsagt avsluttet videre dating. Anonymkode: 8bb94...957 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #19 Skrevet 13. april 2022 Vedkommende ville vært som død for meg. Anonymkode: 9cf49...6af 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #20 Skrevet 13. april 2022 Jeg ville blitt skuffet om det viste seg å være en date. Og jeg ville sagt noe sånt som «dette blir feil for meg» og ønsket ham lykke til videre. Anonymkode: 64258...539 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå