AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Del Skrevet 13. april 2022 Hei Fine folk, Jeg prøver å bli gravid i snart 2 år men har ikke lykkes ennå. Hva slags eggløsningtest bruker dere? Jeg har brukt litt forskjellige tester og alle gir forskjellige svar som jeg ikke kan stole på helt i forhold til symptomer og tegn på eggløsning. Anonymkode: f0387...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 13. april 2022 #2 Del Skrevet 13. april 2022 Temping er det beste. Eggløsning tester vil vise deg at du kan få eggløsning, ikke at du vil www.ovusense.com Denne brukte jeg..gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asma Skrevet 13. april 2022 #3 Del Skrevet 13. april 2022 Sofakona skrev (4 timer siden): Temping er det beste. Eggløsning tester vil vise deg at du kan få eggløsning, ikke at du vil www.ovusense.com Denne brukte jeg..gull verdt Ok jeg klarer aldri å sove 4 timer i strek pga nattjobb og på dagen sover jeg heller ikke sammenhengende 4 timer så vet ikke hvordan temping skal gi meg svar:( Ok jeg skal titte på denne. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg brukte strips jeg kjøpte på farmasiet, de fungerte veldig fint. Jeg tror også babyplan sine er veldig populære Anonymkode: 40e77...a1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. april 2022 #5 Del Skrevet 13. april 2022 Bruker de fra babyplan og de er positive før el slik de skal. Tror ikke det spiller så stor rolle hvilke du bruker. Kan jo evt bruke clearblue digitale hvis du vil ha noe som er topp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheiheidi Skrevet 13. april 2022 #6 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg bruker Clear Blue sine, den rosa pakken, ganske enkle men dyre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #7 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (På 13.4.2022 den 18.47): Jeg brukte strips jeg kjøpte på farmasiet, de fungerte veldig fint. Jeg tror også babyplan sine er veldig populære Anonymkode: 40e77...a1a Ok jeg har brukt de også men får aldri positiv test Det er kanskje noe med meg som ikke stemmer. Gyn sier alt er normalt men forsatt ingenting 😞 Anonymkode: f0387...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Del Skrevet 14. april 2022 Heiheiheidi skrev (20 timer siden): Jeg bruker Clear Blue sine, den rosa pakken, ganske enkle men dyre Ja de er dyre iom jeg må nok bruke flere tester i måned så da svir jo i lommeboka 😳 Anonymkode: f0387...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheiheidi Skrevet 15. april 2022 #9 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja de er dyre iom jeg må nok bruke flere tester i måned så da svir jo i lommeboka 😳 Anonymkode: f0387...b79 Ja🙈 har nå brukt litt over 1000kr, men gidder ikke å vurdere streken selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. april 2022 #10 Del Skrevet 15. april 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ok jeg har brukt de også men får aldri positiv test Det er kanskje noe med meg som ikke stemmer. Gyn sier alt er normalt men forsatt ingenting 😞 Anonymkode: f0387...b79 Hvis du aldri får positive kan det enten hende du bommer på tidspunkt (hvis du får de ganske sterke men ikke finner helt den kjempesterke) eller så har du ikke el. Det er ikke unaturlig det heller , feks like etter pillestopp el.l. Jeg har alltid funnet el når jeg har el og tror det fleste el testene vil spore el hvis du har el. Du sier gynekolog sier alt er fint, men hva er sjekket ? For å vite Om man har hatt en eggløsning må man ta blodprøve ca 1 uke etter man mener man har hatt eggløsning, for å måle progesteron. Dette er eneste måte å vite om egget har sluppet. Alt kan se ok ut på feks ultralyd eller med feks blodprøver på dag 2 i mensen, men Om eggløsning faktisk skjer er det bare en blodprøve på progesteron som kan vise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #11 Del Skrevet 17. april 2022 Heiheiheidi skrev (På 15.4.2022 den 6.32): Ja🙈 har nå brukt litt over 1000kr, men gidder ikke å vurdere streken selv Ja Nå denne måneden har jeg bestilt fra billigetesterpro.no og det ser ut som de fungerer på meg Legger ved bildet Er de positive? Anonymkode: f0387...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2022 #12 Del Skrevet 17. april 2022 Laura80 skrev (På 15.4.2022 den 8.42): Hvis du aldri får positive kan det enten hende du bommer på tidspunkt (hvis du får de ganske sterke men ikke finner helt den kjempesterke) eller så har du ikke el. Det er ikke unaturlig det heller , feks like etter pillestopp el.l. Jeg har alltid funnet el når jeg har el og tror det fleste el testene vil spore el hvis du har el. Du sier gynekolog sier alt er fint, men hva er sjekket ? For å vite Om man har hatt en eggløsning må man ta blodprøve ca 1 uke etter man mener man har hatt eggløsning, for å måle progesteron. Dette er eneste måte å vite om egget har sluppet. Alt kan se ok ut på feks ultralyd eller med feks blodprøver på dag 2 i mensen, men Om eggløsning faktisk skjer er det bare en blodprøve på progesteron som kan vise. Ja jeg tror faktisk at jeg ikke har eggløsning ellers hadde jo skjedd noe😳 Jeg har aldri spurt om å ta blodprøver men jeg skal spørre legen denne gangen, takk for gode tips 😊 Anonymkode: f0387...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 17. april 2022 #13 Del Skrevet 17. april 2022 Prøv å tempe. Dette er Suveren måte å finne ut på om du har eggløsning. Og det koster lite:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå