Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #1 Skrevet 3. november 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295559 Lønner seg å sjekke før man setter seg ja.
Gjest gjest1 Skrevet 3. november 2005 #2 Skrevet 3. november 2005 hehehe, synes jeg ser for meg at de bvil få problemer med dotrening av treåringen fremover. Sånne opplevelser kan sette varige spor i et sart barnesinn:)
monja Skrevet 3. november 2005 #3 Skrevet 3. november 2005 Fy fader så mye rart som kommer opp av do for tiden da Det var jo ikke lenge siden det kom en slange opp av do jo.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #4 Skrevet 3. november 2005 Ja på så kort tid, noen uker har det kommet både slange og øgle opp av do, dette er nok bare begynelsen nei det er nok tyggest med potte, tenk for et sjokk om slange kom opp av do og fortsatte videre oppover i neste hull....
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2005 #5 Skrevet 3. november 2005 hehehe, synes jeg ser for meg at de bvil få problemer med dotrening av treåringen fremover. Sånne opplevelser kan sette varige spor i et sart barnesinn:) ← Jeg fikk allerede i dag problemer med en av ungene som nektet å sette seg fordi hendelsen hadde blitt diskutert på skolen. Til slutt gikk det nesten i buksa og da var det ingen annen utvei enn å sette seg likevel . Og jammen kom tema opp igjen da de skulle legge seg.
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2005 #7 Skrevet 6. november 2005 Do-draugen lol ← han fikk navnet Draugen da han kom til Akvariet i Bergen etter "redningsaksjonen". Denne ville nok ikke nødvendigvis bare vært "ufarlig" heller - de biter jo de der, og kan være tildels agressive. Ellers synes jeg den var veldig fin. Liker reptiler jeg jo.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. november 2005 #8 Skrevet 6. november 2005 Jeg fikk allerede i dag problemer med en av ungene som nektet å sette seg fordi hendelsen hadde blitt diskutert på skolen. Til slutt gikk det nesten i buksa og da var det ingen annen utvei enn å sette seg likevel . Og jammen kom tema opp igjen da de skulle legge seg. ← Har hatt litt småproblemer selv jeg. Sitter der og er redd det skal komme opp noe stort og ekkelt. :grøss:
Ugla Skrevet 9. november 2005 #9 Skrevet 9. november 2005 Ellers synes jeg den var veldig fin. ← Nei, grøss og gru... Jeg tenker på den, og får helt angst, hver gang jeg skal på do...
Gjest gjest1 Skrevet 9. november 2005 #10 Skrevet 9. november 2005 ekle øgle-kryp som ikke har noe å gjøre i Norge!
Gjest Bellatrix Skrevet 9. november 2005 #11 Skrevet 9. november 2005 ekle øgle-kryp som ikke har noe å gjøre i Norge! ← Nettopp. De er ulovlige og jeg vil gjerne føle meg trygg når jeg går på do. Desverre er ikke alle enige i det. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=156753
Gjest reddhare Skrevet 10. november 2005 #12 Skrevet 10. november 2005 Huff, jeg får angst jeg altså. Har gått til innkjøp av potte og bruker bleier når jeg skal bort. Vet jo ikke hva som kommer opp av klosettet neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå