AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 LANG TEKST! Jeg og samboeren min er skikkelig ute å kjører. Vi har barn sammen og jeg er gravid.. alt begynte for noen år tilbake. Han skrev flørtende meldinger med ei venninne, 1 mnd før termin.. Han sier selv ingenting skjedde da. Vi mistet dette barnet etter fødsel, og 3 mnd etter det var han utro mot meg. Han la ut nakenbilder på sexside og prøvde stadig å få kontakt med andre. Han hadde også en Snapchat konto hvor han sendte og mottok masse bilder fra andre… han holdt på med dette i 2 år, før jeg fant det ut. det har nå gått et år siden jeg fant ut av det. Jeg har virkelig prøvd å tilgi og komme meg videre. Men alle bildene og det at han har hatt sex med andre sitter som støpt i hodet mitt.. jeg føler mer avsky rundt å ha sex med han enn jeg noen gang har gjort.. jeg føler jeg har prøvd å redde oss alene dette siste året. Føler meg tatt forgitt, ned prioritert og veldig mye.. og tilliten når han er vekk på ting har jeg veldig vanskeligheter med…har foreslått parterapi da. Men det var uaktuelt. Vi hsr bestilt time nå, men ikke ledig før i mai… etter jul traff jeg en kar. Ingenting skjedde men vi klaffet veldig bra. Og følelser oppsto.. samboer fant ut av dette og gjorde det slutt i frustrasjon.. vi har hatt vanskeligheter med å ta det endelige steget, pga barna og pga at vi er så glad i hverandre.. men vi er veldig veldig forskjellige. Både som mennesker, verdier, holdninger, seksuelt behov og lyst… Jeg har ikke hatt like mye sexlyst de siste mnd. Pga hele situasjonen og gravditet. Han derimot er over gjennomsnittet ivrig og ønsker gjerne flere ganger om dagen. Jeg har satt ned foten og kun hatt sex når jeg selv ønsker, selvom det ender i krangling og sure miner.. men plutselig en helg nå så hadde han sex med ei annen.. og fortsetter å prøve å få hver dag herav til tross for at jeg sa klart i fra at jeg ikke ønsket når han hadde sex med andre.. spørsmålet er vel egentlig når er det best og la hverandre gå? Syns ikke vi klarer å la være å såre hverandre.. men det sitter så jævelig langt inne når man er så glad i personen og familien 😢 erfaringer? Anonymkode: 177ae...844
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Dere er hverken forelsket eller vil ha hverandre, dere har på hver deres kant fått bedre kontakt med andre enn hverandre, dere er jo sammen av avhengighet og intet annet. Bryt for faen opp og stikk, jeg trodde det var snakk om en glipp i forhold her, men du prøver jo å gjøre 5 fjær til en høne her uten å lykkes det minste og nå er du gravid med denne mannen igjen.. Anonymkode: 942b3...eb0
Narad Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Han har over tid hatt jevnlig sex med andre. Han har søkt folk på sexsider og gjør det sikkert enda. Han har nylig hatt sex med andre. Du har funnet deg i dette og fortsetter samlivet med han. Du fikk følelser for en annen, da valgte han å avslutte forholdet. Fra hans side er det ok at han kan pule rundt, for deg skal du være hjemme og ha sex med han. Fra din side er det ok at han har sex med andre, dette viser du ved at det ikke får noen konsekvenser for han. Om dette er et forhold du ønsker, der han har ett åpent forhold med deg og frihet til å ha sex med andre damer, mens du skal kun forholde deg til han, så blir du i forholdet og jobber med det. Om dette ikke er en framtid du ønsker, så går du fra han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå