Gå til innhold

Er det upraktisk med rundt sofabord?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor i leilighet som ikke er så stor. Har rundt spisebord. Trenger nytt sofabord og tenkte at det kanskje vil se roligere ut med samme form som spisebordet. Men det er gjerne litt upraktisk da jeg har hjørnesofa + en pall. 

Anonymkode: d2c18...7e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis bordet passer inn med resten av stilen ser jeg ikke problemet. De færreste (unge hvertfall) bruker stuebordet slik det ble brukt mer før. Før var det vel mer vanlig med «ordentlig» kaffebesøk, plass til kaffeservise med både tallerken og fat til koppen. Mens nå er det gjerne ikke like ofte behov for å ha bord tilpasset slike formål. 

Anonymkode: 99554...24f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hjørnesofa og to små runde bord. Hadde et skikkelig salongbord tidligere, men syns det er mye luftigere nå.

Anonymkode: 23ade...509

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt rundt sofabord fordi jeg syntes det er finest. Spørs jo helt hva du bruker bordet til. Hos oss blir det brukt til å slenge beina oppå, barna leker med lekene sine på det, har blomster innimellom og kaffikopp/brusglass/vannflaske står på. 

Anonymkode: f0209...148

Skrevet

Jeg har liten stue, men har 3 runde sofabord som jeg kan flytte slik jeg ønsker 👍

Screenshot_20220414-152132_Gallery.jpg

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Rockabillyjente skrev (1 minutt siden):

Jeg har liten stue, men har 3 runde sofabord som jeg kan flytte slik jeg ønsker 👍

Så fint 🙂

Anonymkode: c6dde...d4a

AnonymBruker
Skrevet

Bor på 29 kvadratmeter, jeg synes det. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Så fint 🙂

Tusen takk! Jeg synes det er viktig å gjøre det beste ut av hva man har 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet
Rockabillyjente skrev (1 time siden):

Kjempefint😀

Anonymkode: d2c18...7e7

Gjest Chroma
Skrevet

Vi har rundt sofabord, er veldig fornøyd. Det passet best til sofaen vi har. 

AnonymBruker
Skrevet

Uproblematisk med rundt sofabord her også. Vi er fire personer og spiser gjerne fredagstacoen på sofabordet. Litt trangt, men det funker. 

Anonymkode: 5e183...13e

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du bruker bordet til, og hvordan hjørnesofaen ser ut. Om den er mer L-formet der den ene delen er veldig lang, kan kanskje et rundt bord bli litt upraktisk dersom bordet brukes til spising. Men da kan du ha et par runde bord. 

Anonymkode: 46b4e...b6b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et rundt sofabord som jeg digger! Måtte kjøpe det brukt da det var gått ut av produksjon, men jeg visste at det var det jeg ville ha, så da jeg fikk treff på en Finn annonse kastet jeg meg på telefonen og ringte selger.

Anonymkode: 7112a...b0b

AnonymBruker
Skrevet

Synes det høres flott ut! Passer at begge bordene er runde, dessuten føles runde bor mindre på en måte. Firkanter tar mer plass.

Anonymkode: 5c0a1...393

AnonymBruker
Skrevet
Rockabillyjente skrev (23 timer siden):

Tapeten din 😍😍 Hvor er den fra?

Beklager kupping av tråd.

Anonymkode: f09a1...792

Gjest Lunaris
Skrevet
Rockabillyjente skrev (23 timer siden):

Så koselig stue!

Skrevet
Rockabillyjente skrev (På 14.4.2022 den 15.22):

Så koselig og fargerik stue. 🤩

AnonymBruker
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (Akkurat nå):

Så koselig og fargerik stue. 🤩

Ja virkelig en stilig stue 😊 

Anonymkode: 5c0a1...393

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...