AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Hvor mye aktiviserer dere barnet. her ammer jeg og så sovner hun for det meste . Hun er mer og mer våken. Da ser vi på hverandre, hun elsker å se i speil - og så ligger hun på matte. Litt på mage og en del på rygg.. men føler for det meste det går i pupp og søvn.. Anonymkode: fa259...b6b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Jeg har en på 4 månedernog gjør det samme som deg. Trengs ikke sååå mye mer. De blir kjapt overvelda disse knøttsmå... Anonymkode: feb82...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Hun er 22 dager, hun trenger ikke aktiviseres, hun trenger mat, stell og ro. Det samme trenger du som mor- du har et nytt menneske som du skal bli kjent med og det samme skal hun- men en trille tur så hun blir vant til å sove i vogna var et godt forslag. Anonymkode: 8c639...7c0 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 22 dager😂 da lå vil vel stort sett fortsatt på sofaen hele dagen med en stor skål godteri på bordet og babyen sovende på brystet🥹 kun amming og soving som gjelder den tiden der Anonymkode: 829ce...203 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Så på tv osv. Er baby våken synger jeg litt for ham, litt magetid, stell og kos ❤️ Anonymkode: 9900a...41b
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mye aktiviserer dere barnet. her ammer jeg og så sovner hun for det meste . Hun er mer og mer våken. Da ser vi på hverandre, hun elsker å se i speil - og så ligger hun på matte. Litt på mage og en del på rygg.. men føler for det meste det går i pupp og søvn.. Anonymkode: fa259...b6b Et spedbarn har ingen behov for aktiviteter. Det du gjør fra før av er nok. Men en trilletur i frisk luft mens hun sover er nok godt for dere begge. Anonymkode: 66ee3...2f7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå