Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye aktiviserer dere barnet.

her ammer jeg og så sovner hun for det meste . Hun er mer og mer våken. Da ser vi på hverandre, hun elsker å se i speil - og så ligger hun på matte. Litt på mage og en del på rygg.. 

men føler for det meste det går i pupp og søvn.. 

Anonymkode: fa259...b6b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå trilletur?

Anonymkode: 0780c...e81

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en på 4 månedernog gjør det samme som deg. Trengs ikke sååå mye mer. De blir kjapt overvelda disse knøttsmå...

Anonymkode: feb82...8aa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun er 22 dager, hun trenger ikke aktiviseres, hun trenger mat, stell og ro. Det samme trenger du som mor- du har et nytt menneske som du skal bli kjent med og det samme skal hun- men en trille tur så hun blir vant til å sove i vogna var et godt forslag. 

Anonymkode: 8c639...7c0

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

22 dager😂 da lå vil vel stort sett fortsatt på sofaen hele dagen med en stor skål godteri på bordet og babyen sovende på brystet🥹 kun amming og soving som gjelder den tiden der

Anonymkode: 829ce...203

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så på tv osv. Er baby våken synger jeg litt for ham, litt magetid, stell og kos ❤️ 

Anonymkode: 9900a...41b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvor mye aktiviserer dere barnet.

her ammer jeg og så sovner hun for det meste . Hun er mer og mer våken. Da ser vi på hverandre, hun elsker å se i speil - og så ligger hun på matte. Litt på mage og en del på rygg.. 

men føler for det meste det går i pupp og søvn.. 

Anonymkode: fa259...b6b

Et spedbarn har ingen behov for aktiviteter. Det du gjør fra før av er nok. Men en trilletur i frisk luft mens hun sover er nok godt for dere begge. 

Anonymkode: 66ee3...2f7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...