norw Skrevet 13. april 2022 #1 Del Skrevet 13. april 2022 Kanskje det er behagelig å være et par minutter forsinket, så man slipper å styre med å stoppe opp stadig vekk for å være i rute. Føler noen ganger at de tar det litt for piano når vi allerede er 1-2 min forsinket. Noen ganger kan en ytterligere forsinkelse by på problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Del Skrevet 13. april 2022 Ja det kan godt være. Hvis tiden på et stopp er 12.45 så kan man jo ikke kjøre før. Anonymkode: d98c8...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 13. april 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja det kan godt være. Hvis tiden på et stopp er 12.45 så kan man jo ikke kjøre før. Anonymkode: d98c8...bc4 Men hvis kl er 12.46 eller 12.47, så er det egentlig ingen grunn til å ta det piano og bli ytterligere forsinket. Passasjerene har ikke alltid tid til en forsinkelse som kunne vært unngått. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 Det er jo ofte trafikk som fører til et par minutters forsinkelse. Anonymkode: 5b16d...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Del Skrevet 13. april 2022 Bussjåføren har sikkert bedre oversikt over trafikkbildet og kjøreforholdene enn det du har, så jeg tviler på at de tar det "litt for piano" med vilje for å bli ytterligere forsinket. Anonymkode: def38...74d 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Del Skrevet 13. april 2022 Har du ikke tid til å bli 2 min forsinket bør du ta en tidligere buss. Men om du skal bytte buss då skjønner jeg at det kan være irriterende. Anonymkode: e3233...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja det kan godt være. Hvis tiden på et stopp er 12.45 så kan man jo ikke kjøre før. Anonymkode: d98c8...bc4 Joda, det kan de! Men enkelte stopp har fast avgang og dersom bussen kommer dit før tiden må sjåføren vente der til tidspunktet er der! Ellers er det tre minutters margin, ergo må du være på et stopp minimum tre minutter før fordi du kan risikere at bussen er litt tidlig ute! Anonymkode: 19d39...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #8 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Joda, det kan de! Men enkelte stopp har fast avgang og dersom bussen kommer dit før tiden må sjåføren vente der til tidspunktet er der! Ellers er det tre minutters margin, ergo må du være på et stopp minimum tre minutter før fordi du kan risikere at bussen er litt tidlig ute! Anonymkode: 19d39...a47 Tror dette stemmer. Mener de stopper på «store stopp» hvis de er for tidlig. Anonymkode: e3233...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 14. april 2022 #9 Del Skrevet 14. april 2022 Er bare å ta en tidligere buss, så blir du aldri forsinket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bålkaffe Skrevet 14. april 2022 #10 Del Skrevet 14. april 2022 Bussen er ikke alene på veien, så at det oppstår forsinkelser pga trafikk, eller fordi en passasjer bruker lang tid til å fikle fram betalingskort, billett eller andre greier for å kunne komme inn på bussen, er ikke sjåføren sin feil. Opplever det stadig på de bussene jeg tar, at folk bruker så jævla lang tid på å finne fram billetten på mobilen eller skal betale med kort eller kontanter, og har lommeboka lengst nedi en sekk i Narnia at det tar de evige minutter å finne den frem, istedet for å stå klar med billett eller betalingskort/lommeboka når bussen kommer kjørende inn på holdeplassen. Og pga det tar jeg alltid en buss som går før den jeg egentlig kunne ta, om verden var perfekt, folk var klare når bussen kom, ingen forsinkelser i trafikken skjer etc, fordi jeg er fullstendig klar over at det finnes andre folk i verden som både kjører bil og alltid skal være "oi, uff, beklager, jeg må finne frem lommeboka/billetten på telefonen, bare vent litt" og når det ikke bare er EN passasjer som gjør det der, men flere...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ben24 Skrevet 14. april 2022 #11 Del Skrevet 14. april 2022 Det vet jeg ikke, men jeg liker mer en bussjåfør som er for sen enn en som er for tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2022 #12 Del Skrevet 18. april 2022 AnonymBruker skrev (På 14.4.2022 den 10.16): Tror dette stemmer. Mener de stopper på «store stopp» hvis de er for tidlig. Anonymkode: e3233...561 Selvfølgelig stemmer det jeg skrev! hilsen niesen til en bussjåfør😉 Anonymkode: 19d39...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2022 #13 Del Skrevet 23. april 2022 On 4/18/2022 at 9:34 PM, AnonymBruker said: Selvfølgelig stemmer det jeg skrev! hilsen niesen til en bussjåfør😉 Anonymkode: 19d39...a47 Jeg et også niese til en bussjåfør og hver gang noen klager til ruter om at bussen går 1 min før tiden sendes det avvik. Bare se på ruter sine innlegg. Og de stoppere hvor man må vente inn er ikke store på vår rute iallfall. Sittet en del minutter å ventet i gokk. Anonymkode: 141cd...4ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå