AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Var ute med kjæresten og vi havnet på et sted hvor det var en folkemengde bestående for det meste av menn. Vi hadde to valg, gå rundt de (var et lite stykke å gå), eller presse oss gjennom folkemengden. Jeg sa til henne at det er smartest å gå rundt, men hun ville så gjerne vise hvor langt likestillingen har kommet i Norge, og dette ville gå så bra. Så vi presset oss gjennom dem, og det endte med at hun ble befølt og tatt på av enkelte, uten at man kunne si hvem det var. Da vi kom over på den andre siden så begynte hun å gråte og kvelden var ødelagt. Syns hun skulle bare ha vært føre var og lyttet til meg, så hadde vi sluppet å ødelegge kvelden vår. Mann21. Anonymkode: 45fb7...311
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Hvis du skal utføre et sosialt eksperiment bør du tenke over alle mulige utfall på forhånd og være forberedt på det. Ingen vits å gråte etterpå. Anonymkode: ed8ae...8de 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Da vi kom over på den andre siden så begynte hun å gråte og kvelden var ødelagt. Syns hun skulle bare ha vært føre var og lyttet til meg, så hadde vi sluppet å ødelegge kvelden vår. Og da sa du «du skulle hørt på meg, det var det jeg sa»? Menn er svin. Ja, jeg sier det generelt, fordi man ikke kan vite hvem som er det og hvem som ikke er det, og da er det bedre å gå ut i fra at alle er det for å holde seg selv trygg. Slik vil det fortsette å være fram til menn selv tar avstand fra slik bedriten oppførsel og ikke svarer «jamen jeg er ikke sånn», men «jeg skal ta ansvar for å stoppe det». Anonymkode: 65b83...03d 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Nei, likestillingen er ikke komt så lang i Norge, det er fortsatt mye arbeid å gjøre der. Din kjærest fikk brutalt oppleve dette på kroppen. Anonymkode: baa5d...c17
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og da sa du «du skulle hørt på meg, det var det jeg sa»? Anonymkode: 65b83...03d Ja, jeg sa at det var som forventet, for jeg ble irritert over at hun ødela kvelden vår med det unødvendige eksperimentet sitt. Jeg var oppgitt. Anonymkode: 45fb7...311
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Og ja, jeg vet det ikke er hennes feil at folk var klåfingra. Anonymkode: 45fb7...311
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, jeg sa at det var som forventet, for jeg ble irritert over at hun ødela kvelden vår med det unødvendige eksperimentet sitt. Jeg var oppgitt. Anonymkode: 45fb7...311 Det er allikevel lite hyggelig og hensiktsmessig av deg. Hun gjorde ingenting feil, de som gjorde noe galt var disse taperne som måtte klå på henne. Je synes allikevel det høres ut som en rar setting. Var hun den eneste kvinnen og alle mannfolka var samlet i en stor gruppe som dere måtte forbi? Hva slags sted var dette? Anonymkode: fdf21...236
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og ja, jeg vet det ikke er hennes feil at folk var klåfingra. Anonymkode: 45fb7...311 Da bør du bli irritert og sint på dine medmannfolk for at "de" ikke kan å oppføre seg, ikke denne dama som ble klådd på mot sin vilje. Anonymkode: fdf21...236 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #10 Skrevet 13. april 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Da bør du bli irritert og sint på dine medmannfolk for at "de" ikke kan å oppføre seg, ikke denne dama som ble klådd på mot sin vilje. Anonymkode: fdf21...236 Kun idioter som utsetter seg for noe. «Likestilling» my ass. Anonymkode: 85514...3a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå