AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #1 Skrevet 13. april 2022 Min mann og jeg bor i en 3-roms, hvor gjesterommet/hobbyrommet er nokså stort. I dag har vi et stort klesskap der, hans kontorpult + gjestesofa. Men de eneste gjestene vi har er hans foreldre, som kommer 1-2 ganger i året. Nå har det seg sånn at jeg selv har fått meg en hobby som tar litt plass - jeg har begynt å sy. Jeg syns det er tull å ha en gjestesofa som soves i noen få netter på et helt år, når vi faktisk kunne satt inn en egen pult til meg. Mannen har jo som sagt en pult, så han har jo mer plass i leiligheten til sitt enn det jeg har. Hva tenker dere? Hvis vi hiver ut sofaen må svogers evt. sove på madrass på stua. Men jeg syns helt ærlig de kunne bodd på hotell, vi har flere i gangavstand fra oss, og penger er ikke et problem for dem. Anonymkode: 6288f...73e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Skrevet 13. april 2022 Når man har begrenset med plass - som jo en treroms er, så synes jeg dere med god samvittighet kan innrede den til eget bruk, ikke til gjester ett par ganger i året. Kjør på! Anonymkode: 135a6...2ee 11
Gjest Geitis Skrevet 13. april 2022 #3 Skrevet 13. april 2022 Har ett eget hobbyrom og det er i grunnen det beste rommet i hele huset etter min mening, kjør på sier nå jeg👍
Sunshineyellow Skrevet 13. april 2022 #4 Skrevet 13. april 2022 Ville absolutt tatt vekk sofaen ja! Men å klage på at de sover hos dere ville jeg ikke ha gjort. Kjøp inn luftmadrass. Koselig at man kan sove hos hverandre når man ikke sees så ofte. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Skrevet 13. april 2022 Hva med en skapseng, som trekkes ned de få gangene dere har besøk? Anonymkode: a63cc...807
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Skrevet 13. april 2022 Godt å se alle er enige så langt! Skapseng hadde vært veldig lurt, men det har ikke rommet plass til. Det skal sies at vi vurderer å bytte ut sofaen i stua med en som er ganske bred og fint kan være gjesteseng for 1 person. Så hvis de absolutt vil sove her så kan en sove i sofaen og en på madrass. 😛 Anonymkode: 6288f...73e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #7 Skrevet 13. april 2022 Vi har sånn oppblåsbar dobbeltseng til de gangene vi har gjester. Ville aldri i verden giddi å hatt et stort møbel stående bare til pynt når man egentlig trenger plassen til noe anna. Anonymkode: a4a6c...f0d 4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #8 Skrevet 13. april 2022 Vi har oppblåsbar madrass (stor og med god høyde) som vi finner frem de få gangene noen overnatter her. Setter ikke av et rom i det allerede lille huset vårt i tilfelle vi får gjester et par ganger i året. Anonymkode: 45ad2...437
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Skrevet 13. april 2022 Kjøp en sovesofa i stuen som tar to personer. Anonymkode: 238c4...90b
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #10 Skrevet 14. april 2022 Her ville jeg ikke kastet ut sovesofaen fra gjesterommet selv om det nesten aldri overnatter noen her. Anonymkode: 664bb...eec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå