Gå til innhold

Hvordan få mannen til å «hyle» under sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hahah, overskriften får det til å høres så brutalt ut, men alt jeg mener er liksom hvordan jeg kan få han til å nyte sex så mye at det kommer lyder ut av han? Vi har snakket om det før, og han får det gjerne under en BJ, om jeg gnikker til dels, men det er så små lyder, at det nesten bare høres ut som noen få høye puste lyder. Jeg mener mer i retning av nytelse i høyere grad. Dere damer der ute som har gjort dette, og får det til, hva gjør dere under samleie som fremkaller dette? Er på hytten med kjæresten min, og har lyst å kjøre på med noe nytt, og noe deilig for begge oss, og tenkte at dette kunne være en del av «spillet» 🙂

Anonymkode: 0ce4c...788

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjør en gaffel i rumpeskalken hans, så hyler han nok. 

Anonymkode: 877b4...0e2

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør dere damer prøve meg. Du er da ikke i tvil om at jeg får orgasme. Og det er nok flere menn som har det slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må la han få gjøre noe med deg som gjør han gal av opphisselse. En hemmelig fantasi. For mange vil dette være tabuet være analsex. Hvis du lar han få slippe til i rumpa di og ber han komme i rumpa di så skal du nok se han hyler ukontrollert. 

Anonymkode: d9246...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hahah, overskriften får det til å høres så brutalt ut, men alt jeg mener er liksom hvordan jeg kan få han til å nyte sex så mye at det kommer lyder ut av han? Vi har snakket om det før, og han får det gjerne under en BJ, om jeg gnikker til dels, men det er så små lyder, at det nesten bare høres ut som noen få høye puste lyder. Jeg mener mer i retning av nytelse i høyere grad. Dere damer der ute som har gjort dette, og får det til, hva gjør dere under samleie som fremkaller dette? Er på hytten med kjæresten min, og har lyst å kjøre på med noe nytt, og noe deilig for begge oss, og tenkte at dette kunne være en del av «spillet» 🙂

Anonymkode: 0ce4c...788

Om du vil ha såpass mye lyd fra en mann under sex, så må det nesten smertepåføring til. Penis er ikke like følsom som klitoris feks. Om en mann skal lage såpass med lyd under vanlig sex, så er det gjerne viljestyrt. Du får si at han må lage mer lyd :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min lager myyyye lyd når jeg leker med og penetrerer rumpa hans,men det må man være enige om, du kan liksom ikke plutselig kjøre på der uten å ha fått 100% ja.

Anonymkode: c77f9...1ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er vel ikke noe fasit svar da folk tenner forskjellig. Det som gjør mannen min «gal» her er langvarig bj. Virkelig hale det ut. Leke og slikke ballene og unngå penis lengst mulig. Stoppe like før han kommer gjentatte ganger. Og en finger i nærheten av anus. Bruker som regel litt olje også. 

Anonymkode: 48330...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gi han et kraftig dask på ballene, da kommer det høy lyd, helt sikkert.

Anonymkode: 968ac...b25

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke dette. Har hørt dette fra damer før at de ønsker å høre mer lyd fra meg. Jeg tror de fleste menn lager mindre lyd en kvinner, utenom kanskje klimaks. Det er biologisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn har sjelden noe behov for å skrike og bære seg under sex. Gjør de det er det mest skuespill.

Anonymkode: 66db8...1ed

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kenguruen skrev (1 time siden):

Skjønner ikke dette. Har hørt dette fra damer før at de ønsker å høre mer lyd fra meg. Jeg tror de fleste menn lager mindre lyd en kvinner, utenom kanskje klimaks. Det er biologisk.

Du skjønner ikke at kvinner tenner av å høre at mannen nyter? 
Finnes ikke noe kjedeligere enn en mann som er helt lydløs. 

Anonymkode: bccdd...45d

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjønner jo at kvinner kan tenne på det.

poenget er at det faller seg ikke naturlig for mange menn. Sex er ikke intenst nok til at man lager masse høy lyd ukontrollert.

Veldig mange lager jo lyd, men da er det viljestyrt og bevisst. Uten at det er noe gærnt med det selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Min partner tenner på min nytelse. Jo tydeligere jeg signaliserer med lyd hva som er deilig for meg, jo bedre vet hun hva hun gjør "riktig". Og derfor har hun blitt bedre og bedre på det hun gjør med årene. Så da blir det enda mer lyd fra meg... Og derfor tenner hun også bare enda mer på min nytelse. Og gir enda mer...osv... Dette er 100% vinn-vinn hele veien og gir bare mer tenning og i neste omgang bedre sex for begge. 

Akkurat det samme når det er meg som lar henne bare nyte. Tenner på hennes tunge pust og stønn, skjelvinger og bevegelser. Uten tydelig respons fra henne hadde jeg ikke blitt bedre på det jeg gjør for henne heller.

Jeg hadde selv blitt skikkelig psyka ut og usikker om jeg hadde en partner som aldri uttrykte nytelse ved å gi lyd. Blir jo mer som å fomle i mørket alene og ikke vite hvor man er på vei. Sånn skal ikke god sex være i min verden.

Fatter ikke hvordan det går an å ikke skjønne hvor viktig og verdifullt dette faktisk er og holde på med argumentasjon og forklaringer for å slippe å lage lyd. Tydelig at det er en del hemninger ute og går.

Ikke rart det er en del menn som bare aldri blir virkelig gode elskere når de ikke forstår verdien av TOVEIS intim kommunikasjon med sin partner. Som jo er hva dette handler om. Dette er jo bare så basic... 

Dessuten er det følelsen av å kunne la alle hemninger fare og føle seg FRI sammen med partneren.

HVA som kan få en vanligvis stum mann til å ikke greie å holde tilbake lyd, kan jeg derimot ikke gi noe enkelt svar på... 

Anonymkode: 86598...a37

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stapp fingeren 7 anusen hans så skal du nok få høre

Anonymkode: a3392...2cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Normale menn hyler ikke eller lager lyder under sex. Hva faen?

Anonymkode: fd698...1b9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, sicario said:

Skjønner jo at kvinner kan tenne på det.

poenget er at det faller seg ikke naturlig for mange menn. Sex er ikke intenst nok til at man lager masse høy lyd ukontrollert.

Veldig mange lager jo lyd, men da er det viljestyrt og bevisst. Uten at det er noe gærnt med det selvfølgelig.

Hm, denne diskusjonen virker merkelig kjent. Vel, om det er "kvaliteten" på sexen eller hvordan den oppleves...? For meg kan det altså være mer enn intenst nok til at jeg lager lyd uten at det er bevisst. Dessuten, som nettopp forklart, har det en viktig misjon ved å veilede partneren.

Kan ikke akkurat forstå hvorfor menn ikke skulle kunne oppleve sex like intenst som kvinner, hvis det menes at det er mer "naturlig" at kvinner lager lyd under sex enn menn?

Anonymkode: 86598...a37

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...