Lilletrille79 Skrevet 13. april 2022 #1 Del Skrevet 13. april 2022 Har pådratt meg en kink i nakke og rygg som gjør forferdelig vondt spesielt om natten. Noen som har gode kjærringråd? Kan jo ta noe smertestillende annet enn paracet og det virker jo ikke på dette 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #2 Del Skrevet 13. april 2022 Ligger her med akkurat det samme! Kom plutselig, er 26 uker gravid. Klarer ikke bevege hode/nakken. Jeg ber samboer massere litt eneste. Har du noen som kan massere litt? Har ikke hjulpet her da.. Anonymkode: 5bdbe...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 13. april 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ligger her med akkurat det samme! Kom plutselig, er 26 uker gravid. Klarer ikke bevege hode/nakken. Jeg ber samboer massere litt eneste. Har du noen som kan massere litt? Har ikke hjulpet her da.. Anonymkode: 5bdbe...88a Huff ja det er så vondt😫klarer nesten ikke ligge jeg, men det hjelper å gå rundt. Prøvde å handle litt på butikken men det var smertefullt å kjøre bil når jeg måtte snu hodet til venstre for å se etter biler😅håper det går fort over. Tabletter med rød trekant hadde vært deilig nå😁orker ikke at noen skal klemme på meg nå. Massasje får vente noen dager. God bedring til deg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #4 Del Skrevet 13. april 2022 Fysio? Anonymkode: d2a0e...028 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #5 Del Skrevet 13. april 2022 Jeg fikk det ofte før graviditet og gikk til naprapat som fikset det raskt. Skjedde rett før termin også, og da ble jeg behandlet mest sittende. Forsvant på 1 time Fysio hjelper aldri på sånt. Anonymkode: 67776...fac 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #6 Del Skrevet 13. april 2022 Gå til manuell terapeut eller kiropraktor. Anonymkode: 22c1b...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 13. april 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Fysio? Anonymkode: d2a0e...028 Tenkte mer sånn akutt 😀ikke så mye åpent nå i påsken. Det går vel over om noen dager håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 13. april 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå til manuell terapeut eller kiropraktor. Anonymkode: 22c1b...c38 Ingenting som er åpent nå i påsken tror jeg😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #9 Del Skrevet 13. april 2022 Lilletrille79 skrev (5 timer siden): Huff ja det er så vondt😫klarer nesten ikke ligge jeg, men det hjelper å gå rundt. Prøvde å handle litt på butikken men det var smertefullt å kjøre bil når jeg måtte snu hodet til venstre for å se etter biler😅håper det går fort over. Tabletter med rød trekant hadde vært deilig nå😁orker ikke at noen skal klemme på meg nå. Massasje får vente noen dager. God bedring til deg😀 God bedring til deg og 💕😊 Anonymkode: 5bdbe...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 13. april 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): God bedring til deg og 💕😊 Anonymkode: 5bdbe...88a Takk for det😀tror det er en bedring her nå😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2022 #11 Del Skrevet 14. april 2022 Det er lov å ta Paracet selv om man er gravid. Bare hold deg innenfor anbefalt dose og ikke knask piller hver dag over en lengre periode. Ta en Paracet eller to, få noen til å massere deg og bestill deg time til naprapat eller liknende rett etter påske. Nevn at du er gravid så har de ofte sånn spesialpute slik at det går an å ligge på magen. Mange gode øvelser for å tøye nakken på nett også 😊 Anonymkode: ab7e5...a56 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 14. april 2022 Forfatter #12 Del Skrevet 14. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er lov å ta Paracet selv om man er gravid. Bare hold deg innenfor anbefalt dose og ikke knask piller hver dag over en lengre periode. Ta en Paracet eller to, få noen til å massere deg og bestill deg time til naprapat eller liknende rett etter påske. Nevn at du er gravid så har de ofte sånn spesialpute slik at det går an å ligge på magen. Mange gode øvelser for å tøye nakken på nett også 😊 Anonymkode: ab7e5...a56 Ja paracet kan jeg ta og har tatt en om kvelden før leggetid to kvelder nå, men de er liksom ikke så sterke at de virker noe særlig så da kan jeg like gjerne droppe det. Tror det bedrer seg litt nå. Lettere å snu seg i sengen i natt og jeg kom ut at sengen uten noe særlig problem i dag😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå