Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer litt på denne stillingen som "service agent" i Nordea? Jeg trodde man MÅTTE ha bakgrunn/utdannelse innenfor økonomi for å søke på slike stillinger, men jeg kan ikke se noe om at dette er et krav. Jeg er også nysgjerrig på hva slags spørsmål man skal besvare i en slik stilling? Og hva tror dere lønna ligger på? 

Anonymkode: de66d...145

AnonymBruker
Skrevet

De prioriterer å ta inn de med øk/ad - utdannelse hvis alternativet er folk som har kun vgs, livets harde skole eller en irrelevant utdanning.

Anonymkode: 6bc02...c4c

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De prioriterer å ta inn de med øk/ad - utdannelse hvis alternativet er folk som har kun vgs, livets harde skole eller en irrelevant utdanning.

Anonymkode: 6bc02...c4c

Feil. Nordea har stort fokus på mangfold og ser mye på personlig egnethet samt tidligere relevant arbeidserfaring. Selvfølgelig vurderes de med utdanning også, men det er ikke avgjørende og spesielt ikke på kundeservice.

Til TS: denne stillingen er kundeservice, altså dit du kommer hvis du ringer til Nordea. De hjelper stort sett med spørsmål om dagligbank, avtalegiro, efaktura, legitimering og andre generelle spørsmål samt booker møter med finansrådgiverne hvis det er snakk om sparing, boliglån ect. Jeg vet ikke hva de tjener på kundeservice dessverre da jeg selv jobber som finansrådgiver.

Anonymkode: 4fa3d...9d6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Feil. Nordea har stort fokus på mangfold og ser mye på personlig egnethet samt tidligere relevant arbeidserfaring. Selvfølgelig vurderes de med utdanning også, men det er ikke avgjørende og spesielt ikke på kundeservice.

Til TS: denne stillingen er kundeservice, altså dit du kommer hvis du ringer til Nordea. De hjelper stort sett med spørsmål om dagligbank, avtalegiro, efaktura, legitimering og andre generelle spørsmål samt booker møter med finansrådgiverne hvis det er snakk om sparing, boliglån ect. Jeg vet ikke hva de tjener på kundeservice dessverre da jeg selv jobber som finansrådgiver.

Takk for svar! Jeg har en bachelor fra BI, men ikke i økad. Regner med man får opplæring i alt dette? (Har dessverre erfaring fra arbeidsplasser hvor de mener man lærer best på å «prøve seg frem selv»), 

AnonymBruker
Skrevet

Ofte sånn at man må lære litt etter hvert men får opplæring i basics før en begynner, sitter på medlytt med andre mer erfarne, og har noen som kan hjelpe en like ved hele tiden i starten 

Anonymkode: 2b4fc...9a7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Takk for svar! Jeg har en bachelor fra BI, men ikke i økad. Regner med man får opplæring i alt dette? (Har dessverre erfaring fra arbeidsplasser hvor de mener man lærer best på å «prøve seg frem selv»), 

Haha såklart får du opplæring, ingen prøve seg fram i det blinde innen bank 😊😊

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Du kommer til å få god opplæring. Når du jobber i kundeservice er du jo førstelinja, den første kunden møter på, og da er det viktig for bedriftens omdømme at du vet hva du skal si og gjøre :) 

Anonymkode: d8c31...716

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...