AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #21 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): England, for eksempel. Ingen reiserestriksjoner, ingen testing eller skjema lenger. Tviler på at de har hoteller hvor man blir spurt om covidpass. Ville vært ulogisk. Anonymkode: 3cf6c...ffc Var i London jeg opplevde dette. På forhåndsbetalt hotell. Anonymkode: fc10a...4ae
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #22 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var i London jeg opplevde dette. På forhåndsbetalt hotell. Anonymkode: fc10a...4ae *9 dager siden Anonymkode: fc10a...4ae
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #23 Skrevet 13. april 2022 Jeg hadde aldri reist alene før og reiste alene til New York. Var direktefly fra Oslo. På JFK og på Manhatten gikk alt strålende. Amerikanere er veldig hjelpsomme og jeg spurte masse om retninger osv. Brukte kartapp på tlf. Koste meg enormt 😁 Bare tenk på hvor mange idioter som reiser, da vet du at du selv greier det. Og sliter du så spør du om hjelp. Folk flest hjelper deg, hvis ikke spør du bare nestemann. Det verste som skjer er at du blir avvist. God tur! Anonymkode: a661f...c6d
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #24 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Var i London jeg opplevde dette. På forhåndsbetalt hotell. Anonymkode: fc10a...4ae Du mener at de skal kaste personen ut? Personen som betalt? Anonymkode: 3cf6c...ffc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #25 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du mener at de skal kaste personen ut? Personen som betalt? Anonymkode: 3cf6c...ffc * har betalt Anonymkode: 3cf6c...ffc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #26 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Var i London jeg opplevde dette. På forhåndsbetalt hotell. Anonymkode: fc10a...4ae Se her: "Covid passes are no longer mandatory in any venue, as part of the government's decision". Så det at noen hoteller spør om covidpass høres ikke helt riktig ut... Anonymkode: 3cf6c...ffc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2022 #27 Skrevet 13. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Var i London jeg opplevde dette. På forhåndsbetalt hotell. Anonymkode: fc10a...4ae Så hvilket hotell var det da? Det står absolutt ingen steder at hoteller i England spør om covidpass, så slutt å tulle Anonymkode: 3cf6c...ffc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå